Zat ik ook naar te kijken. De bussen zouden toch ook voorzien worden van Wi-Fi?DingeZ schreef: Het valt mij op dat de schermen met reisinformatie ook nog niet in de bussen zitten. Worden (of werden) die nog op het laatste moment geïnstalleerd? Ik heb ook de USB-poorten nog niet gespot.
Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Reed net weer een lijnverkenningsbusje voor me uit. Betrof de 1135 (Citaro LE, zover te zien aan de stickerresten de ex-Qbuzz 3326).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
- Berichten: 3638
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
- Spoiler: show
Ik heb geen onderschrift
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9139
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De haltevertrekstaten lijken op die in Twente.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
-
- Berichten: 986
- Lid geworden op: di 06 dec 2016, 18:54
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Haha ja, behoorlijk wennen, hoewel ik 107 ook een leuke lijn vind. Net als 195 naar R'dam Capelsebrug en 120 naar de Bijlmer.dnmw2705 schreef:Als je altijd de 80 of 50 gereden hebt en je nu 107 moet gaan rijden, dan baal je ook behoorlijk!
Setra's zien er goed uit, hoop stiekem een beetje dat ze tussen Utrecht en Wageningen rijden :D.
Als ik alles zo lees over de buschauffeurs en de hele organisatie van deze consessie, dan heb ik er wel een goed gevoel bij dat Syntus veel van de beloftes waar kan maken. Ik zit alleen nog in twijfel met de vertrektijden.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Waarschijnlijk gaat ook de 4143 van Midden-Overijssel naar Utrecht toe... is momenteel helemaal wit.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Randstad heeft ook chauffeurs vanaf de Veluwe, Midden-Overijssel en zelfs Twente gevraagd om ook in Utrecht te gaan rijden.Speedmaster schreef:Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat er 125 chauffeurs via Randstad bij gaan komen, deze zullen waarschijnlijk een deel van de ritten gaan draaien. Waarom dit aantal nodig is weet ik niet. Mogelijk is er meteen een stukje uitstroom bij CXX of werd daar ook al met inleen chauffeurs gewerkt
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik hoorde trouwens van een Tourquase-chauffeur dat zij al het uitbestede werk in de concessie krijgen: de Uithoflijnen, de scholierenlijnen, de nachtlijnen en ook ritten op X80. Daarvoor schaft Tourquase ook nieuwe Setra's aan.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik zie het alweer... volgens mij wordt het gewoon de praktijk afwachten want iedereen roept nu wat anders
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Waarom moeten zij nieuwe bussen aanschaffen? Gaan ze dan niet het materieel van Syntus gebruiken? Ik dacht dat die Setra 418 LE bussen juist voor de Uithof waren.dennistd schreef:Ik hoorde trouwens van een Tourquase-chauffeur dat zij al het uitbestede werk in de concessie krijgen: de Uithoflijnen, de scholierenlijnen, de nachtlijnen en ook ritten op X80. Daarvoor schaft Tourquase ook nieuwe Setra's aan.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Geen idee, het zou natuurlijk best kunnen dat die bussen via Syntus aangeschaft worden, of dat Syntus ze erbij gerekend heeft omdat ze ook voor de concessie bedoeld zijn.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
X80, die moet ook door het beruchte tunneltje heen, toch?dennistd schreef:Ik hoorde trouwens van een Tourquase-chauffeur dat zij al het uitbestede werk in de concessie krijgen: de Uithoflijnen, de scholierenlijnen, de nachtlijnen en ook ritten op X80. Daarvoor schaft Tourquase ook nieuwe Setra's aan.
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Weet iemand wat er gaat rijden op de scholierenlijnen? Gaat daar materieel van Syntus zelf rijden of materieel van de onderaannemer die de lijn rijdt?
-
- Berichten: 3638
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik vermoed dat het daarbij om de spitsritten gaat, die rijden maar tot Renswoude.dnmw2705 schreef:X80, die moet ook door het beruchte tunneltje heen, toch?dennistd schreef:Ik hoorde trouwens van een Tourquase-chauffeur dat zij al het uitbestede werk in de concessie krijgen: de Uithoflijnen, de scholierenlijnen, de nachtlijnen en ook ritten op X80. Daarvoor schaft Tourquase ook nieuwe Setra's aan.
Ik heb geen onderschrift
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik zag vanmiddag een vertrekstaat van lijn 50: de ritten naar Veenendaal zijn de "normale" ritten en de ritten naar Wageningen hebben als voetnoot een "V".
Ik snap niet dat serieus niemand heeft bedacht dat de "W" veel logischer was. :')
Ik snap niet dat serieus niemand heeft bedacht dat de "W" veel logischer was. :')
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
-
- Berichten: 3638
- Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
- Locatie: Amsterdam
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Precies, waarom zijn de ritten Wageningen niet de standaard ritten? Deze rijden altijd met dezelfde dienstregeling.
Ik heb geen onderschrift
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Hoe kan Utrecht-Veenendaal nou standaard zijn? Utrecht- Wageningen is de hele dag bereden. Veenendaal-Utrecht tot 20:00... In Zeist hangen ze nog niet, ben benieuwd
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Toevallig iemand al bekend met de vertrekhaltes van de nieuwe nachtlijnen op Utrecht Centraal. Gaat om de exacte halteperrons voor de plattegrond op de wiki (op de U-OV site staat de oude nachtplattegrond nog).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Volgens OV-Info app C4
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Ik sprak net een chauffeur van lijn 50. Hij vertelde dat de dienstregeling tot maart loopt en dan aangepast wordt.
Deze chauffeur gaat zelf naar U-OV, net als meerdere CXX collega's van hem. Die mogelijkheid had ik nog niet langs horen komen hehe
Deze chauffeur gaat zelf naar U-OV, net als meerdere CXX collega's van hem. Die mogelijkheid had ik nog niet langs horen komen hehe
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Volgens 9292:
N102, N107, N120: C3
N50: C4
N81 krijg ik om een of andere reden niet uit de planner getrokken.
N102, N107, N120: C3
N50: C4
N81 krijg ik om een of andere reden niet uit de planner getrokken.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Volgens diezelfde OV-Info app is N81 ook C4
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Nu dacht ik dit forum redelijk goed gevolgd te hebben. Alleen 1 ding snap ik niet. Waar staat die X voor bij bepaalde lijnen. Bijvoorbeeld X80
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
Een (iets) gestrekte lijnvoering ten opzichte van de reguliere buslijn. Die X wordt in het Verenigd Koninkrijk ook gebruikt (X als in Express)
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Re: Aanbesteding concessie Provincie Utrecht 2016-2023
De 4049 & 4146 waarschijnlijk ook... Die zijn inmiddels ook wit (zonder stickers) aan het rondrijden door Zwollecassie127 schreef:Waarschijnlijk gaat ook de 4143 van Midden-Overijssel naar Utrecht toe... is momenteel helemaal wit.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten