Statistieken: méér dan cijfertjes.

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Jef400 »

Zo, aardige dagjes nog voor de boeg. Je kan Dordrecht-Geldermalsen-Arnhem doen, daar vandaan door naar Apeldoorn via Winterswijk en Zutphen en dan via Deventer weer terug naar Arnhem, Nijmegen, en dan via 's Hertogenbosch terug richting Breda en huis.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Nitein-Repart
Berichten: 3469
Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
Locatie: DTC

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Nitein-Repart »

2016:
Oost: Berlin-Lichtenberg (binnen NL Enschede)
Zuid: Mainz Hbf (binnen NL Eindhoven/Valkenswaard)
West: Den Haag HS
Noord: Alkmaar

Totaal:
Noord: Hamburg
Oost: Berlin-Lichtenberg
Zuid: Salzburg Hbf
West: Scarborough (stadsbus)

In Nederland mo ik nog het Soesterlijnte, een paar Noordelijke Nevenlijnen, Middelburg-Vlissingen, Roosendaal-Lage Zwaluwe, Tilburg-Boxtel, Eindhoven-Blerick, Landgraaf-Herzogenrath/Kerkrade, Anna Palowna-Den Helder en Hoorn-Enkhuizen. Allemaal stukjes die in een uithoek liggen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Wubbo »

regenmaker schreef:Ik zou de volgende route dan adviseren: Rotterdam - Hoek van Holland Haven (trein), buslijn 35 naar Den Haag Leyenburg en dan tramlijn 4 naar Zoetermeer Centrum West. :Y
Maak dan die Hoekse Lijn helemaal af en zoek een trein uit die doorgaat naar Hoek van Holland Strand, dat stukje is al zo loos en lastig te plannen.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Chrysa »

Volgende week dinsdag ben ik vrij, als ik enigszins vroeg mijn nest uit ben zal ik wel een reisje maken...

Afbeelding

Hoek van Holland Strand is vanaf hier alleen niet zo heel goed te bereiken. :')
Misschien dat ik maar gewoon omreis zodat ik Roosendaal - Bergen op Zoom in kan vullen, en dan met lijn 310 naar Rotterdam. Ik zie wel.
Gebruikersavatar
Zugführer
OVNL-beheerder
Berichten: 3406
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 22:52
Locatie: Helmond-Noord

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Zugführer »

Wat staat daar nu weer in dat advies, moet je in Dordrecht uitchecken bij NS en inchecken bij NS international en in Rotterdam weer uitchecken bij NS international en weer inchecken bij NS :') :')
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Hainje »

Jezus. :')
Die computersystemen daar jonge echt pfffff.....
🍉
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Mikos »

Heb ik stiekem ook even doorgezet (A)
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Chrysa »

-
Laatst gewijzigd door Chrysa op wo 27 dec 2017, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
PHS

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Chrysa »

Nee, ik hou ook niet bij hoe vaak ik een traject afleg, dan wordt het wel erg veel. Lijnnummers gebruik ik ook niet omdat die veel veranderen. Ik vind het gewoon leuk om te kijken waar ik ben geweest, daarom wil ik eigenlijk ook nog de trajecten per auto/touringcar erin zetten.

Dit is sinds afgelopen zomer, met uitzondering van de veerboten naar Engeland.
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door cassie127 »

Chrysa schreef:Ik heb een Google My Maps kaartje gemaakt zodat ik ook enigszins accuraat buslijntjes erin kan verwerken. *O*

https://drive.google.com/open?id=1v-b5u ... sp=sharing
Van de aanmaakdatum klopt overigens niets denk ik... 1970 staat er bij mij :lol:
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door cassie127 »

Blaast een flinke laag stof weg...

Inmiddels zijn we halverwege het jaar en is dit mijn tussenstand tot nu toe;
In het afgelopen halfjaar heb ik in totaal 13202,3 kilometers gemaakt waarvan 11682,2 kilometer met de trein gemaakt, met de bus zo'n 1473,5 kilometer, Met de Metro 39,9 kilometer en met de tram zo'n 6,7 kilometer.

Per maand is dat gemiddeld 2200 kilometer. De maand met de meest afgelegde kilometers was februari en ik verwacht in augustus over het totaal van februari heen te gaan.

Afbeelding

Dan nog in windrichtingen wat de verste punten zijn waar ik de afgelopen maanden geweest ben:
Noord: Groningen
Oost: Hannover Hbf
Zuid: Aachen Hbf
West: Den Haag Centraal
Laatst gewijzigd door cassie127 op za 01 jul 2017, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Wubbo »

Den Haag Centraal ligt toch westelijker dan Aachen, en Aachen zuidelijker dan Den Haag Centraal? ;-)
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door cassie127 »

Heb het weer eens lekker omgedraaid :') :N
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Suus »

Internationale treinreizen (en verbindende lijnbusdiensten van, naar en in het buitenland) van 1 januari t/m 30 juni 2017. De score is tot nu toe mager, hoop dat in het najaar goed te maken :Y

Afbeelding

Ik heb alle drie de routes tussen Mechelen en Brussel-Noord gedaan, vandaar dat gekke gekronkel boven Brussel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Meltrain »

Dat noem jij mager? :')
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Wubbo »

Hoe kan dit? Bielefeld staat op je kaart :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Suus »

Meltrain schreef:Dat noem jij mager? :')
Ja. Het aantal kilometers voor mij nieuw spoor is behoorlijk laag. Alleen het lusje in het zuiden van Luxemburg, Gent-Dampoort - Eeklo, Wesel - Bocholt, Bochum - Essen en Düsseldorf - Kleve zijn (gedeeltelijk) nieuw.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door ODRAIL »

Voer voor Mikos :wink: :

Het eerste half jaar 111 ritten met de trein gemaakt en slechts 17 keer controle gehad in de trein.

En van die 17 keer controle waren er 12 in het eerste kwartaal :? .
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Chrysa »

Mijn record staat op 11x controle op 1 dag, en een andere dag 3x in een trein. :')
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door regenmaker »

Suus schreef:Internationale treinreizen (en verbindende lijnbusdiensten van, naar en in het buitenland) van 1 januari t/m 30 juni 2017. De score is tot nu toe mager, hoop dat in het najaar goed te maken :Y
Als ik het goed zie dan heb je in Duitsland qua buslijnen de S75 tussen Borken en Bocholt genomen en de SB58 tussen Kleve en Emmerich? Wel grappig dat mijn kaartje er precies andersom zou uitzien, vooral blauw en amper rood. :)
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Suus »

Ik zou niet meer weten wat het lijnnummer was tussen Bocholt en Borken, wel dat het precies zo'n Setra was als bij Syntus Utrecht rijden.

En ik weet ook niet meer welke van de vijf lijnen tussen Zottegem en Ronse ik had, ik was al blij dat ik daar de bussen kon vinden. Toen ik op het oorspronkelijke busstation kwam waren alle hokjes van het busstation opzij gezet naar het perron van spoor 1 voor een vierdaags evenement ( :') ) en werd alleen een straatnaam gegeven waar het alternatieve busstation zich bevond. De straatnaam op het bord klopte overigens niet waardoor ik eerst het halve centrum door liep om te ontdekken dat het de verkeerde straat was en dat de bussen gewoon achter het station stonden ( :') :') )
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door regenmaker »

Suus schreef:Ik zou niet meer weten wat het lijnnummer was tussen Bocholt en Borken, wel dat het precies zo'n Setra was als bij Syntus Utrecht rijden.
Dan denk ik eerder dat het de R51 was, want de S75 wordt meestal uitgevoerd met VDL dubbeldekkers van de Stadtwerke Krefeld.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Jef400 »

Chrysa schreef:Mijn record staat op 11x controle op 1 dag, en een andere dag 3x in een trein. :')
Standaard dagtripje die ik maakte toen ik 15 was. 3x controle is mij overigens gelukt tussen Maastricht en Alkmaar. Die heb ik toen eens uitgezeten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.

Bericht door Suus »

Afbeelding

Tenzij ik nog een of andere uitspatting bedenk zal dit het wel zijn voor 2017 qua internationale treinreizen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten