Mag ik even kwijt #199

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door ODRAIL »

JWM schreef:
Suus schreef:Het komt niet vaak voor, maar ik liep vandaag de prikpoli in het ziekenhuis lachend uit, terwijl ik toch echt net zeven buisjes bloed af had moeten staan. Leve kleding met stipjes *O*
Ik snap het verband niet :x
Gelukkig ... dan ben ik niet de enige die het niet snapt :? .
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Suus »

Ik had een blouse met stipjes aan en de laborante was ook dol op kleding met stipjes. Dus hebben we de beste winkels voor kleding met stipjes uitgewisseld *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Dat was toch een cruciaal detail dat we misten. :p

Dus, wat is de beste winkel voor kleding met stipjes?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50903
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Suus »

H&M.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15352
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door ODRAIL »

Chrysa schreef:Dat was toch een cruciaal detail dat we misten. :p
Ach ... in de berichten van Suus ontbreken wel meer cruciale details. Het is dan gewoon even een kwestie van even verder vragen.
Durashift
Berichten: 5647
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Durashift »

Stefan schreef:Ik werk gewoon alleen maar late diensten... elke dag uitslapen! *O*
Gevoelsmatig is dan je dag wel korter.. althans, de tijd tussen opstaan en de nieuwe begin werktijd. Vind ik.
Werk je een vroege dienst en zo rond 15 uur thuis.. heb je nog wat aan je dag, voor je gevoel.. Zeker als je dan niet al te vroeg je mandje in gaat.. :wink:
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6033
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door AppleMoose »

Na een vroege- en/of dagdienst ben ik altijd vermoeider dan na een avonddienst. Vroeg naar bed gaan lukt bij mij niet. Ik slaap zelden voor 12.00 uur. Ga ik te vroeg naar bed, is de kans erg groot dat ik de hele nacht niet slaap...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door trolly »

Post schreef:Wat heb je nodig?
Gemalen koffie *O*
– Water
– Een koffiezetapparaat
– Koffiefilters
– Eventueel suiker en melk

Staat er toch echt.
Het linkje van Zugführer naar het recept in 'De Speld' schreef:Strooi een flinke laag gemalen koffie over het filter. Voor een écht originele bak koffie kan je ook koffiebonen gebruiken, maar die zijn in Nederland moeilijk te krijgen.
Staat er ook. Echt.

Als je zo'n recept schrijft, kan je natuurlijk niet gaan leunen op het vermeende inzicht van je lezer in de materie.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Ronaldussen schreef:Na een vroege- en/of dagdienst ben ik altijd vermoeider dan na een avonddienst. Vroeg naar bed gaan lukt bij mij niet. Ik slaap zelden voor 0.00 uur. Ga ik te vroeg naar bed, is de kans erg groot dat ik de hele nacht niet slaap...
Dat probleem heb ik dus ook. Ik slaap nooit voor middernacht, ook al lig ik er al 3 uur in. Heel irritant, maar ja.
Middagdutjes werken ook niet, ik slaap door alles en iedereen heen dus dan word ik na 5 uur slapen pas wakker. :oops:
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door JWM »

Door alles en iedereen heen slapen maar een paar dagen terug wel lopen miepen over een kat die je uit je slaap houdt. Jaja
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Tja. Ik snap ook niet hoe ik daar wakker van word als ik elke dag door mijn wekker heen slaap.

Mijn huidige plan is de wekker 10 minuten zetten voordat ik eruit wil, zodat een van mijn ouders chagrijnig uit bed komt om dat ding uit te zetten, en dat die mij meteen wakker maakt. Werkt perfect. :p
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door trolly »

Chrysa schreef:Dat probleem heb ik dus ook. Ik slaap nooit voor middernacht, ook al lig ik er al 3 uur in. Heel irritant, maar ja.
Middagdutjes werken ook niet, ik slaap door alles en iedereen heen dus dan word ik na 5 uur slapen pas wakker. :oops:
Klopt, het is al weer tien over twaalf en je zit nog steeds berichtjes te typen op één of ander schimmig forum. Zo schiet het natuurlijk niet op (A)
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Maar morgen hoef ik niet om 6:30 mijn bed uit.

Nou is 7:30 niet veel beter, maar ja. In elk geval kan ik middenin de ochtendspits in een lege bus zitten. *O*
Durashift
Berichten: 5647
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Durashift »

trolly schreef:
Post schreef:(..)

Staat er toch echt.
Het linkje van Zugführer naar het recept in 'De Speld' schreef:Strooi een flinke laag gemalen koffie over het filter. Voor een écht originele bak koffie kan je ook koffiebonen gebruiken, maar die zijn in Nederland moeilijk te krijgen.
Staat er ook. Echt.

Als je zo'n recept schrijft, kan je natuurlijk niet gaan leunen op het vermeende inzicht van je lezer in de materie.
Volgens mij zijn koffiebonen tegenwoordig toch in allerlei retailconcepten te krijgen..??
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

De Speld is een satirische website.
Durashift
Berichten: 5647
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Durashift »

trolly schreef:(..). Zo schiet het natuurlijk niet op (A)
Klopt.. ik moet eigenlijk ook al onder het dekbed liggen.. maar ja, vanavond na het eten kon ik wel bijna achter dit scherm de oogjes dichtdoen.. maar dat ebde weg en nu voel ik weinig aandrang om te gaan slapen... :X

Niet verstandig.. en het gaat hier nu ook lekker hard regenen.. helpt ook niet..
Chrysa schreef: De Speld is een satirische website.
Ja, okay. Weet ik .. alleen.. als de rest van de tekst zo nuchter en kloppend is als een goede kop koffie.. dan snap ik niet direct dat die bonen zin omgekeerd bedoeld was..

Willen jullie weten hoe ik mijn koffie zet?

Gemalen koffie, pak 500 gram, bij de HEMA kopen.
Laagje water in de koffiekan, (tot de 2, goed voor een flinke mok koffie)
2 volle (met een kop) koffiescheppen met gemalen HEMA koffie in het filter stoppen
Dan een klein steelpannetje op het gasfornuis zetten en laagje melk indoen en dit warm maken.
Suikerklontje in de mok stoppen..
lepeltje pakken.
Koffie is uitgeprutteld. Inschenken in de mok.
Zeef voor de melk pakken, de inmiddels warm geworden melk door de zeef in de mok gieten.

Heerlijk. *O*

(als de verhoudingen een beetje kloppen..) :D
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Zugführer »

Zo doe ik het ook, alleen dan zonder de suiker. En de melk. En het lepeltje. En het steelpannetje. En het fornuis. En de zeef. En Douwe Egberts in plaats van HEMA koffie.
:D
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Ik gooi van dat poeder in een beker melk en zet dat in de magnetron. :')
Durashift
Berichten: 5647
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Durashift »

Chrysa schreef:Ik gooi van dat poeder in een beker melk en zet dat in de magnetron. :')
.. en dat is lekker?
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

Anders zou ik het niet drinken.
Durashift
Berichten: 5647
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Durashift »

Chrysa schreef:Anders zou ik het niet drinken.
Nee, dat is waar.
Nou, trusten..

Ik heb morgen ook geen tijd voor koffie maken bij het opstaan..
Hoop dat ik een goeie bak kan kopen bij de AH to Go.. € 1,75 tegenwoordig .. vandaag ook gedaan.. deed er € 2 munt in.. kreeg slechts 20 cent terug.. -o- de stuivers kent het apparaat zeker niet..
Chrysa
Berichten: 8001
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Chrysa »

9292 dacht vanochtend leuk te zijn door te zeggen dat mijn reisje Lage Zwaluwe -> Rotterdam CS €26 kost. Zal wel een foutje zijn, want dat lijkt me wel erg veel.

Oh, en ik heb per ongeluk haarlak in mijn oog gespoten. Auw.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10575
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door trolly »

Chrysa schreef:De Speld is een satirische website.
Satire is een serieuze zaak hoor. Juist dan kan je je geen vergissingen veroorloven.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12827
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Hainje »

Chrysa schreef:Oh, en ik heb per ongeluk haarlak in mijn oog gespoten. Auw.
Doos. :')
🍉
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21353
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #197

Bericht door Meltrain »

Ik moet echt eens gaan onthouden dat de Sprinters vanaf Rotterdam Centraal richting Dordrecht op woensdag (grotendeels) van spoor 4 vertrekken in plaats van spoor 6/7.
Het aantal woensdagen waarop ik nietsvermoedend naar spoor 6/7 liep en pas bovenaan zag dat ik op het verkeerde perron stond zodat ik alsnog een sprintje mocht trekken, is inmiddels niet meer te tellen. :') :@
(Het nut van deze wekelijkse wijziging ontgaat me trouwens ook nog altijd. :| )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 72 gasten