Mag ik even kwijt #21

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

STF schreef:De bestuurder die laatst hier schade heeft gereden aan onze afsluitpaal is zich daarnet komen melden. :)
"laatst"? Dat is een week of 3 geleden toch al? :?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Zaterdag 6 juni is het paaltje omgereden, maar ik denk dat jij doelt op donderdag 2 april?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Meltrain »

Alle leerlingen op mijn school hebben eerder deze avond een vreemd mailtje gekregen via de schoolse Webmail van een mogelijke Zimbabwaanse terrorist. :shock:
De inhoud:
suck balls motherfucker, you son of bitches, i poor angry african from zimbabuwe i come to holland childen no can go school citycollege is a skirr school you just die motherfuckers.. tiechers on your school are moddafucking bitchasses some are homeless and they call me poor moddafuckers! i'm kill you all son of bitches just die moddafuckers you don't know me i'm nefew of kanye west moddafuckers i gon put a big bomb on your school on friday 12 june then you all die moddafucker, you think youn can fuck with angry african i shoot you all moddafuckers i nuh make no joke with yall
Ik mag hopen dat dit gewoon totale onzin is. :roll:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Iemand die zo slecht Engels schrijft moet in ieder geval een haat tegen scholen hebben ja.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door htm_tram »

Mag ik zijn e-mail, ik wil hem wel een reactie sturen :lol: (alleen ik kan ook niet zo mooie engelse zinnen maken :P )
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Geert »

meltrain schreef:Alle leerlingen op mijn school hebben eerder deze avond een vreemd mailtje gekregen via de schoolse Webmail van een mogelijke Zimbabwaanse terrorist. :shock:
De inhoud:
suck balls motherfucker, you son of bitches, i poor angry african from zimbabuwe i come to holland childen no can go school citycollege is a skirr school you just die motherfuckers.. tiechers on your school are moddafucking bitchasses some are homeless and they call me poor moddafuckers! i'm kill you all son of bitches just die moddafuckers you don't know me i'm nefew of kanye west moddafuckers i gon put a big bomb on your school on friday 12 june then you all die moddafucker, you think youn can fuck with angry african i shoot you all moddafuckers i nuh make no joke with yall
Ik mag hopen dat dit gewoon totale onzin is. :roll:
Gevalletje zich vervelende puber?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

STF schreef:Zaterdag 6 juni is het paaltje omgereden, maar ik denk dat jij doelt op donderdag 2 april?
Oh, was het alweer zo lang geleden? :o
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door |Pim| »

Lol zelfs ik kan nog beter engels.
Hopelijk pakken ze hem en krijgt ie flinke straf.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door mb90 »

Lekker vaag mailtje, meltrain. :? Hij kan inderdaad beter naar school gaan om wat Engels bij te spijkeren.

Ik werd vanmorgen overigens wakkergebeld bij de voordeur door een deurwaarde. :shock: Ik had zoiets van: "wat krijgen we nou weer?" Even schrikken dus.
Maar, de Handige Harry bleek zich in de straat vergist te hebben... Hij moest bij hetzelfde huisnummer in de straat hier om de hoek zijn. En de straatnamen Flakkeesestraat en Walchersestraat lijken ook erg veel op elkaar. Het zal je deurwaarde maar wezen, zeg... :roll:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

doet mn internet het alweer? :?:

Ah mooi, ja dus :pos: Leuk, zo'n proxy die je minimaal om de 2 maanden ff moet rebooten :')
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Lijkt me lastig posten zonder ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Oud forumgebruiker »

mb90 schreef:Lekker vaag mailtje, meltrain. :? Hij kan inderdaad beter naar school gaan om wat Engels bij te spijkeren.
Dat kan dus niet in dat land :roll: .
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Me fotocamera is gevonden! Het pakje lag al zes dagen bij een van de buren... :? Ik heb die mensen afgelopen maandag nog gesproken en toen beweerden ze doodleuk dat er niks bij hun bezorgd was... :evil:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Mijn boek uit Duitsland is ook eindelijk afgeleverd. Was gewoon in mijn brievenbus gegooid, dus dat is wel relaxed in dit geval. Datum factuur is 29 mei dus dat ding moet de hele wereld hebben gezien.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door mb90 »

ziggy schreef:
mb90 schreef:Lekker vaag mailtje, meltrain. :? Hij kan inderdaad beter naar school gaan om wat Engels bij te spijkeren.
Dat kan dus niet in dat land :roll: .
Ik bedoel ook uiteraard op de school van meltrain. :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Mensen die serieus ingaan op klunzige spammailtjes :lol:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Karl »

NS-Reiziger schreef:Hoe lang duurt de bezorging van een pakketje via Deutsche Post en TNT hier eigenlijk? Zit nu precies 1 week te wachten, maar wil mijn DDR Boek. :P
Welk boek?
Het is een spectrum.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Karl schreef:Welk boek?
Deze
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daniel »

Pakketjes nemen niet altijd de meest logische route... stuurde er gisteren eentje op 't werk (in Utrecht) naar Velsen-Noord, zie ik vanmorgen op de tracking-website dat 'ie via Arnhem gegaan is :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Justin »

Ik wil even kwijt

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
RRRRRRRRRRR WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Zo :cry:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Voor dat soort uitingen zijn andere sites op Internet Justin. Alleen zijn die niet zo geschikt voor de jongere gebruikers hier :!:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Justin »

Zeg uh :P.

Was gewoon een normale schreeuw... *doet net alsof tie op een cliff in Verweggistaan staat* ;).

Kreeg vanochtend mn ogen niet open toen ik trein t2827 uitstapte op Ut, had net geslapen en was nog beetje groggy toen ik naar de tunnel liep :p. Slapen met lenzen in blijft lastig ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Suus »

Reiziger Ddrs schreef:Pakketjes nemen niet altijd de meest logische route... stuurde er gisteren eentje op 't werk (in Utrecht) naar Velsen-Noord, zie ik vanmorgen op de tracking-website dat 'ie via Arnhem gegaan is :P
Je moest eens weten hoe het bij de MPO (Militaire Post Organisatie gaat) :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daniel »

Justin schreef:Kreeg vanochtend mn ogen niet open toen ik trein t2827 uitstapte op Ut, had net geslapen en was nog beetje groggy toen ik naar de tunnel liep :p. Slapen met lenzen in blijft lastig ;).
Zo'n 75 minuten eerder ging het bij mij niet veel beter. En dan heb ik nog geeneens lenzen o.i.d.

Begin van de week 'n keertje slecht geslapen en dat heb ik tot nu toe nog altijd niet ingehaald, gaat inmiddels wel een beetje opbreken. Vanmiddag ook zo'n gevalletje: doe m'n ogen open en vervolgens "Huh, zijn we al op Rta". Da's echt zeldzaam, dat ik zo diep in slaap val in de trein dat ik de aankomst op 'n station niet opmerk. Gelukkig was ik niet al op de terugweg :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door |Pim| »

Lol.

Trouwens een vakantie dienstregeling is toch hetzelfde als op een normale zaterdag?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten