Onbeheerde Mercedes-bussen staan er genoeg op breda CS, maar ik zou niet weten hoe ik daarmee moet rijden, dus je mag er zelf een jatten.Aking schreef:Aking schreef:Would you buy me a Mercedes Benz?We hebben een deal denk ik :YChrysa schreef:Ja graag. <3
Mag ik even kwijt #199
Re: Mag ik even kwijt #197
Re: Mag ik even kwijt #197
Ook al het woordje "buy" gemist? :')
Re: Mag ik even kwijt #197
€6 voor een dagkaartje achterlaten toch? Bij winkelwagens gaat het ook zo.
Re: Mag ik even kwijt #197
Bij winkelwagens laat ik anders nooit 6 euro achter voor een dagkaartje
Re: Mag ik even kwijt #197
En dan neemt hij de hele rits achterin een gaar busje mee naar dat Oostblokland van hem?
Re: Mag ik even kwijt #197
Nee die draai ik los, daarom moet je altijd torxbitjes bij je hebbenArdan schreef:Nee jij knipt het slotje door
Re: Mag ik even kwijt #197
Oh, meneer heeft nog ervaring ook.
Re: Mag ik even kwijt #197
Afgelopen dinsdag heb ik mijn auto opgehaald. Meteen maar even een leuk fototje ervan gemaaakt:
Re: Mag ik even kwijt #197
Ziet er leuk uit! Rijdt ie ook een beetje prettig?
Re: Mag ik even kwijt #197
Hij rijdt zeer prettig. Erg fijn wagentje
-
- Berichten: 6187
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: Mag ik even kwijt #197
Ik zou er wel een kenteken op laten zetten.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Re: Mag ik even kwijt #197
Hij heeft het kenteken gecensureerd/onherkenbaar gemaakt.dylanwild94 schreef:Ik zou er wel een kenteken op laten zetten.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Mag ik even kwijt #197
Echt? Dat was mij helemaal niet opgevallen.
Re: Mag ik even kwijt #197
Die zwarte vlek verklaart anders genoeg... :Y
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Mag ik even kwijt #197
Sarcasme 2 - 0 Bas.
Re: Mag ik even kwijt #197
Z2N schreef wel eens dat er zoveel onlogica is bij de SNCF dat het vanzelf logisch wordt, maar ik heb nu toch wel een serieus hoogtepunt in de onlogica gevonden. De SNCF heeft een werkplaats in Romilly-sur-Seine. Dat ligt per spoor zo'n 130 kilometer vanaf Gare de l'Est. De spoorlijn daarheen heeft geen bovenleiding. Oké, kan, maar daar wordt dus al het zeer grote onderhoud aan TGV Sud-Est treinstellen gedaan. Romilly kan er ook weinig aan doen dat het zo afgelegen ligt, maar wie verzint het om in een werkplaats die niet eens in de buurt ligt van een HSL laat staan een elektrische spoorlijn een type TGV te reviseren die niet eens vanaf Gare de l'Est vertrekken (maar van Gare du Nord en Gare de Lyon).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Mag ik even kwijt #197
Dat is waarschijnlijk dezelfde die heeft bedacht dat DDM-1, dat niet zuidelijker komt dan Amsterdam Centraal, in onderhoud moet in Maastricht (wat geen machinisten heeft met materieelbekendheid op dat spul).
Het lijkt spoorwegbedrijf-eigen, materieel in onderhoud doen op de minst logische plek.
Het lijkt spoorwegbedrijf-eigen, materieel in onderhoud doen op de minst logische plek.
Re: Mag ik even kwijt #197
Dit is al jaren zo.
Re: Mag ik even kwijt #197
Nee. DDM-1 was altijd in onderhoud in Amsterdam.
Re: Mag ik even kwijt #197
Sowieso vind ik Maastricht een nogal rare plek voor een onderhoudsplaats, zeker als je bedenkt dat Tilburg en Zwolle juist gesloten zijn. Om nog maar te zwijgen over :') Onnen :'), ik begreep dat dat meer voor de werkgelegenheid in die regio is gedaan maar logistiek is het natuurlijk gekkenwerk :')
Ik doe ook maar wat
Re: Mag ik even kwijt #197
Wat is dat hele nieuwe complex van NedTrain dan bij Berkel-Enschot?
Edit: Oh laat maar, het is een onderdelenschuur, geen werkplaats.
Edit: Oh laat maar, het is een onderdelenschuur, geen werkplaats.
🍉
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39181
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #197
Gelukkig lijkt men inmiddels wakkerder te worden... voor de instroom van SNG en later ICNG wil men nu de werkplaats in Amersfoort weer nieuw leven inblazen.
Alhoewel... wakker waren ze ook niet echt... de plannen, met medewerking van NS, om die werkplaatsloods juist af te breken en op dat terrein 60 woningen te bouwen waren al goedgekeurd door de gemeenteraad en al. Desondanks zou nu de 3e fase van dit woningbouwproject langs het spoor waarschijnlijk afgeblazen gaan worden.
Alhoewel... wakker waren ze ook niet echt... de plannen, met medewerking van NS, om die werkplaatsloods juist af te breken en op dat terrein 60 woningen te bouwen waren al goedgekeurd door de gemeenteraad en al. Desondanks zou nu de 3e fase van dit woningbouwproject langs het spoor waarschijnlijk afgeblazen gaan worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Mag ik even kwijt #197
Ach, die werkplaats in Romilly is al decennialang daar gevestigd, al voor de TGV bestond, en je moet toch iets doen met het personeel daar... Overigens is er wel een electrificatieproject voor de lijn Parijs - Troyes, waardoor deze werkplaats door de treinstellen zelfstandig bereikt kan worden. Dat project gaat als alles nu meezit in 2022 afgerond worden, de hele procedure daarvoor is al zeker 15 jaar geleden in gang gezet. :XSuus schreef:Z2N schreef wel eens dat er zoveel onlogica is bij de SNCF dat het vanzelf logisch wordt, maar ik heb nu toch wel een serieus hoogtepunt in de onlogica gevonden. De SNCF heeft een werkplaats in Romilly-sur-Seine. Dat ligt per spoor zo'n 130 kilometer vanaf Gare de l'Est. De spoorlijn daarheen heeft geen bovenleiding. Oké, kan, maar daar wordt dus al het zeer grote onderhoud aan TGV Sud-Est treinstellen gedaan. Romilly kan er ook weinig aan doen dat het zo afgelegen ligt, maar wie verzint het om in een werkplaats die niet eens in de buurt ligt van een HSL laat staan een elektrische spoorlijn een type TGV te reviseren die niet eens vanaf Gare de l'Est vertrekken (maar van Gare du Nord en Gare de Lyon).
Re: Mag ik even kwijt #197
Fijn als je probeert te slapen en er opeens een kat aan je deur staat te mauwen.
Deur open gedaan, en dat beest is meteen op de grond gaan liggen naast mijn bed. Nou maar hopen dat ze wel stil is als ze wakker wordt.
Deur open gedaan, en dat beest is meteen op de grond gaan liggen naast mijn bed. Nou maar hopen dat ze wel stil is als ze wakker wordt.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten