Mag ik even kwijt #21

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13545
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Wubbo »

Bij de trein in ieder geval niet. Ten opzichte van een zaterdag wordt er eerder begonnen met rijden. Bij de trein vervallen er alleen een aantal (spits)treinseries, zie ook het artikel op de wiki.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Geert »

Reiziger Ddrs schreef:
Justin schreef:Kreeg vanochtend mn ogen niet open toen ik trein t2827 uitstapte op Ut, had net geslapen en was nog beetje groggy toen ik naar de tunnel liep :p. Slapen met lenzen in blijft lastig ;).
Zo'n 75 minuten eerder ging het bij mij niet veel beter. En dan heb ik nog geeneens lenzen o.i.d.

Begin van de week 'n keertje slecht geslapen en dat heb ik tot nu toe nog altijd niet ingehaald, gaat inmiddels wel een beetje opbreken. Vanmiddag ook zo'n gevalletje: doe m'n ogen open en vervolgens "Huh, zijn we al op Rta". Da's echt zeldzaam, dat ik zo diep in slaap val in de trein dat ik de aankomst op 'n station niet opmerk. Gelukkig was ik niet al op de terugweg :P
Ik had dat eens toen ik wakker werd tijdens het binnenrijden van Utrecht Centraal (waar ik er ook weer uit moest). Dat was ook wel ff schrikken :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Justin »

Gerhaaaaaaaaaaaaaaaard :p.

Op de terugweg werd ik aangestaard door een oudere dame, en slapen kon ik effe niet daardoor :p. Op de een of andere manier word ik wel altijd even wakker op de stationnementen.

Maar voor mij was het gewoon bijzonder dat ik me niks van de reis Gdg-Utt kan herinneren en echt pas op de flyover bij Ut wakker werd :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Justin schreef:Op de terugweg werd ik aangestaard door een oudere dame, en slapen kon ik effe niet daardoor :p.
Dat is lieeeeeeeeeeeeeefde dat is lieeeeeeeeeeeeeeeefde, liefde op het eerste gezicht... jalalala :D
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Justin »

Haha nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... eerder omdat ze gewoon eng was :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daniel »

Zo'n 75 minuten eerder ging het bij mij niet veel beter.
Hmm, de vermoeidheid slaat wel heel erg toe... tussen de t12723 en de t2827 zitten uiteraard maar 45 minuten :P
Justin schreef:Op de een of andere manier word ik wel altijd even wakker op de stationnementen.
Mja, ik normaal dus ook.
Maar voor mij was het gewoon bijzonder dat ik me niks van de reis Gdg-Utt kan herinneren en echt pas op de flyover bij Ut wakker werd :p.
Hmm, dan valt 't bij mij nog mee. Ooit 'n keer t.h.v. Utrecht Leidsche Rijn pas wakker geworden, maar meestal gebeurt dat al bij Woerden.
Met reden overigens: viersporigheid in wording bekijken is toch ook altijd wel leuk (zeker nu ze echt met sporen aanleggen begonnen zijn). Weet iemand trouwens wat er gaat gebeuren met het geluidsscherm dat van even voor Utt tot vlak voor Utlr tussen de in gebruik zijnde sporen en de twee toekomstige sporen in staat? Inmiddels is al enige tijd het geluidsscherm gereed op de rand van de dijk naast de toekomstige sporen, maar onlangs viel me op dat er tussen het einde van het geluidscherm in 't midden en toekomstig station Leidsche Rijn fundamenten zijn aangebracht voor zo te zien een verlenging van dat scherm... kennelijk zorgen de treinen naar Utrecht voor geluidsoverlast bij de reizigers richting Gouda :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Ruben »

Justin schreef:Haha nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... eerder omdat ze gewoon eng was :p.
Hmm jammer, ik verwachtte zo'n oproep in de Rails oid hiervan. :P
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daantje »

Ach, over postpakketjes gesproken. Ik volg nu voor het werk een stralingshygiene cursus bij de TU Delft, ben vandaag begonnen. Ik had me aangemeld in februari ofzo toen ik nog in m'n oude huis woonde. Toen kreeg ik ook bericht dat ik kort van te voren al een deel van het studiemateriaal op m'n huisadres zou ontvangen. Half maart kreeg ik mijn nieuwe huis en vlak daarna heb ik een mailtje gestuurd naar de TU dat ik verhuisd was en of ze m'n adres wilden wijzigen zodat ik alles op het juiste adres zou ontvangen. Ik kreeg een bevestigingsmailtje terug dat het geregeld was. Afgelopen maandag had ik nog niets ontvangen en vond ik het toch wel raar worden dus ging ik eens bellen. Bleek dat ze het allang verstuurd hadden maar idd naar het oude adres maar dan ook weer niet helemaal het oude adres, ze hadden er ipv -straat hadden ze er-kade van gemaakt. Helaas voor hun bestaat dat adres ook met vrijwel dezelfde postcode. Het nieuwe adres stond volgens hun ook in het systeem dus ze zouden het daarheen sturen en dan zou ik het woensdag hebben, nog net op tijd. De belangrijkste dingen zouden ze ook vast mailen. Ik ben m'n oude huisgenoot op, die zat op zeilweek in Friesland dus kon niet kijken of er post voor mij was, m'n andere huisgenoot ligt altijd tot 17.00 uur in bed met z'n telefoon uit dus dat leverde niets op. Keek ik 's middags in m'n e-mail zie ik dat ze idd die papieren gemaild hadden en daar stond ook m'n adres op waar ze het nu naar toe gestuurd hadden: m'n nieuwe straatnaam met oude huisnummer en postcode. Dat komt dus weer niet goed aan want dat huisnummer bestaat niet in mijn nieuwe straat. Ik weer gebeld, ze zouden het een derde keer opsturen (een cursusboek dus ook he, dus nog best een prijzig grapje). Uiteindelijk had ik m'n andere huisgenoot aan de lijn gekregen en geregeld dat ik daar m'n post op kon halen, gelukkig bleek dat het pakketje. Kom ik gisteravond thuis in de veronderstelling dat ik dan wel een tweede boekenpakket zou hebben maar nee hoor, dat lag er vanavond pas. Als het aan die lui had gelegen had ik dus nog steeds niet op tijd een boekenpakket en hebben ze er drie verstuurd waarvan er geen een op tijd zou zijn aangekomen. Wat een stelletje prutsers zeg :?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Gisteren stond er een kampeerder van ons, een paar dorpjes verderop met een lekke band. Twee keer stopte er iemand om te vragen of er hulp nodig was, opzich niet zo gek maar wel dat het beide keren om een vrouw ging die hulp aanbood. :lol:
(Ja ik weet dat Daantje wel een band kan verwisselen, maar de meeste vrouwen zijn niet bepaald handig daarmee.)

Een van die vrouwen is naar ons gereden om te vragen of iemand wilde komen helpen met die band want de bestuurder zelf lukte het niet en de Luxemburgse wegenwacht weigerde te komen omdat het om een Nederlands voertuig ging.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Justin schreef:Haha nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... eerder omdat ze gewoon eng was :p.

:lol: Kon je niet heel zwoel langs haar borsten wrijven en dan in haar oor fluisteren "ik heb al een vriend" ? :idea:

maar ja, verzin zoiets maar eens he, in the heat of the moment :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wlTvWvfEMxE[/youtube]
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Caspar »

Over 33 uren rij ik weg uit Amsterdam met Thalys naar Parijs en daarna verder naar Nimes. :D Nog even de tandarts doorstaan morgen en een late dienst werken.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Pff, 6.7 Mb per foto bij me nieuwe camera, ik vond de 4.3 Mb bij me vorige camera al veel.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

STF schreef:Pff, 6.7 Mb per foto bij me nieuwe camera, ik vond de 4.3 Mb bij me vorige camera al veel.
Kan je instellen he ;) De resolutie.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door tsov »

Ik zit rond de 4MB en bij RAW rond de 10MB :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daan »

Die van mij spuugt RAW-bestanden van 15 MB uit... :P

Verder weet ik niet wat het is, maar dat geouwehoer met postpakketjes begint hier nu ook al. Twee dagen geleden iets besteld, toen ook het Track en Trace-nummer gekregen, maar TNT kent dat pakket nog steeds niet... :x Straks maar eens mailen naar die toko.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Justin »

Fles schreef: :lol: Kon je niet heel zwoel langs haar borsten wrijven en dan in haar oor fluisteren "ik heb al een vriend" ? :idea:
He get, wie zei dat ze mooi en welgevormd was :o :| .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daan »

Daan schreef:Verder weet ik niet wat het is, maar dat geouwehoer met postpakketjes begint hier nu ook al. Twee dagen geleden iets besteld, toen ook het Track en Trace-nummer gekregen, maar TNT kent dat pakket nog steeds niet... :x Straks maar eens mailen naar die toko.
Hehe, zie net op Track And Trace dat het pakket eindelijk bij TNT is binnengekomen, zal hem morgen wel ontvangen dan. :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Justin schreef:
Fles schreef: :lol: Kon je niet heel zwoel langs haar borsten wrijven en dan in haar oor fluisteren "ik heb al een vriend" ? :idea:
He get, wie zei dat ze mooi en welgevormd was :o :| .
Het leek me gewoon de snelste manier om haar hard weg te doen rennen ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

Hee NS-Panel boys'n'girls :!: ik kreeg net een mailtje over spitsmijden. Maar als je werkgever betaalt en het bedrag is 212 euro dan val je buiten de doelgroep :| Wie mocht er WEL mee doen en wat vragen ze allemaal? :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daniel »

Hmm, ik ben dit keer juist weer niet uitgenodigd om deel te nemen... terwijl ik wel aan de doelgroep zou voldoen. Werkgever betaalt me alleen een reiskostenvergoeding die allesbehalve kostendekkend is en de 212 euro al helemaal niet haalt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Gekko123 »

Tja, ik ben ook niet uitgenodigd. Maar dat ben ik wel gewend :? :!:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Daantje »

Ik heb geen uitnodiging gekregen en m'n werkgever betaalt maar een klein deel van m'n abonnement.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Fles »

:D Een homeprintje afdrukken met Fles :D Altijd lachen niewaar? :pos:

Afbeelding

alles is in het alfabet 1 letter opgeschoven :!:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door Caspar »

Tarief met beperkingen vind ik wel mooi in dat opzicht :D .
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #21

Bericht door STF »

Irritant; me nieuwe fotocamera heeft precies dezelfde nummerings-methode als een camera van wat jaren geleden en aangezien ik met mappen op onderwerp werk, krijg je natuurlijk dubbele fotonummers in zo'n map... Wat dat betreft vond ik me vorige camera wel makkeljk met zijn CIMG0001, CIMG0002, etc. Nu zit ik weer met P1000001, P1000002, etc. :cry:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 gasten