Mag ik even kwijt #21

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

NS-Reiziger schreef:Toch blijf ik er bij dat je in geen land zo'n goeie supermarkt hebt als de Appie.
De Marche-U/Super-U/Hyper-U in Frankrijk is weldegelijk een nette goed gesorteerde winkel met voor Frankrijk fatsoenlijke prijzen :idea:

In Duitsland is het wel bar en boos :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mark schreef:Hier is de bonuskop met Heineken nog onaangeroerd, zelfs in zo'n actieweek blijven bijvoorbeeld Grolsch en AH Pils beter verkopen :pos:
Schraal. Gelukkig komt de meeste winst uit het befaamde westen en van de XL's :pos: (niet dat je op die stuntprijzen veel winst maakt, maar toch).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Fles »

Bee schreef:
NS-Reiziger schreef:Toch blijf ik er bij dat je in geen land zo'n goeie supermarkt hebt als de Appie.
De Marche-U/Super-U/Hyper-U in Frankrijk is weldegelijk een nette goed gesorteerde winkel met voor Frankrijk fatsoenlijke prijzen :idea:
Sorry, het gaat me net iets te ver om naar de Provence af te reizen, enkel en alleen omdat ik daar een geweldige MarcheU weet :D

Al zou het eigenlijk wel een keer moeten, ten koste van een smerige hoop bordjes onderweg O+
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Vinny »

De Marche-U/Super-U/Hyper-U in Frankrijk is weldegelijk een nette goed gesorteerde winkel met voor Frankrijk fatsoenlijke prijzen
De Intermarché is ook een goede supermarktketen. In principe vind ik de supermarkten in Frankrijk altijd erg goed. In Duitsland is het allemaal Aldi en Lidl wat de klok slaat :(
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Oud forumgebruiker »

De Champignon in Frankrijk is ook goed :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Suus »

:lol:

Het is Champion ;)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Oud forumgebruiker »

Mag ook :wink:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Suus »

En binnenkort bestaat die keten niet meer, dan is het allemaal Carrefour Market geworden :idea:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Caspar »

Als we het dan toch over supermarkten hebben; ik loop me steeds meer te ergeren aan de AH, van de week 3 keer een AH bezocht en telkens had ik meer dan de helft van de boodschappen die normaal in de schappen liggen niet kunnen kopen. Bij de Deen waar ik ook was geweest, waren alle schappen keurig afgevuld.

Even een impressie:

Gewoon bij Albert Heijn:
Afbeelding
Dan maar afbakbroodjes zou je denken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De kleinste keuze aan A-merken, gewoon bij Albert Heijn :wink:
Het lijkt wel of oude Oostbloktijden herleven daar.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Suus »

Die lijken mij wel een probleem te hebben ja :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door webguy »

Iets met vrachtwagens die niet opkomen dagen waarschijnlijk :P
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Dexter »

Maar wel lekker blijven plakken he! :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Mark »

Als bij ons de winkel zo leeg is hebben we tenminste een week geen vrachtwagen meer gehad :lol:

Oja hij is vol. Tijd voor deel #21 :idea: :wink:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Jurjen »

Dat ziet er inderdaad uit als een DC-staking, man. Dat is toch geen kwestie van het verkeerd gebruiken van MOMO/RE meer. ;-)
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Daan »

Mark schreef:Oja hij is vol. Tijd voor deel #21 :idea: :wink:
Bij deze :-)

En idd, als je Appie zo leeg is, is er echt iets goed mis. Op zaterdagavond wil het bij ons wel eens vrij leeg zijn, maar ZO leeg :shock: En die laatste foto ook, haal die kartonnetjes eens weg man...
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #20

Bericht door Jurjen »

Daan schreef:
Mark schreef:Oja hij is vol. Tijd voor deel #21 :idea: :wink:
Bij deze :-)

En idd, als je Appie zo leeg is, is er echt iets goed mis. Op zaterdagavond wil het bij ons wel eens vrij leeg zijn, maar ZO leeg :shock: En die laatste foto ook, haal die kartonnetjes eens weg man...
Mwah, als al het andere bier op is denk ik dat dat een kwestie van minuten is geweest. ;-)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Justin »

Jeetje. Dat was dus letterlijk hamsteren! :shock:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Caspar »

In mijn ogen is er in deze AH, Haarlemmerdijk in Amsterdam, een wanbeleid door het management daar. Rijen van 15 mensen aan de kassa voor je zijn geen uitzondering, maar tussen 16u en 18u eerder gebruikelijk. Probeer om 10uur sochtends maar eens een brood te kopen, men is dan net begonnen met afbakken. Het krantenrek was omver geflikkerd laatst, en een kwartier later lag het nog steeds omver, alle kranten werden natuurlijk helemaal vertrapt door de winkel heen. Koop ik 2 appels, slaan ze Galia meloen aan à 2,49€ Ga zo maar door. Iemand een idee of je de fotos ook naar de AH kan mailen? Misschien doen ze er dan eens wat aan, bij dit filiaal.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Mwa, de ervaring is dat de meeste winkels doodsbang zijn voor het hoofdkantoor (als mijn vader die er werkte het woord ook maar liet vallen kon hij meteen een kopje koffie en een gesprek in de directiekamer verwachten) :lol: , dus ik zou ze even bellen als ik jou was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Hmm, bij die AH ben ik net nog geweest en ik was 3e in de rij ;) Ik kom er vaker en er zijn inderdaad regelmatig lege schappen, maar om nu te zeggen dat het verschrikkelijk is... Ik vind 'm fijner (schoner) dan de AH achter de Dam en lege schappen hebben ze daar en op het Mosveld ook wel last van. De beste AH's waar ik wel kom vind ik die op de Nieuwmarkt, in de Molenwijk en op het Buikslotermeerplein, al kom ik op het Buikslotermeerplein liever bij de C1000, die is wat netter (vooral de groente-afdeling), al is het er af en toe stervensdruk...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Meltrain »

In Groot-Brittannië ga ik altijd naar de Safeway en Tesco, want dat zijn wel nette winkels.
Dat zijn alleen echt megasupermarkten, waar je zowat alle kunt kopen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Chauf21 »

Bee schreef:
NS-Reiziger schreef:Toch blijf ik er bij dat je in geen land zo'n goeie supermarkt hebt als de Appie.
De Marche-U/Super-U/Hyper-U in Frankrijk is weldegelijk een nette goed gesorteerde winkel met voor Frankrijk fatsoenlijke prijzen :idea:
Het jammere van die winkels is dan weer dat ze veelal aan de rand van de stad zitten. De AH zit hier veel meer verweven in de stad. Hier kan je nog even naar de supermarkt lopen omdat je iets wilt halen/bent vergeten. In het buitenland ben je meer op de lokale supers, waar niet altijd alles voorhanden is, aangewezen.
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Woepje »

Zo, die AH heeft het gezellig :shock:. Ik ben dan ook benieuwd hoeveel leveringen die AH dan krijgt want blijkbaar gaat een en ander dus niet helemaal goed. Bij mijn AH filiaal krijgen we elke dag twee leveringen en op vrijdag en zaterdag vier leveringen (diepvries en brood troep niet meegeteld). Dit is dan goed voor een weekomzet van ongeveer 4 ton. Dat zal in Amsterdam wel veel meer zijn lijkt mij?
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door |Pim| »

Heb ik nog 2 vraagjes.

1. Kun je bij de ns balie gepast betalen?

2. Als ik bijvoorbeeld vanuit eindhoven naar roosendaal moet.

Mag dit met een stoptrein.

Mag ik dan uitstappen in breda en daar de stad in en daarna weer verder?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Karl »

Nee, je moet per se teveel betalen, zodat ze wisselgeld kunnen achterhouden, daar verdient NS namelijk geld aan. Als iets €15,80 kost en je rekent af met €16,00, dan krijg je dus niets terug. Gepast wordt niet geaccepteerd. :mrgreen:
Het is een spectrum.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten