Statistieken: méér dan cijfertjes.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Zo, aardige dagjes nog voor de boeg. Je kan Dordrecht-Geldermalsen-Arnhem doen, daar vandaan door naar Apeldoorn via Winterswijk en Zutphen en dan via Deventer weer terug naar Arnhem, Nijmegen, en dan via 's Hertogenbosch terug richting Breda en huis.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
- Nitein-Repart
- Berichten: 2560
- Lid geworden op: Zo 03 Nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
2016:
Oost: Berlin-Lichtenberg (binnen NL Enschede)
Zuid: Mainz Hbf (binnen NL Eindhoven/Valkenswaard)
West: Den Haag HS
Noord: Alkmaar
Totaal:
Noord: Hamburg
Oost: Berlin-Lichtenberg
Zuid: Salzburg Hbf
West: Scarborough (stadsbus)
In Nederland mo ik nog het Soesterlijnte, een paar Noordelijke Nevenlijnen, Middelburg-Vlissingen, Roosendaal-Lage Zwaluwe, Tilburg-Boxtel, Eindhoven-Blerick, Landgraaf-Herzogenrath/Kerkrade, Anna Palowna-Den Helder en Hoorn-Enkhuizen. Allemaal stukjes die in een uithoek liggen.
Oost: Berlin-Lichtenberg (binnen NL Enschede)
Zuid: Mainz Hbf (binnen NL Eindhoven/Valkenswaard)
West: Den Haag HS
Noord: Alkmaar
Totaal:
Noord: Hamburg
Oost: Berlin-Lichtenberg
Zuid: Salzburg Hbf
West: Scarborough (stadsbus)
In Nederland mo ik nog het Soesterlijnte, een paar Noordelijke Nevenlijnen, Middelburg-Vlissingen, Roosendaal-Lage Zwaluwe, Tilburg-Boxtel, Eindhoven-Blerick, Landgraaf-Herzogenrath/Kerkrade, Anna Palowna-Den Helder en Hoorn-Enkhuizen. Allemaal stukjes die in een uithoek liggen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Maak dan die Hoekse Lijn helemaal af en zoek een trein uit die doorgaat naar Hoek van Holland Strand, dat stukje is al zo loos en lastig te plannen.regenmaker schreef:Ik zou de volgende route dan adviseren: Rotterdam - Hoek van Holland Haven (trein), buslijn 35 naar Den Haag Leyenburg en dan tramlijn 4 naar Zoetermeer Centrum West.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Volgende week dinsdag ben ik vrij, als ik enigszins vroeg mijn nest uit ben zal ik wel een reisje maken...

Hoek van Holland Strand is vanaf hier alleen niet zo heel goed te bereiken.
Misschien dat ik maar gewoon omreis zodat ik Roosendaal - Bergen op Zoom in kan vullen, en dan met lijn 310 naar Rotterdam. Ik zie wel.

Hoek van Holland Strand is vanaf hier alleen niet zo heel goed te bereiken.

Misschien dat ik maar gewoon omreis zodat ik Roosendaal - Bergen op Zoom in kan vullen, en dan met lijn 310 naar Rotterdam. Ik zie wel.
- Zugführer
- OVNL-beheerder
- Berichten: 3037
- Lid geworden op: Di 04 Dec 2012, 22:52
- Locatie: Maarssen-Dorp
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Wat staat daar nu weer in dat advies, moet je in Dordrecht uitchecken bij NS en inchecken bij NS international en in Rotterdam weer uitchecken bij NS international en weer inchecken bij NS



OV-kilometers 2015: 21.564 km | 2016: 17.865 km | 2017:15.751 km | 2018: 31.044 km | 2019: trein 450 km - bus 62 km
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Jezus.
Die computersystemen daar jonge echt pfffff.....

Die computersystemen daar jonge echt pfffff.....
Details blijf je houden, maar uiteindelijk vind ik het allemaal prima.
31-12-2018: Trein: 14010,9 km * Bus: 2080,35 km * Metro: 69,35 km * Tram: 9,62 km
Meestal te vinden in mijn luie zetel.
31-12-2018: Trein: 14010,9 km * Bus: 2080,35 km * Metro: 69,35 km * Tram: 9,62 km
Meestal te vinden in mijn luie zetel.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
-
Laatst gewijzigd door Chrysa op Wo 27 Dec 2017, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ziet er tof uit! Vanaf wanneer is dit overzicht en ga je ook de kilometers bijhouden?
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Nee, ik hou ook niet bij hoe vaak ik een traject afleg, dan wordt het wel erg veel. Lijnnummers gebruik ik ook niet omdat die veel veranderen. Ik vind het gewoon leuk om te kijken waar ik ben geweest, daarom wil ik eigenlijk ook nog de trajecten per auto/touringcar erin zetten.
Dit is sinds afgelopen zomer, met uitzondering van de veerboten naar Engeland.
Dit is sinds afgelopen zomer, met uitzondering van de veerboten naar Engeland.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Chrysa schreef:Ik heb een Google My Maps kaartje gemaakt zodat ik ook enigszins accuraat buslijntjes erin kan verwerken.![]()
https://drive.google.com/open?id=1v-b5u ... sp=sharing
Van de aanmaakdatum klopt overigens niets denk ik... 1970 staat er bij mij

Archief dienstregelingen: http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 31563,1 km, Bus: 1494,5 km
2019 Trein: 4413,5 km, Bus: 383,9 km, Metro: 1 km, Tram: 18,9 km (01-02)
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 31563,1 km, Bus: 1494,5 km
2019 Trein: 4413,5 km, Bus: 383,9 km, Metro: 1 km, Tram: 18,9 km (01-02)
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Blaast een flinke laag stof weg...
Inmiddels zijn we halverwege het jaar en is dit mijn tussenstand tot nu toe;
In het afgelopen halfjaar heb ik in totaal 13202,3 kilometers gemaakt waarvan 11682,2 kilometer met de trein gemaakt, met de bus zo'n 1473,5 kilometer, Met de Metro 39,9 kilometer en met de tram zo'n 6,7 kilometer.
Per maand is dat gemiddeld 2200 kilometer. De maand met de meest afgelegde kilometers was februari en ik verwacht in augustus over het totaal van februari heen te gaan.

Dan nog in windrichtingen wat de verste punten zijn waar ik de afgelopen maanden geweest ben:
Noord: Groningen
Oost: Hannover Hbf
Zuid: Aachen Hbf
West: Den Haag Centraal
Inmiddels zijn we halverwege het jaar en is dit mijn tussenstand tot nu toe;
In het afgelopen halfjaar heb ik in totaal 13202,3 kilometers gemaakt waarvan 11682,2 kilometer met de trein gemaakt, met de bus zo'n 1473,5 kilometer, Met de Metro 39,9 kilometer en met de tram zo'n 6,7 kilometer.
Per maand is dat gemiddeld 2200 kilometer. De maand met de meest afgelegde kilometers was februari en ik verwacht in augustus over het totaal van februari heen te gaan.

Dan nog in windrichtingen wat de verste punten zijn waar ik de afgelopen maanden geweest ben:
Noord: Groningen
Oost: Hannover Hbf
Zuid: Aachen Hbf
West: Den Haag Centraal
Laatst gewijzigd door cassie127 op Za 01 Jul 2017, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen: http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 31563,1 km, Bus: 1494,5 km
2019 Trein: 4413,5 km, Bus: 383,9 km, Metro: 1 km, Tram: 18,9 km (01-02)
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 31563,1 km, Bus: 1494,5 km
2019 Trein: 4413,5 km, Bus: 383,9 km, Metro: 1 km, Tram: 18,9 km (01-02)
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Den Haag Centraal ligt toch westelijker dan Aachen, en Aachen zuidelijker dan Den Haag Centraal? 

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Heb het weer eens lekker omgedraaid



Archief dienstregelingen: http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 31563,1 km, Bus: 1494,5 km
2019 Trein: 4413,5 km, Bus: 383,9 km, Metro: 1 km, Tram: 18,9 km (01-02)
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet/Syntus Overijssel
2017 Trein: 24785,3 km, Bus: 1799,1 km
2018 Trein: 31563,1 km, Bus: 1494,5 km
2019 Trein: 4413,5 km, Bus: 383,9 km, Metro: 1 km, Tram: 18,9 km (01-02)
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Internationale treinreizen (en verbindende lijnbusdiensten van, naar en in het buitenland) van 1 januari t/m 30 juni 2017. De score is tot nu toe mager, hoop dat in het najaar goed te maken

Ik heb alle drie de routes tussen Mechelen en Brussel-Noord gedaan, vandaar dat gekke gekronkel boven Brussel.


Ik heb alle drie de routes tussen Mechelen en Brussel-Noord gedaan, vandaar dat gekke gekronkel boven Brussel.
Rame à l'approche
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Dat noem jij mager? 

I'm more into trains than training and my favourite sport is transport.
Dagelijks reiziger Rlb - Asa.
Dagelijks reiziger Rlb - Asa.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Hoe kan dit? Bielefeld staat op je kaart 

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Meltrain schreef:Dat noem jij mager?
Ja. Het aantal kilometers voor mij nieuw spoor is behoorlijk laag. Alleen het lusje in het zuiden van Luxemburg, Gent-Dampoort - Eeklo, Wesel - Bocholt, Bochum - Essen en Düsseldorf - Kleve zijn (gedeeltelijk) nieuw.
Rame à l'approche
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Voer voor Mikos
:
Het eerste half jaar 111 ritten met de trein gemaakt en slechts 17 keer controle gehad in de trein.
En van die 17 keer controle waren er 12 in het eerste kwartaal
.

Het eerste half jaar 111 ritten met de trein gemaakt en slechts 17 keer controle gehad in de trein.
En van die 17 keer controle waren er 12 in het eerste kwartaal

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Mijn record staat op 11x controle op 1 dag, en een andere dag 3x in een trein. 

- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 6809
- Lid geworden op: Di 29 Jul 2014, 21:49
- Locatie: Apeldoorn
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Suus schreef:Internationale treinreizen (en verbindende lijnbusdiensten van, naar en in het buitenland) van 1 januari t/m 30 juni 2017. De score is tot nu toe mager, hoop dat in het najaar goed te maken![]()
Als ik het goed zie dan heb je in Duitsland qua buslijnen de S75 tussen Borken en Bocholt genomen en de SB58 tussen Kleve en Emmerich? Wel grappig dat mijn kaartje er precies andersom zou uitzien, vooral blauw en amper rood.

Vaste reiziger Syntus Gelderland en Bravo (Hermes).
Wijzigingen VRR
9 juni 2019 - Duisburg, Oberhausen, Hagen
15 december 2019 - Bochum, Gelsenkirchen
Wijzigingen VRR
9 juni 2019 - Duisburg, Oberhausen, Hagen
15 december 2019 - Bochum, Gelsenkirchen
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik zou niet meer weten wat het lijnnummer was tussen Bocholt en Borken, wel dat het precies zo'n Setra was als bij Syntus Utrecht rijden.
En ik weet ook niet meer welke van de vijf lijnen tussen Zottegem en Ronse ik had, ik was al blij dat ik daar de bussen kon vinden. Toen ik op het oorspronkelijke busstation kwam waren alle hokjes van het busstation opzij gezet naar het perron van spoor 1 voor een vierdaags evenement (
) en werd alleen een straatnaam gegeven waar het alternatieve busstation zich bevond. De straatnaam op het bord klopte overigens niet waardoor ik eerst het halve centrum door liep om te ontdekken dat het de verkeerde straat was en dat de bussen gewoon achter het station stonden (
)
En ik weet ook niet meer welke van de vijf lijnen tussen Zottegem en Ronse ik had, ik was al blij dat ik daar de bussen kon vinden. Toen ik op het oorspronkelijke busstation kwam waren alle hokjes van het busstation opzij gezet naar het perron van spoor 1 voor een vierdaags evenement (



Rame à l'approche
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 6809
- Lid geworden op: Di 29 Jul 2014, 21:49
- Locatie: Apeldoorn
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Suus schreef:Ik zou niet meer weten wat het lijnnummer was tussen Bocholt en Borken, wel dat het precies zo'n Setra was als bij Syntus Utrecht rijden.
Dan denk ik eerder dat het de R51 was, want de S75 wordt meestal uitgevoerd met VDL dubbeldekkers van de Stadtwerke Krefeld.
Vaste reiziger Syntus Gelderland en Bravo (Hermes).
Wijzigingen VRR
9 juni 2019 - Duisburg, Oberhausen, Hagen
15 december 2019 - Bochum, Gelsenkirchen
Wijzigingen VRR
9 juni 2019 - Duisburg, Oberhausen, Hagen
15 december 2019 - Bochum, Gelsenkirchen
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Chrysa schreef:Mijn record staat op 11x controle op 1 dag, en een andere dag 3x in een trein.
Standaard dagtripje die ik maakte toen ik 15 was. 3x controle is mij overigens gelukt tussen Maastricht en Alkmaar. Die heb ik toen eens uitgezeten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Tenzij ik nog een of andere uitspatting bedenk zal dit het wel zijn voor 2017 qua internationale treinreizen.
Rame à l'approche
Terug naar “OV in Geheel Nederland”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten