Gast... Die hobbel over het display heen is natuurlijk puur en alleen esthetisch omdat dit een demobus is. Alsof ie zo de verkoop in gaat of besteld gaat worden door vervoersbedrijven.Bee schreef:[...] En bussen krijgen dus binnenkort toch een uniek lijnnummer per richting, want ruimte voor een bestemming voorop is er ook niet meer...
Concessie Amstelland Meerlanden (2018-2032)
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Azijnalert
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
De inschrijftermijn voor de nieuwe concessie is verlengd van 30 september naar 21 oktober. De Stadsregio verwacht nog steeds op 15 december de nieuwe vervoerder bekend te kunnen maken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Er gaat morgen getest worden met een Vanhool 25meter bus op de ZTG baan.
Met de U OV 4255 ex GVU. Staat momenteel te schiphol noord.
Met de U OV 4255 ex GVU. Staat momenteel te schiphol noord.
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Super ben benieuwd!! *bus* Of ie de draai op Haarlem gaat redden!
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
BN-BL-98: GVU 912, 4912, Qbuzz 4255, Womy,
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Interessant. Ze gaan dus kijken wat er geschikter is: dubbelgeleed of een extra lange gelede bus? (laatste reeds getest)
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Is er al wat meer info?, het is nu bijna 6 uur dus ik denk dat ze binnenkort klaar zijn met testen
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Het is dan natuurlijk niet zo dat ze tien minuutjes later al de testresultaten op internet zullen slingeren. Daar gaat nog wel even overheen.Renebussen schreef:Is er al wat meer info?, het is nu bijna 6 uur dus ik denk dat ze binnenkort klaar zijn met testen
🍉
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Wie weet :D
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
is er iemand die de 4255/4912 gespot heeft?
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Ben di. op Schiphol geweest en heb na16.15 nog staan wachten daarna met 1104 naar Hoofddorp gereden terug heb ik aan de bestuurder van lijn 300 gevraagd of deze de bus ergens gezien had. negatief antwoord . dus..?
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
De 1104 gaat trouwens vrijdag terug naar evo bus. Dus morgen laatste kans.
En die ex GVU wagen is idd wat ik vernomen heb van Cxx mensen op Haarlem geweest alleen hoe en wat geen idee. Maar was wel vroeg zeiden ze
En die ex GVU wagen is idd wat ik vernomen heb van Cxx mensen op Haarlem geweest alleen hoe en wat geen idee. Maar was wel vroeg zeiden ze
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
heb de BN-BL-98 opgezocht bij de RDW, bus is al sinds 25-02-2015 uit de APK. Laatste datum ternaamstelling is 24-03-2015.
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Vandaag reed de ex Cxx 1104 (nu wit) weer ff, nu voor Syntus, in dit gebied hij is gespot in Uithoorn, Amsterdam Rijksmuseum/leidseplein. Syntus is dus druk bezig met testen rijden.
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
De wegen van de StadRegio zijn ondoorgrondelijk. Het volgende komt uit de vanmiddag verschenen Nota van Inlichtingen 4 (tevens laatste), te downloaden via TenderNed:
"U geeft aan dat u voor de door de RDW toegestane capaciteit kiest en niet voor een
theoretische waarde. Echter, wij constateren dat dit voor de Concessieverlener moeilijk
te toetsen is. Als voorbeeld de volgende informatie:
Bus 9204 uit onze vloot heeft volgens de sticker in de bus een totaal aantal
staanplaatsen van 84 (zie bijgaande foto). Als u echter het RDW register
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/APK.aspx raadpleegt en het kenteken BT-HF-67
van deze bus invoert, blijkt dat deze bus maximaal 125 staanplaatsen heeft. Dit komt
overeen met het aantal op het kentekenbewijs van de bus (zie bijlage). Bij de
bijzonderheden op het kentekenbewijs staat dat de maximale capaciteit van deze bus
150 personen is. Dit is maar een willekeurig voorbeeld. We kunnen er meerdere noemen
waarbij de verschillen aanzienlijk zijn. Hoe gaat u dit in het kader van gunningscriterium
G4.2 bij de plaatskm’s qua realisme beoordelen? Wij adviseren u nogmaals om uit te
gaan van de voor staanplaatsen beschikbare oppervlakte, zoals blijkt uit de door
Inschrijvers aan hun offerte toegevoegde indelingstekening van de betreffende bus,
echter dan in plaats van de wettelijke aantal van 8 passagiers per m2 uit te gaan van 4
waarbij het totaal aantal passagiers nooit hoger mag zijn dan het totaal aantal door de
RDW bepaald in het voertuig register."
"De Concessieverlener neemt uw advies niet over. Artikel 12 van het Concessiebesluit wordt gehandhaafd en is het uitgangspunt voor de bepaling van
de plaatskilometers. De Concessieverlener beoordeelt de aanbiedingen integraal en zal het realisme van de plaatskilometers ook beschouwen n.a.v.
alle informatie die wordt verstrekt over de voertuigen. Daarnaast wijst de Concessieverleners de Inschrijvers op hun verantwoordelijkheid om een
realistische aanbieding te doen. Wezenlijke verschillen tussen de door de RDW toegestane capaciteit en de werkelijke situatie kunnen in de
onderbouwing van Gunningscriterium G4.2 worden aangegeven."
Dit scheelt een slok op een borrel.
"U geeft aan dat u voor de door de RDW toegestane capaciteit kiest en niet voor een
theoretische waarde. Echter, wij constateren dat dit voor de Concessieverlener moeilijk
te toetsen is. Als voorbeeld de volgende informatie:
Bus 9204 uit onze vloot heeft volgens de sticker in de bus een totaal aantal
staanplaatsen van 84 (zie bijgaande foto). Als u echter het RDW register
https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/APK.aspx raadpleegt en het kenteken BT-HF-67
van deze bus invoert, blijkt dat deze bus maximaal 125 staanplaatsen heeft. Dit komt
overeen met het aantal op het kentekenbewijs van de bus (zie bijlage). Bij de
bijzonderheden op het kentekenbewijs staat dat de maximale capaciteit van deze bus
150 personen is. Dit is maar een willekeurig voorbeeld. We kunnen er meerdere noemen
waarbij de verschillen aanzienlijk zijn. Hoe gaat u dit in het kader van gunningscriterium
G4.2 bij de plaatskm’s qua realisme beoordelen? Wij adviseren u nogmaals om uit te
gaan van de voor staanplaatsen beschikbare oppervlakte, zoals blijkt uit de door
Inschrijvers aan hun offerte toegevoegde indelingstekening van de betreffende bus,
echter dan in plaats van de wettelijke aantal van 8 passagiers per m2 uit te gaan van 4
waarbij het totaal aantal passagiers nooit hoger mag zijn dan het totaal aantal door de
RDW bepaald in het voertuig register."
"De Concessieverlener neemt uw advies niet over. Artikel 12 van het Concessiebesluit wordt gehandhaafd en is het uitgangspunt voor de bepaling van
de plaatskilometers. De Concessieverlener beoordeelt de aanbiedingen integraal en zal het realisme van de plaatskilometers ook beschouwen n.a.v.
alle informatie die wordt verstrekt over de voertuigen. Daarnaast wijst de Concessieverleners de Inschrijvers op hun verantwoordelijkheid om een
realistische aanbieding te doen. Wezenlijke verschillen tussen de door de RDW toegestane capaciteit en de werkelijke situatie kunnen in de
onderbouwing van Gunningscriterium G4.2 worden aangegeven."
Dit scheelt een slok op een borrel.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: di 03 mei 2016, 12:32
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Dus als ik het begrijp, neemt syntus vanaf december 2016/2017 connexxion over in de consesie amstelland-meerlanden?
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Nee, Syntus neemt Provincie Utrecht en later ook stad en streek Almere over.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Nog een leuke (of nouja, leuk is anders, maar reeel is het wel):
In de NvI 4 is besloten dat Nes a/d Amstel toch niet op zaterdag bediend hoeft worden.
In de NvI 4 is besloten dat Nes a/d Amstel toch niet op zaterdag bediend hoeft worden.
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
De provincie Utrecht gelede 9263 staat nu in Uithoorn voor amstelland meerlanden voor lijn 612 en 275
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
En dat is zo bijzonder dat het meteen in twee topics gepost moet worden?
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Zekers, want drie cijfers getallen, JWM *O*
En wel tien cijfers! :Y *O*
En wel tien cijfers! :Y *O*
Laatst gewijzigd door trolly op di 18 okt 2016, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Moet ik nu het verschil tussen getallen en cijfers gaan uitleggen op dit forum? :N
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Doe maar. Er is ergens een draadje voor ontuchtige handelingen met sociale insecten :D
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
-
- Berichten: 6187
- Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
- Locatie: Rotterdam
Re: Concessie Amstelland Meerlanden
Is er al bekend wie er in de race zijn voor deze concessie?Aangezien de inschrijfprocedure vorige maand is gesloten volgens de wiki.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten