Bus, trein of vliegtuig?

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Bus, trein of vliegtuig?

Bericht door trolly »

Terecht. Schande!
Hageneis schreef:En waarom niet over de A10-West vanuit de Coentunnel?
Omdat dat a) om is, en daar b) een file van heb-ik-jou-daar staat. Het punt is, Hageneis, dat de meest voor de hand liggende route vanuit Friesland naar Schiphol over de A5 voert.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Bus, trein of vliegtuig?

Bericht door Chrysa »

trolly schreef: Omdat dat a) om is, en daar b) een file van heb-ik-jou-daar staat. Het punt is, Hageneis, dat de meest voor de hand liggende route vanuit Friesland naar Schiphol over de A5 voert.
A6-A1 is sneller dan A7-A5.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Bus, trein of vliegtuig?

Bericht door trolly »

Niet in mijn routeplanner, maar erg afhankelijk van je vertrekpunt, en het ontloopt elkaar sowieso niet veel. De stelling dat de A5 een onlogische route voor een Fries is, lijkt me in ieder geval niet houdbaar.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Bus, trein of vliegtuig?

Bericht door Vinny »

Ik heb er wel ervaring mee. Je kunt trouwens als Fries ook met de trein naar Schiphol. Leeuwarden is rechtstreeks bereikbaar per intercity. Als je met de auto rijdt is de route: A10 west - A 4 de meest comfortabele route, maar A5 kan ook of A 6 en A 9.

Wat ik meestal doe als import-Fries is bij mijn ouders slapen en dan met de taxi of bus naar Schiphol, als ik van daar uit vlieg.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Hageneis
Berichten: 229
Lid geworden op: di 09 aug 2011, 16:39

Re: Bus, trein of vliegtuig?

Bericht door Hageneis »

trolly schreef:Niet in mijn routeplanner, maar erg afhankelijk van je vertrekpunt, en het ontloopt elkaar sowieso niet veel. De stelling dat de A5 een onlogische route voor een Fries is, lijkt me in ieder geval niet houdbaar.
Trein is natuurlijk beter, langparkeren zit er ook nog een eind vandaan (richting Badhoevedorp).
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Bus, trein of vliegtuig?

Bericht door trolly »

Ja dûh.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marijnvdm en 155 gasten