OVer je treinreiservaringen in juni 2009
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Vanmorgen de nodige afwijkingen...
- de t2114 miste een IRM-viertje en reed dus met 6 i.p.v. 10 bakken
- de t5016 miste dan weer een SGMm-drietje en reed dus met 5 i.p.v. 8 bakken
- de t2223 reed met een IRM-IV i.p.v. DDM-1
- op Rotterdam Centraal stond een Plan V klaar voor de tweede omloop in de s14100
- de t2020 was op Utrecht Centraal nogal oranje: die werd door de 9520+9525 gereden
- de t2114 miste een IRM-viertje en reed dus met 6 i.p.v. 10 bakken
- de t5016 miste dan weer een SGMm-drietje en reed dus met 5 i.p.v. 8 bakken
- de t2223 reed met een IRM-IV i.p.v. DDM-1
- op Rotterdam Centraal stond een Plan V klaar voor de tweede omloop in de s14100
- de t2020 was op Utrecht Centraal nogal oranje: die werd door de 9520+9525 gereden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
*slaap uit ogen wrijft* s1700 natuurlijk ;)Wubbo schreef:Ik mag hopen dat het niet de s500 is, die komt voorlopig niet in Deventer ;-)
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Het was inderdaad telkens de 1700, waarschijnlijk ging er iets mis in Utrecht ofzo.
Vandaag was het alweer hommeles op de Oosterspoorweg.
Omdat er, zo lees ik net op ns.nl, een aanrijding was tussen Zwolle en Meppel, reden de treinen uit die richting met vertragingen van 15 tot 20 minuten.
De CTA's op Amersfoort waren door een storing defect.
Ik nam het sprintertje van Amersfoort naar Amsterdam Muiderpoort, vertrek uit Amf 11 05 +6. Tot Naarden-Bussum niks aan de hand. Een groepje van 10 ouderen was op weg naar een dagje Amsterdam en was vrolijk aan het kakelen. Bij vertrek natuurlijk de nodige moeilijkheden omdat er sommigen niet tegen achteruit rijden konden en dus van plaats moesten wisselen. (persoonlijk puntje tussendoor: dit vind ik altijd zo'n onzin! Hoezo zou je niet tegen achteruit rijden kunnen? Word je daar ziek, zwak of misselijk van? Het zal wel tussen de oren zitten ) In Ndb bleven we wel heel lang halteren. De machinist probeerde wel wat om te roepen, maar door al het gekakel van de hiervoor genoemde ouderen was er niks van te verstaan. De man naast me vroeg me of ik er iets van had begrepen, maar ik kon alleen zeggen dat ik iets meende op te vangen van een seinstoring. Inmiddels waren er al een aantal mensen naar buiten gegaan om een frisse neus te halen of een sigaret te roken. Dat ben ik ook gaan doen, ook om aan de mcn te vragen wat er aan de hand was. Een ander verzocht hem al of hij in het vervolg wat luider kon spreken omdat er niks van te verstaan was. Navraag bij de machinist leverde op dat er een algehele computerstoring was, en dat de verkeersleiding niet meer kon zien waar de treinen zaten. Bij de overweg aan de Weespse kant van het station was geloof ik ook een storing of zo, de overweg was de hele tijd gesloten en er stonden van die mannetjes bij in oranje en gele hesjes. Na een tijdje besloot ik maar eens te gaan kijken of er een bus ging naar Amsterdam. In de hal aangekomen werd omgeroepen dat mijn trein nu toch zou gaan vertrekken, dus ik en nog wat anderen hup weer terug en de trein weer in.
En we reden inderdaad weer verder. Vlak na het Naardermeer enkele ogenblikken stilgestaan. Vlak voor Weesp nog iets van 5 of 10 minuten stilgestaan. Een sprinter uit de richting Almere kwam naast ons staan. Toen een omroepbericht 'speciaal voor alle mensen die in Weesp willen uitstappen: omdat er een defecte trein staat kunnen we helaas niet in Weesp stoppen. U kunt uitstappen bij het volgende station, Diemen, en van daar uit terugreizen. Sorry, ik kan er echt niks aan doen.'. En ja, er stond inderdaad een defecte sprinter langs het perron waar wij eigenlijk moesten halteren, maar die suisden we met flinke vaart voorbij. En er zijn ook geen overloopwissels om aan het andere perron te kunnen komen.
Uiteindelijk kwam ik met +34 aan op Amsterdam Muiderpoort. Zucht...
Vandaag was het alweer hommeles op de Oosterspoorweg.
Omdat er, zo lees ik net op ns.nl, een aanrijding was tussen Zwolle en Meppel, reden de treinen uit die richting met vertragingen van 15 tot 20 minuten.
De CTA's op Amersfoort waren door een storing defect.
Ik nam het sprintertje van Amersfoort naar Amsterdam Muiderpoort, vertrek uit Amf 11 05 +6. Tot Naarden-Bussum niks aan de hand. Een groepje van 10 ouderen was op weg naar een dagje Amsterdam en was vrolijk aan het kakelen. Bij vertrek natuurlijk de nodige moeilijkheden omdat er sommigen niet tegen achteruit rijden konden en dus van plaats moesten wisselen. (persoonlijk puntje tussendoor: dit vind ik altijd zo'n onzin! Hoezo zou je niet tegen achteruit rijden kunnen? Word je daar ziek, zwak of misselijk van? Het zal wel tussen de oren zitten ) In Ndb bleven we wel heel lang halteren. De machinist probeerde wel wat om te roepen, maar door al het gekakel van de hiervoor genoemde ouderen was er niks van te verstaan. De man naast me vroeg me of ik er iets van had begrepen, maar ik kon alleen zeggen dat ik iets meende op te vangen van een seinstoring. Inmiddels waren er al een aantal mensen naar buiten gegaan om een frisse neus te halen of een sigaret te roken. Dat ben ik ook gaan doen, ook om aan de mcn te vragen wat er aan de hand was. Een ander verzocht hem al of hij in het vervolg wat luider kon spreken omdat er niks van te verstaan was. Navraag bij de machinist leverde op dat er een algehele computerstoring was, en dat de verkeersleiding niet meer kon zien waar de treinen zaten. Bij de overweg aan de Weespse kant van het station was geloof ik ook een storing of zo, de overweg was de hele tijd gesloten en er stonden van die mannetjes bij in oranje en gele hesjes. Na een tijdje besloot ik maar eens te gaan kijken of er een bus ging naar Amsterdam. In de hal aangekomen werd omgeroepen dat mijn trein nu toch zou gaan vertrekken, dus ik en nog wat anderen hup weer terug en de trein weer in.
En we reden inderdaad weer verder. Vlak na het Naardermeer enkele ogenblikken stilgestaan. Vlak voor Weesp nog iets van 5 of 10 minuten stilgestaan. Een sprinter uit de richting Almere kwam naast ons staan. Toen een omroepbericht 'speciaal voor alle mensen die in Weesp willen uitstappen: omdat er een defecte trein staat kunnen we helaas niet in Weesp stoppen. U kunt uitstappen bij het volgende station, Diemen, en van daar uit terugreizen. Sorry, ik kan er echt niks aan doen.'. En ja, er stond inderdaad een defecte sprinter langs het perron waar wij eigenlijk moesten halteren, maar die suisden we met flinke vaart voorbij. En er zijn ook geen overloopwissels om aan het andere perron te kunnen komen.
Uiteindelijk kwam ik met +34 aan op Amsterdam Muiderpoort. Zucht...
Ik doe ook maar wat
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Met het typen van dit hele verhaal was je waarschijnlijk ook wel een minuut of tien bezig, dus zo erg was het dus allemaal ook weer niet :pos:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Dat soort dingen werken psychologisch ;-)
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Er zijn mensen die er inderdaad misselijk van worden. Het beeld dat de ogen opvangen (zij het door naar buiten te kijken, zij het door in je ooghoeken het landschap voorbij te zien gaan) zorgt ervoor dat de hersenen in de war raken en je misselijk wordt. Volgens mij.Ardan schreef:(persoonlijk puntje tussendoor: dit vind ik altijd zo'n onzin! Hoezo zou je niet tegen achteruit rijden kunnen? Word je daar ziek, zwak of misselijk van? Het zal wel tussen de oren zitten )
In elk geval kan het wel zo zijn. Maar volgens mij zou je je ook kunnen 'trainen' om eraan te wennen. En gelukkig hebben de meeste Hollanders er geen last van.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Ik heb er in elk geval geen last van, waardoor het bij drukte makkelijker is om een zitplaats te vinden in coupés met een vis-a-vis opstelling
Om misselijk te worden raad ik ICL-eerste klas aan. Daar heb je spiegels, en als je ogen goed richt, dan lijkt het net of je tegelijkertijd voor en achteruit rijdt. En daar wordt je dus wel misselijk van: althans je krijgt een achtbaangevoel. Heel apart om mee te maken :)
Om misselijk te worden raad ik ICL-eerste klas aan. Daar heb je spiegels, en als je ogen goed richt, dan lijkt het net of je tegelijkertijd voor en achteruit rijdt. En daar wordt je dus wel misselijk van: althans je krijgt een achtbaangevoel. Heel apart om mee te maken :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Maar in de avondspits vandaag proberen werd dat vrij lastig, want ten minste een trein in de s14300 werd gereden met VIRM. Het leek zo goed te gaan
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Vanmiddag in een V'tje naar Maastricht Randwyck stond het deurtje voor de koersrolbediening open. Ik heb geprobeerd om 'm een beetje dicht te duwen, maar toen de trein in de remmen ging schoot ie weer open (en nee, ik heb niet met de knopjes gespeeld ).
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
"niet tegen achteruit rijden kunnen" is gewoon onzin. Tenzij je echt een totaal labiele autist bent. Oh wacht, dit is een treinspotterssite he?Jurjen schreef:Er zijn mensen die er inderdaad misselijk van worden. Het beeld dat de ogen opvangen (zij het door naar buiten te kijken, zij het door in je ooghoeken het landschap voorbij te zien gaan) zorgt ervoor dat de hersenen in de war raken en je misselijk wordt. Volgens mij.Ardan schreef:(persoonlijk puntje tussendoor: dit vind ik altijd zo'n onzin! Hoezo zou je niet tegen achteruit rijden kunnen? Word je daar ziek, zwak of misselijk van? Het zal wel tussen de oren zitten )
In elk geval kan het wel zo zijn. Maar volgens mij zou je je ook kunnen 'trainen' om eraan te wennen. En gelukkig hebben de meeste Hollanders er geen last van.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Vreemd, de meeste hobbyisten kunnen juist wel tegen achteruitrijden. Het zijn in mijn beleving toch voornamelijk ouderen en jonge meisjes die daar niet tegen kunnen. Veel van mijn studentenvrienden zitten ook liever 'de goede' kant op in de trein. Ik wil dan met alle plezier wisselen. Het is vooral leuk om hun gezichten te zien als we voorbij Arnhem komen, omdat ik vrijwel de enige ben, die weet dat er wordt kopgemaakt
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Nieuw, nu extra spannend reizen bij de NS met de Mystery Train.
Volgens de NS-reisplanner kon ik op Muiderpoort van de s4000 uit Rotterdam die om 0:30 aankomt overstappen op de s4700 richting Lelystad die om 0:33 vertrekt. Volgens NS Mobiel zou er inderdaad een SPR Extra Trein naar Lelystad Centrum gaan om 0:33, spoor onbekend (maar ik ging maar uit van spoor 2, omdat op spoor 3 op dezelfde tijd een trein naar Amsterdam zou gaan.
Op het perron: Blanco CTA, geen enkele aanwijzing op de vertrekstaat dat er ook maar iets van een trein zou gaan rijden. Uiteindelijk komt er een DD-AR aangereden, stampvol passagiers, staanplaatsen aan toe. Deze stopt, nouja, op goed geluk dan maar. Na een zeer lange stop vertrekt de trein, via een aantal wissels komen we uiteindelijk aan op spoor 2 (normaal voor treinen richting Amsterdam) aan in Diemen, weer met een blanco CTA, weer geen enkele aanduiding op de vertrekstaat dat er nu een trein naar Lelystad op het station zou stoppen.
Volgens de NS-reisplanner kon ik op Muiderpoort van de s4000 uit Rotterdam die om 0:30 aankomt overstappen op de s4700 richting Lelystad die om 0:33 vertrekt. Volgens NS Mobiel zou er inderdaad een SPR Extra Trein naar Lelystad Centrum gaan om 0:33, spoor onbekend (maar ik ging maar uit van spoor 2, omdat op spoor 3 op dezelfde tijd een trein naar Amsterdam zou gaan.
Op het perron: Blanco CTA, geen enkele aanwijzing op de vertrekstaat dat er ook maar iets van een trein zou gaan rijden. Uiteindelijk komt er een DD-AR aangereden, stampvol passagiers, staanplaatsen aan toe. Deze stopt, nouja, op goed geluk dan maar. Na een zeer lange stop vertrekt de trein, via een aantal wissels komen we uiteindelijk aan op spoor 2 (normaal voor treinen richting Amsterdam) aan in Diemen, weer met een blanco CTA, weer geen enkele aanduiding op de vertrekstaat dat er nu een trein naar Lelystad op het station zou stoppen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Ik zat pas in de bus en toen was er ook een gezin met een joch van een jaar of 13 die bij een vis-a-vis groepje aan pa vroeg "Welke kant gaatie op? :o "Vinny schreef:Vreemd, de meeste hobbyisten kunnen juist wel tegen achteruitrijden. Het zijn in mijn beleving toch voornamelijk ouderen en jonge meisjes die daar niet tegen kunnen. Veel van mijn studentenvrienden zitten ook liever 'de goede' kant op in de trein. Ik wil dan met alle plezier wisselen. Het is vooral leuk om hun gezichten te zien als we voorbij Arnhem komen, omdat ik vrijwel de enige ben, die weet dat er wordt kopgemaakt
In de bus, ja
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Die kon vast niet tegen linksaf rijden
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Normaal gesproken is er enkele dagen per week een late stopper naar Weesp en verder vanuit Amsterdam die Muiderpoort overslaat ivm het nachtgat. Echter vaak is er gewoon ruimte om toch langs het perron te stoppen, en plant de treindienstleider die trein gewoon langs het perron, wat dus tegen de dienstregeling in is. Een extra stop.Bee schreef:Nieuw, nu extra spannend reizen bij de NS met de Mystery Train.
Volgens de NS-reisplanner kon ik op Muiderpoort van de s4000 uit Rotterdam die om 0:30 aankomt overstappen op de s4700 richting Lelystad die om 0:33 vertrekt. Volgens NS Mobiel zou er inderdaad een SPR Extra Trein naar Lelystad Centrum gaan om 0:33, spoor onbekend (maar ik ging maar uit van spoor 2, omdat op spoor 3 op dezelfde tijd een trein naar Amsterdam zou gaan.
Op het perron: Blanco CTA, geen enkele aanwijzing op de vertrekstaat dat er ook maar iets van een trein zou gaan rijden. Uiteindelijk komt er een DD-AR aangereden, stampvol passagiers, staanplaatsen aan toe. Deze stopt, nouja, op goed geluk dan maar. Na een zeer lange stop vertrekt de trein, via een aantal wissels komen we uiteindelijk aan op spoor 2 (normaal voor treinen richting Amsterdam) aan in Diemen, weer met een blanco CTA, weer geen enkele aanduiding op de vertrekstaat dat er nu een trein naar Lelystad op het station zou stoppen.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Ach, in Gn zijn er ook gewoon mensen op 2b/3b die zich afvragen welke kant de trein op gaat...Fles schreef:Ik zat pas in de bus en toen was er ook een gezin met een joch van een jaar of 13 die bij een vis-a-vis groepje aan pa vroeg "Welke kant gaatie op? :o "
In de bus, ja
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
weet je wat er gewoon is.
Serie s7000 (stoptrein) zit nu vol met SGMm.
Serie s7600 (sprinter) Mat'64.
vandaag al veel tegengekomen in Zutphen.
Serie s7000 (stoptrein) zit nu vol met SGMm.
Serie s7600 (sprinter) Mat'64.
vandaag al veel tegengekomen in Zutphen.
Deventer, De stad van serie 140/240/1500/1600/1700/2400/3600/7000/26000!
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
De 7000 hoort volledig met SGM te rijden, dus ik zie het probleem niet. Of dat nu een sprinter of een stoptrein is, maakt daarvoor niet uit. Dat de 7600 niet volledig met SGM rijdt komt omdat SLT nog niet instroomt zoals het zou moeten en SGM dus in de Randstad blijft. Mat'64 blijft nog maar eventjes op de baan (en gaat dus onder andere naar de 7600 in plaats massaal aan de kant). Verder is het aantal reservestellen SGM niet bijzonder veel te noemen, waardoor er bij defecten ander materieel ingezet moet worden. Andere keuze was geweest om alle treinen in te korten, maar dan loop je de kans dat je dus mag achterblijven op het perron. De keus lijkt mij dan snel gemaakt.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Vanmiddag rond 18.00 uur ging er duidelijk iets niet helemaal goed bij Arriva. Toen ik net op Dordrecht uit de t1965 gestapt was zag ik 2x GTW 2/8 vanaf Ddrs aan komen rijden, maar die stellen gingen niet richting spoor 15 maar kwamen mijn kant op. Uiteindelijk werd het hele emplacement gekruist en belandden deze twee lege stellen op spoor 7...
Enkele minuten later kwam de 10.407 aangereden die wel naar spoor 15 ging. Het bleek dat dit stelletje in z'n eentje de t32567 mocht gaan rijden die normaal met 5 of 6 bakken rijdt. Dat werd dus dringen...
Uiteindelijk bleken toch alle reizigers erin te passen, maar ik zag al wat reizigers (aannemelijk die naar Ddrs) rechtsomkeert maken om de bus te nemen.
Enkele minuten later kwam de 10.407 aangereden die wel naar spoor 15 ging. Het bleek dat dit stelletje in z'n eentje de t32567 mocht gaan rijden die normaal met 5 of 6 bakken rijdt. Dat werd dus dringen...
Uiteindelijk bleken toch alle reizigers erin te passen, maar ik zag al wat reizigers (aannemelijk die naar Ddrs) rechtsomkeert maken om de bus te nemen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Het achterste stel was kapot, er kwam na een tijdje een storingsmonteur bij en ze zijn toen gesplitst. Enne, groeten wij (alweer) niet? Nog even en ik ga het me nog persoonlijk aantrekken!Reiziger Ddrs schreef:Vanmiddag rond 18.00 uur ging er duidelijk iets niet helemaal goed bij Arriva. Toen ik net op Dordrecht uit de t1965 gestapt was zag ik 2x GTW 2/8 vanaf Ddrs aan komen rijden, maar die stellen gingen niet richting spoor 15 maar kwamen mijn kant op. Uiteindelijk werd het hele emplacement gekruist en belandden deze twee lege stellen op spoor 7...
Overigens was er even daarna een stremming tussen Tb en Ehv i.v.m. met een aanrijding, aannemelijk een springer. De 1900 serie reed Gvc-Tb en reizigers moesten omreizen via Ht. Even voor 22:00 uur was de stremming voorbij en de eerste doorgaande trein reed met een ICM-IVtje, die komen ook niet elke dag meer langs op Ddr...
Vallend blad maakt rails glad.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39211
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Dit keer heb ik je in het geheel niet gezien of gehoordDexter schreef:Enne, groeten wij (alweer) niet? Nog even en ik ga het me nog persoonlijk aantrekken!
Volgens mij rijdt er met enige regelmaat ICM in het nachtnet Brabant. Tenminste, heb ooit zo'n ding in de eerste nachtnettrein naar Dordt gehad.een ICM-IVtje, die komen ook niet elke dag meer langs op Ddr...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Volgens mij rijdt daar nu weer VIRM in, behalve in de pendeltrein naar 's Hertogenbosch (en de short-cut Utrecht - Gouda - Rotterdam)
Goed dat is ook een waarneming op basis van twee weekendnachten.., dus dat kan weer veranderd zijn.
Goed dat is ook een waarneming op basis van twee weekendnachten.., dus dat kan weer veranderd zijn.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Altijd leuk, GTW-perikelen.
Vandaag maakte trein t2183 een noodrem op Dt. Mcn/Hc: "NOODREMMING!" Daarna werd er nog mededeling gemaakt van "Ik weet helaas niet wie er aan de noodrem heeft getrokken, maar het was niet zo'n slimme actie"...
Mcn reed trouwens zeer relaxed en snel gedurende het hele traject. En voor het eerst in lange tijd weer gecontroleerd op het volledige traject Asd-Ddr .
Vandaag maakte trein t2183 een noodrem op Dt. Mcn/Hc: "NOODREMMING!" Daarna werd er nog mededeling gemaakt van "Ik weet helaas niet wie er aan de noodrem heeft getrokken, maar het was niet zo'n slimme actie"...
Mcn reed trouwens zeer relaxed en snel gedurende het hele traject. En voor het eerst in lange tijd weer gecontroleerd op het volledige traject Asd-Ddr .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Het was waarschijnlijk weer zo'n slimmerik die dacht dat de 2100 ook wel in Dt zou stoppen...
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Gisteravond kwam de s2200 waarin ik zat rond 23.20 aan op spoor 2 in Amsterdam C. Het perron was afgeladen vol en op de CTA stond de s1500 van 23.28 aangekondigd. Toen ik even later in de bus zat, zag ik 'm ook daadwerkelijk vertrekken. Exotisch mat en leuke wisseltjes kom je dan overheen!
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten