Gewenste haltes?

Post hier al je plannen voor verbetering van het OV. Ook wilde plannen mogen hier gepost worden.
Bluearrow
Berichten: 286
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 12:50
Locatie: Huizen

Gewenste haltes?

Bericht door Bluearrow »

Naar aanleiding van het topic 'Nutteloze haltes' (OV Oost Nederland) wil ik eigenlijk een topic starten met als titel 'Gewenste haltes'. Want, natuurlijk zijn er ook nog plaatsen waar het wellicht logisch zou zijn om een halte te plaatsen. Bijvoorbeeld op trajecten waar de haltes weer 'erg ver' uit elkaar liggen.

Ik heb er alvast eentje. In Huizen, lijn 100/101, die rijdt, aan het randje van de bebouwde kom van Huizen, langs de 'nieuwbouwwijk' Blaricummermeent, maar heeft op het traject tussen Rijnland en Pythagoraspark geen halte onderweg. Misschien zou een halte nabij de rotonde Aristoteleslaan/Stroomzijde wel een optie zijn. In de laatste plaats ook handig voor de inwoners van het noordelijk gedeelte van Blaricum Bijvanck.
Buschauffeurs sporen niet, anders waren ze wel machinist geworden !
Nitein-Repart
Berichten: 3541
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Nitein-Repart »

Usselo voor lijn 73/74 (Winterswijk/Doetinchem-Enschede), zodat het dorp een directe verbinding met Zuiderval krijgt, een frequentere verbinding met Enschede en voor de richting Groenlo geen overstap van 26 minuten meer heeft in Haaksbergen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Mr-W
Berichten: 3066
Lid geworden op: wo 22 mei 2013, 21:19

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Mr-W »

Zal weer eens mijn lijstje haltes in Helmond opnoemen.
Helmond : Geldropsweg ter hoogte van straat Brandevoort. Voormalige halte Mierloseweg ter hoogte van Troelstrastraat. Er rijdt weer een bus langs namelijk Lijn 52 Helmond, Brouwhuis - Brandevoort, Haltehavens zijn nog aanwezig er hoeft alleen een haltepaal in de grond te worden gestampt.
Verder is een halte bij de rotonde Rochadeweg en Verbindingsweg wenselijk voor de bediening van BZOB en in de daluren Brouwhuis Zuid.
Stiphout: haltes ter hoogte van Elsdonk,Schutterslaan en Sportpark Molenven.

Helaas is het plaatsen van deze haltes onmogelijk vanwege de visieloosheid van Helmond. Volgens een politicus van een lokale partij is Taxbus systeem voor de gemeente veel goedkoper dan een stadsdienst(In het Algemeen en niet specifiek op Helmond doelend).Heb geprobeert uit te leggen dat je ook streeklijnen een gedeelte van de stadsdienst kon laten overnemen maar dat begreep hij niet. :roll:
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8666
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Milco »

In Almere op de plaats waar lijn 6 Noorderplassen binnenrijdt, voor de woningen die het dichtste bij de Hoge Ring staan, vind ik de halte Noorderplassen Zuid best ver weg. Ook de woningen nabij van de Oostvaardersdijk (in de Noorderplassen) kennen geen halte in de omgeving, al is een busbaan daar ook niet te vinden. Ook zou ik een (of misschien twee) halte(s) langs de Evenaar voor de lijnen 1 en 5 wel op prijs stellen. Bijvoorbeeld een halte bij het bruggetje tussen de Bloemen- en Regenboogbuurt.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
dylanwild94
Berichten: 6187
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Gewenste haltes?

Bericht door dylanwild94 »

tussen de haltes eikenlaan en laan van nieuw blankenburg in rozenburg zou ik erg op prijs stellen als er nog een halte tussen komt.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
casper_rzb
Berichten: 368
Lid geworden op: di 17 dec 2013, 10:03
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

Re: Gewenste haltes?

Bericht door casper_rzb »

dylanwild94 schreef:tussen de haltes eikenlaan en laan van nieuw blankenburg in rozenburg zou ik erg op prijs stellen als er nog een halte tussen komt.
Dat zou inderdaad fijn zijn
video`s van mij en forumlid Dylanwild94 zijn te zien op OV Rozenburg
Elke doordeweekse dag wel te vinden in de 101/103/105/115
Op al mijn foto`s zit copyright.
mattie156
Berichten: 48
Lid geworden op: za 17 dec 2011, 21:22

Re: Gewenste haltes?

Bericht door mattie156 »

ik weet er wel een paar voor de trein

Heerlen Woonboulevard 2. (aan de lijn Heerlen - Sittard)
mensen vanaf sittard eo. Kunnen de woonboulevard niet bereiken met OV.

Lisse
Lisse is wel bereikbaar met bus 50 vanaf Haarlem en Leiden, deze doet er echter heel lang over en daardoor verbeterd de reistijd naar lisse veel.
Plus voor keukenhof etc is het rendabel

Haarlem West
Tussen Haarlem en Heemstede in een nieuw station. Dit deel van haarlem is slecht te bereiken vanuit bv. Leiden/Den Haag
PatrickM
Berichten: 1978
Lid geworden op: za 10 jan 2015, 21:46
Locatie: Hasselt (B)

Re: Gewenste haltes?

Bericht door PatrickM »

Een halte in Middelharnis-Oost voor lijn 134 en 135. Dit deel van Middelharnis is erg slecht te bereiken, en een halte is zo aangelegd.
Verder zou iets op de grevelingendam ook niet verkeerd zijn, Bruinisse ligt toch wel een eind verderop...
pedaalemmerzak
Berichten: 527
Lid geworden op: za 29 okt 2016, 16:32

Re: Gewenste haltes?

Bericht door pedaalemmerzak »

In Leiden:

- voormalige halte Vrouwenweg weer herstellen voor bus 400. Hier is een studentencomplex waar veel studenten wonen. Vroeger stopten alle bussen naar Zoetermeer hier, tegenwoordig is al het OV weggevallen. Richting Leiden rijdt bus 400 over de parallelweg en kan dus voor de deur van het complex stoppen. Richting zoetermeer is het wel wat onhandiger omdat de bus over de provincialeweg rijdt. Dus wellicht alleen een halte in de richting van Leiden. Ja, het is RNEt en het ding mag niet overal stoppen blablabla maar deze halte lijkt me wel echt nuttig.

- een halte voor bus 6 tussen Zijlsingel en Kooipark, is namelijk best een grote afstand daartussen, en het is gewoon bebouwd gebied. Aan deze lijn ook halte Hooigracht in beide richtingen maken, is nu maar in 1 richting.

- de halte Prinsessekade bestaat momenteel alleen richting Leiden CS. Graag nog een halte richting Breestraat voor alle bussen ter hoogte van deze bushalte (er is wel halte Kort Rapenburg maar hier stopt alleen bus 1,3 en 5). Halte steenstraat kan dan eventueel weg (is toch vrij dicht bij het station). Bus 400 slaat beide haltes over want het is RNET; je kunt je afvragen of dat nu echt zo veel tijd scheelt. Als alle bussen bij Kort Rapenburg zouden stoppen behalve 400 is het echter ook wel goed. Deze halte zou aan de huidige halte Kort Rapenburg kunnen komen of aan het begin van de breestraat.

- Een halte thv kruispunt willem de zwijgerln / schipholweg zou handig zijn, richting leiderdorp (is er wel al richting leiden c). De huidige halte zit super dicht op het station, verplaatsen dus.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: Gewenste haltes?

Bericht door DrechtBlub »

Een halte op de Overkampweg in Dordrecht op lijn 2 thv Dalton Lyceum - Scholieren moeten nu 5 minuten lopen terwijl dat voor 4 cent meer ook 30 seconden kan zijn.

Een halte op het sterrenburgplein voor overstap op lijn 5/7 zodat mensen vanuit oost sterrenburg weer makkelijk bij het ziekenhuis kunnen komen.

Een halte op lijn 8 thv de woonboulevard (Gamma/Fietsbrug), 400m lopen helemaal met zware tassen is niet fijn.

Een halte op lijn 5 thv Noordsigt/dubbeldrecht op de provincialeweg

Een halte op lijn 10 thv de munt.

Een halte op lijn 5 thv Rudyard kipling-erf. Haltebaai ligt er nog één kant op (aan de andere kant heeft er nooit één gezeten) uit het servicebustijdperk.

Een halte op lijn 3 bij de halte noorderdijk

(lijn 10 doortrekken voor overstapmogelijkheden via de Noordendijk, wat 1 minuut extra kost zou fijn zijn trouwens, arriva)

Lijn 10, thv Lijnbaan
Ik blub in het Drecht.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Meltrain »

Een halte Breeplein voor tramlijn 25 richting Schiebroek. Momenteel stopt lijn 25 alleen richting Carnisselande bij Breeplein omdat de tram de bocht om gaat en daardoor niet de halte van lijn 2 en 20 aan kan doen.
Als die halte verplaatst wordt naar de andere kant van de kruising (en dus tegenover de halte in zuidelijke richting komt te liggen) kunnen alledrie de tramlijnen in beide richtingen bij Breeplein stoppen.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Etienne »

pedaalemmerzak schreef:In Leiden:

- voormalige halte Vrouwenweg weer herstellen voor bus 400. Hier is een studentencomplex waar veel studenten wonen. Vroeger stopten alle bussen naar Zoetermeer hier, tegenwoordig is al het OV weggevallen. Richting Leiden rijdt bus 400 over de parallelweg en kan dus voor de deur van het complex stoppen. Richting zoetermeer is het wel wat onhandiger omdat de bus over de provincialeweg rijdt. Dus wellicht alleen een halte in de richting van Leiden. Ja, het is RNEt en het ding mag niet overal stoppen blablabla maar deze halte lijkt me wel echt nuttig.
Ik zit me af te vragen welke halte hier bedoeld werd. Maar een blik op Google Maps geeft wonderen, die halte heette vroeger Kruisherenweg. Gezien de korte afstand naar Zoeterwoude P+R lijkt genoemde halte echter weinig kans te maken.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Suus »

En het feit dat de halte maar in een richting kan worden aangelegd en het aantal reizigers daar uit 97 studentenwooneenheden moet komen (met een doelgroep die dus hooguit 100 reizigers kent) lijkt dit mij voor een R-NET halte geen daverend succes. Hooguit als je je kansloze bejaardenbusje naar Zoeterwoude Dorp weer zou laten rijden dat je misschien 5 reizigers per dag haalt.
Pedaalemmerzak schreef:- de halte Prinsessekade bestaat momenteel alleen richting Leiden CS. Graag nog een halte richting Breestraat voor alle bussen ter hoogte van deze bushalte (er is wel halte Kort Rapenburg maar hier stopt alleen bus 1,3 en 5). Halte steenstraat kan dan eventueel weg (is toch vrij dicht bij het station). Bus 400 slaat beide haltes over want het is RNET; je kunt je afvragen of dat nu echt zo veel tijd scheelt. Als alle bussen bij Kort Rapenburg zouden stoppen behalve 400 is het echter ook wel goed. Deze halte zou aan de huidige halte Kort Rapenburg kunnen komen of aan het begin van de breestraat.
Bij Kort Rapenburg stoppen alleen de bussen die niet de Breestraat inrijden, omdat er richting de Breestraat een busbaan ligt. De halte Prinssessekade heeft een haltekom waardoor het overige verkeer daar niet gehinderd wordt door het halteren, dat is richting Breestraat niet mogelijk omdat je op een kade zit. Vandaar de halte Steenstraat, door de brede inrichting in combinatie met eenrichtingsverkeer kunnen halterende bussen daar gepasseerd worden.
- Een halte thv kruispunt willem de zwijgerln / schipholweg zou handig zijn, richting leiderdorp (is er wel al richting leiden c). De huidige halte zit super dicht op het station, verplaatsen dus.
Die halte richting Leiderdorp ligt daar omdat hij anders de voorsorteerstroken van de kruising in de weg zit. Na de kruising past de halte niet in de ruimtelijke inrichting.
Meltrain schreef:Een halte Breeplein voor tramlijn 25 richting Schiebroek. Momenteel stopt lijn 25 alleen richting Carnisselande bij Breeplein omdat de tram de bocht om gaat en daardoor niet de halte van lijn 2 en 20 aan kan doen.
Als die halte verplaatst wordt naar de andere kant van de kruising (en dus tegenover de halte in zuidelijke richting komt te liggen) kunnen alledrie de tramlijnen in beide richtingen bij Breeplein stoppen.
Dat lijkt mij een logische verbetering, ik snap eigenlijk niet dat bij de aanleg van de tramlijn naar Carnisselande dat niet is gedaan.

Wat is er trouwens op Google Streetview gebeurd? Lijkt iets van een aanrijding te zijn :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
BrengMe
Donateur
Berichten: 2073
Lid geworden op: za 04 aug 2012, 22:02
Locatie: Zwolle

Re: Gewenste haltes?

Bericht door BrengMe »

pedaalemmerzak
Berichten: 527
Lid geworden op: za 29 okt 2016, 16:32

Re: Gewenste haltes?

Bericht door pedaalemmerzak »

Suus schreef:En het feit dat de halte maar in een richting kan worden aangelegd en het aantal reizigers daar uit 97 studentenwooneenheden moet komen (met een doelgroep die dus hooguit 100 reizigers kent) lijkt dit mij voor een R-NET halte geen daverend succes. Hooguit als je je kansloze bejaardenbusje naar Zoeterwoude Dorp weer zou laten rijden dat je misschien 5 reizigers per dag haalt.
97 studentenwoningen is al best wel wat. Daarnaast staan er langs de vrouwenweg ook andere huizen (één straat met woningen).

Een echt RNET waardige halte is het niet, maar gezien er geen ander OV rijdt en de bus sowieso al een boel haltes overslaat, vind ik dat deze halte er nog wel bij kan. Voor de halte P+R zoeterwoude moet je namelijk helemaal het viaduct over en dan weer terug rijden met de bus wat echt super onhandig is en super lang duurt.

Ben blij dat ik niet in dat studentencomplex woon, zeg. Je zou er maar zo'n 6 jaar terug zijn gaan wonen: eerst een hoogfrequente busverbinding voor de deur, en van het ene op het andere jaar opeens helemaal geen OV meer in de buurt. Schandalig.
Pedaalemmerzak schreef:- de halte Prinsessekade bestaat momenteel alleen richting Leiden CS. Graag nog een halte richting Breestraat voor alle bussen ter hoogte van deze bushalte (er is wel halte Kort Rapenburg maar hier stopt alleen bus 1,3 en 5). Halte steenstraat kan dan eventueel weg (is toch vrij dicht bij het station). Bus 400 slaat beide haltes over want het is RNET; je kunt je afvragen of dat nu echt zo veel tijd scheelt. Als alle bussen bij Kort Rapenburg zouden stoppen behalve 400 is het echter ook wel goed. Deze halte zou aan de huidige halte Kort Rapenburg kunnen komen of aan het begin van de breestraat.
Bij Kort Rapenburg stoppen alleen de bussen die niet de Breestraat inrijden, omdat er richting de Breestraat een busbaan ligt. De halte Prinssessekade heeft een haltekom waardoor het overige verkeer daar niet gehinderd wordt door het halteren, dat is richting Breestraat niet mogelijk omdat je op een kade zit. Vandaar de halte Steenstraat, door de brede inrichting in combinatie met eenrichtingsverkeer kunnen halterende bussen daar gepasseerd worden.
Je kennis is een beetje verouderd. Dat kleine stukje busbaan is namelijk recent weggehaald net zoals de linksaffer voor fietsers. De situatie is dus versimpeld. Nog steeds een levensgevaarlijk kruispunt. Maar verkeerslichten daar wordt een ramp denk ik, en ruimte voor een rotonde is er simpelweg niet.

Het klopt dat er op de breestraat geen ruimte is voor een haltekom, maar dat hoeft ook niet. Er rijdt namelijk maar beperkt verkeer door de breestraat (voornamelijk bussen en pendelbusjes naar parkeerplaats haagweg en goederenvervoer). Je zou dus een halte kunnen plaatsen aan het begin van de breestraat bij de hoek met rapenburg.
- Een halte thv kruispunt willem de zwijgerln / schipholweg zou handig zijn, richting leiderdorp (is er wel al richting leiden c). De huidige halte zit super dicht op het station, verplaatsen dus.
Die halte richting Leiderdorp ligt daar omdat hij anders de voorsorteerstroken van de kruising in de weg zit. Na de kruising past de halte niet in de ruimtelijke inrichting.
Pssst... alle bussen slaan hier rechtsaf. Dus de bus kan gewoon aan de rechterkant van de weg stoppen, vóór het verkeerslicht. Dan ligt hij ook mooier tegenover de andere halte. Vind het sowieso altijd echt super irritant als de haltes in twee richtingen super ver uit mekaar liggen en je echt honderden meters verder moet lopen op de terugweg of zo, echt dom. Laat haltes gewoon zoveel mogelijk tegenover elkaar als dat past.
waldo79
Berichten: 7634
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Gewenste haltes?

Bericht door waldo79 »

mattie156 schreef:ik weet er wel een paar voor de trein

Heerlen Woonboulevard 2. (aan de lijn Heerlen - Sittard)
mensen vanaf sittard eo. Kunnen de woonboulevard niet bereiken met OV.
Wat mij betreft reizen die maar via Heerlen zelf. Het is sowieso al een luxe dat die locatie per trein wordt bediend.
Zabe
Berichten: 108
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 18:05

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Zabe »

Hoezo? Heerlen heeft 80.000 duizend inwoners. Zeker geen dorpje.
Icloud
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 30 nov 2016, 13:39

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Icloud »

Zabe schreef:Hoezo? Heerlen heeft 80.000 duizend inwoners. Zeker geen dorpje.
Je bent niet helemaal lekker :evil: :evil:


87.437 inwoners geteld in april dit jaar.
Zabe
Berichten: 108
Lid geworden op: do 03 dec 2015, 18:05

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Zabe »

Ik bedoelde 80 duizend maar goed :)
Roeland
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:53

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Roeland »

Wat mij betreft zouden er een aantal "snelweghaltes" komen, op plaatsen waar buslijnen over de snelweg langs een dorp of bedrijventerrein rijden. Vroeger had bijvoorbeeld De Kaag zo'n halte op de A44 voor lijn 145.
In Zoetermeer heb je zo'n halte op de A12 voor de Q-liners ter hoogte van station Zoetermeer.

Ik weet dat Rijkswaterstaat niet van snelweghaltes houdt, maar voor de reiziger zouden ze best goed zijn.

Als mogelijke locaties denk ik dan bijvoorbeeld aan:
* Oegstgeest Corpus (A44) voor lijn 386
* Hoogblokland (A27) voor lijn 387
* Eemnes (A27) voor lijn 320 (volgens mij zijn ze daar al mee bezig)

Hierbij bedoel ik natuurlijk niet dat de "snel"bus bij een afslag van de snelweg afslaat, en dan na een x-aantal stoplichten of rotondes (en een paar minuten later) weer de snelweg opdraait (zoals bijv. bij Abcoude A2), maar echt haltes langs de snelweg, waarbij de snelbus nauwelijks tijdverlies heeft door de halte.
pedaalemmerzak
Berichten: 527
Lid geworden op: za 29 okt 2016, 16:32

Re: Gewenste haltes?

Bericht door pedaalemmerzak »

Roeland schreef:Wat mij betreft zouden er een aantal "snelweghaltes" komen, op plaatsen waar buslijnen over de snelweg langs een dorp of bedrijventerrein rijden. Vroeger had bijvoorbeeld De Kaag zo'n halte op de A44 voor lijn 145.
In Zoetermeer heb je zo'n halte op de A12 voor de Q-liners ter hoogte van station Zoetermeer.

Ik weet dat Rijkswaterstaat niet van snelweghaltes houdt, maar voor de reiziger zouden ze best goed zijn.

Als mogelijke locaties denk ik dan bijvoorbeeld aan:
* Oegstgeest Corpus (A44) voor lijn 386
Het aantal mensen dat van het eindpunt in Oegstgeest naar Corpus moet zal te verwaarlozen zijn. Vanuit de richting wassenaar/den haag is het wellicht wel handig, maar het is denk ik toch sneller om de trein naar leiden C te pakken en dan bus 37 (die bij corpus stopt) of één van de vele andere bussen die in de buurt stoppen en dan lopen (b.v. halte transferium). Dan blijft alleen de relatie wassenaar - corpus over die dan sneller wordt met zo'n bushalte. Overigens is er wél een snelweghalte aan de oprit de A44 op. De halte de andere kant op, rijnzichtviaduct, is een halte voor diverse bussen en ook 386, maar de halte richting den haag wordt alleen door deze bus aangedaan. Beetje gekke situatie.

Een betere oplossing lijkt mij het maken van een busoprit/afrit bij de Corpus van/richting Amsterdam. Dan kan ook bus 250 die oprit pakken. Maar dat is ook weer verkeerstechnisch ongewenst.


* Hoogblokland (A27) voor lijn 387
* Eemnes (A27) voor lijn 320 (volgens mij zijn ze daar al mee bezig)
Deze lijken me wel echt nuttig.
Hierbij bedoel ik natuurlijk niet dat de "snel"bus bij een afslag van de snelweg afslaat, en dan na een x-aantal stoplichten of rotondes (en een paar minuten later) weer de snelweg opdraait (zoals bijv. bij Abcoude A2), maar echt haltes langs de snelweg, waarbij de snelbus nauwelijks tijdverlies heeft door de halte.
Ik vind dit een leuk idee. Maar verkeerstechnisch is een bushalte langs de snelweg eigenlijk 'substandaard' (d.w.z., het hoort eigenlijk niet op een officiële autosnelweg thuis, zeker niet als er 130 gereden wordt). Verder moet je er ook aan denken dat er een oversteekmogelijkheid moet zijn voor voetgangers; dit is erg duur om aan te leggen alleen maar voor een bushalte. Bij sommige aansluitingen zou je de bus wel kunnen laten afslaan, en dan rechtdoor meteen de snelweg weer op (als de aansluiting de vorm heeft van een ruitje, dit heet ook wel een 'haarlemmermeeraansluiting'), maar bij veel aansluitingen die boogjes hebben is dat niet mogelijk zonder om te keren.
Roeland
Berichten: 2272
Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:53

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Roeland »

pedaalemmerzak schreef: Verder moet je er ook aan denken dat er een oversteekmogelijkheid moet zijn voor voetgangers; dit is erg duur om aan te leggen alleen maar voor een bushalte.
Daarom heb ik ook alleen locaties genoemd, waar al een tunneltje onder, of een viaduct over de snelweg is. Bij Corpus is er reeds een bestaande onderdoorgang. Bij Hoogblokland ligt er een viaduct over de A27.
Icloud
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 30 nov 2016, 13:39

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Icloud »

Zabe schreef:
Icloud schreef:
Zabe schreef:Hoezo? Heerlen heeft 80.000 duizend inwoners. Zeker geen dorpje.
Je bent niet helemaal lekker :evil: :evil:


87.437 inwoners geteld in april dit jaar.
Ik bedoelde 80 duizend maar goed :)
Ja ik zeg je dat je er 7437 inwoners naast zit :neg: :neg: bijna 90 duizend is iets anders dan 80 duizend.
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Chrysa »

En wat maakt het uit voor het punt dat Zabe probeerde te maken?
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3407
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Gewenste haltes?

Bericht door Zugführer »

Niets :p
Meer iets voor trolly's insectentopic.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten