OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Nouja, er kwamen twee dingen tussendoor eigenlijk.
1. Er waren plannen voor een aquaduct.
2. De brug, hoewel pas 20 jaar oud, is niet zo goed onderhouden, en heeft regelmatig last van storingen, al is dat de laatste tijd wat minder. Omdat de brug van metaal is maakt hij daarnaast ook een hoop lawaai, ook dat is in half Alphen te horen. En daarnaast heeft hij een draaipunt in het midden van de Gouwe, waardoor hij de capaciteit van de Gouwe enorm belemmerd. Dat zijn redenen dat ze hem liever vervangen zien worden door een brug waarbij er geen pilaar in het midden staat.
1. Er waren plannen voor een aquaduct.
2. De brug, hoewel pas 20 jaar oud, is niet zo goed onderhouden, en heeft regelmatig last van storingen, al is dat de laatste tijd wat minder. Omdat de brug van metaal is maakt hij daarnaast ook een hoop lawaai, ook dat is in half Alphen te horen. En daarnaast heeft hij een draaipunt in het midden van de Gouwe, waardoor hij de capaciteit van de Gouwe enorm belemmerd. Dat zijn redenen dat ze hem liever vervangen zien worden door een brug waarbij er geen pilaar in het midden staat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Wat jullie hier schrijven over het al dan niet neer hoeven laten van stroomafnemers bij stroomloze bruggen klopt helemaal. Wat een kennis allemaal trouwens, petje af of zitten er hier stiekem nog meer 'spoor' mensen?
De beveiliging dat de stroomafnemer niet boven een bepaalde hoogte uitslaat heet trouwens de 'stuit' en buitenlands mat heeft dit niet dus de Thalys, Benelux en ICE moeten daar wel hun stroomafnemers neerlaten. En er is momenteel nog een tweede spoorbrug waar de stroomafnemers moeten worden neergelaten, gek genoeg juist bij een niet-stroomloze brug: De Vinkbrug tussen Dvnk en Ledn. Dit is een tijdelijke situatie omdat de stroomrails boven de brug versleten zijn.
De beveiliging dat de stroomafnemer niet boven een bepaalde hoogte uitslaat heet trouwens de 'stuit' en buitenlands mat heeft dit niet dus de Thalys, Benelux en ICE moeten daar wel hun stroomafnemers neerlaten. En er is momenteel nog een tweede spoorbrug waar de stroomafnemers moeten worden neergelaten, gek genoeg juist bij een niet-stroomloze brug: De Vinkbrug tussen Dvnk en Ledn. Dit is een tijdelijke situatie omdat de stroomrails boven de brug versleten zijn.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Wel een hele hoop interesse, in mijn geval ;) Techniek is iets wat me erg interesseert. Verder heb ik ook een keer ergens gelezen dat een Duitse stroomafnemer pas echt stuk is als ie te hoog uitslaatDexter schreef:Wat jullie hier schrijven over het al dan niet neer hoeven laten van stroomafnemers bij stroomloze bruggen klopt helemaal. Wat een kennis allemaal trouwens, petje af of zitten er hier stiekem nog meer 'spoor' mensen?
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Ik vind het gewoon knap dat veel mensen hier zoveel weten, er komen vaak dingen voorbij (bv op het gebied van plannen voor de dienstregeling en materieelinzet) wat je als NS-personeel nog niet eens weet. Dat hoor je dan achteraf wel weer eens een keer...
Vallend blad maakt rails glad.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Hmm, dat is wel heel bijzonder, heb ik nog nooit meegemaakt :) Wel eens in de stoptrein Roosendaal - Vlissingen maar nog nooit als intercity. Daar heb ik echt altijd VIRM.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
In de s12100 (of de toenmalige s14600) is het ook tamelijk bijzonder. DD-AR is wel een tijd planmatig geweest op die lijn, bedoel je die niet?
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Tja, het rijdt er ook nooit lang in. Ik heb een keer ICM gehad in de eerste IC uit Amsterdam naar Vlissingen, maar dat werd toen al in Roosendaal door IRM vervangen.Daantje schreef:Hmm, dat is wel heel bijzonder, heb ik nog nooit meegemaakt :) Wel eens in de stoptrein Roosendaal - Vlissingen maar nog nooit als intercity. Daar heb ik echt altijd VIRM.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Hoewel, wat weekjes terug zat er ook ICM (11 bakken) in de 2100/2600 en dat heeft het volgehouden Rotterdam - Amsterdam - Den Haag - Amersterdam - Rotterdam :). Zie: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.p ... 100#p43895
Laatst gewijzigd door Oud forumgebruiker op do 25 jun 2009, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Dat voor je lol doen is gewoon zelfkastijding :? Ik heb eens Ut - Hvs - Shl - Gv - Dtz achter elkaar in 1 keer in DDAR/DDM gereden, dan ben je zo gaar als boter. Dit lijkt me NOG wat langer...ziggy schreef: Met DDM-1 naar Zeeland! Het kon vandaag.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Helaas was het geen stam met degeklasseerde ABv's erin inderdaad :(
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Alsof dat bij dat materieel veel uitmaakt....ziggy schreef:Helaas was het geen stam met degeklasseerde ABv's erin inderdaad :(
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
En ook in de s7000 was het een groot feest: 2 van de 6 setjes reed met het materieel waarmee het hoort te rijden:
2x losse ICM IV
2x losse SGMm3 (planmatig!)
1x losse SGMm2
1x SGMm2+3 ...
2x losse ICM IV
2x losse SGMm3 (planmatig!)
1x losse SGMm2
1x SGMm2+3 ...
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Dan denk ik: haal dat tweetje van dat drietje af en hang die aan het andere tweetje. Maarja, zo snugger zijn ze vast niet
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Nou...Fles schreef:Alsof dat bij dat materieel veel uitmaakt....ziggy schreef:Helaas was het geen stam met degeklasseerde ABv's erin inderdaad :(
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... e_klas.jpg ik zou het wel weten :D - Beter dan VIRM (2e klas).
En oja, de Zaanlijn was weer zoals het de afgelopen weken elke dag is...
3x Mat64
1x VIRM
2x solo SGM
De 'rest' (hoeveel omlopen zijn dat nog WEL?) Was wel 2xSGM.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Vandaag in de avondspits een defecte bovenleiding, naar alle waarschijnlijkheid in de Willemsspoortunnel. Dat leverde nogal wat gegoochel op door de treindienstleider in Rotterdam: door een vertraagde Thalys op spoor 4 moest de t1965 gespoorwijzigd worden. Eerst werd 'ie naar spoor 3 gestuurd maar net toen ik de trap van de loopbrug af wilde lopen zag ik 'm daar weggedraaid worden en op spoor 6 verschijnen. Was daarmee de eerste die het wist want Tuffy werd afgebroken net voor ze het spoornummer zou gaan noemen om de wijziging pas minuten later weer om te roepen.
De reden bleek later: we gingen via spoor KA de tunnel door en daar kan je vanaf spoor 3 niet komen. Rare gewaarwording trouwens om op Blaak met een trein naar Dordrecht een CTA te passeren waar de stoptrein naar Den Haag op staat aangekondigd. Via de langzame wissels tussen Rotterdam Zuid en Stadion ging het al een stukje naar rechts, vervolgens over het perronspoor van Rotterdam Stadion en daarna weer doorwisselen naar het buitenspoor ri. Dordrecht zodat eindelijk weer doorgereden kon worden. Zodoende werd de vertrekvertraging er onderweg niet uitgereden maar nam hij met 3 minuten toe.
En owja: de kaartautomaat op Dordrecht Stadspolders is nog altijd defect. Dat is dat ding nu al twee weken ofzo. De stewards van Arriva worden er ondertussen wel een beetje gek van vermoed ik want de reizigers zijn nogal actief met het melden van deze storing. En dat doen ze niet met z'n allen tegelijk, nee, dat gebeurd een keer of vijf achter elkaar verspreid door het treinstel.
Overigens kunnen de stewards geen kaartjes uitschrijven met als gevolg dat je vanaf Ddrs nu gratis kunt reizen.
De reden bleek later: we gingen via spoor KA de tunnel door en daar kan je vanaf spoor 3 niet komen. Rare gewaarwording trouwens om op Blaak met een trein naar Dordrecht een CTA te passeren waar de stoptrein naar Den Haag op staat aangekondigd. Via de langzame wissels tussen Rotterdam Zuid en Stadion ging het al een stukje naar rechts, vervolgens over het perronspoor van Rotterdam Stadion en daarna weer doorwisselen naar het buitenspoor ri. Dordrecht zodat eindelijk weer doorgereden kon worden. Zodoende werd de vertrekvertraging er onderweg niet uitgereden maar nam hij met 3 minuten toe.
En owja: de kaartautomaat op Dordrecht Stadspolders is nog altijd defect. Dat is dat ding nu al twee weken ofzo. De stewards van Arriva worden er ondertussen wel een beetje gek van vermoed ik want de reizigers zijn nogal actief met het melden van deze storing. En dat doen ze niet met z'n allen tegelijk, nee, dat gebeurd een keer of vijf achter elkaar verspreid door het treinstel.
Overigens kunnen de stewards geen kaartjes uitschrijven met als gevolg dat je vanaf Ddrs nu gratis kunt reizen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Ik had vanmiddag gelukkig nergens last van doordat ik nog net de s5100 van 17.15 uur op Delft haalde.
Vanmorgen was de s2100 van 7.30 uur richting Amsterdam defect, reizigers werden verzocht gebruik te maken van de s2200 van 7.41 uur. Normaal is dat dan haringen in een ton maar vanmorgen was het zo rustig dat zelfs twee treinen in een nog voor bijna iedereen een zitplek opleverde Had wel medelijden met mezelf vanmorgen want ik had echt het idee dat niemand hoefde te werken zo rustig was het overal.
Vanmorgen was de s2100 van 7.30 uur richting Amsterdam defect, reizigers werden verzocht gebruik te maken van de s2200 van 7.41 uur. Normaal is dat dan haringen in een ton maar vanmorgen was het zo rustig dat zelfs twee treinen in een nog voor bijna iedereen een zitplek opleverde Had wel medelijden met mezelf vanmorgen want ik had echt het idee dat niemand hoefde te werken zo rustig was het overal.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Pfoe, maar goed dat ik de s2100 van een half uur daarvoor had dan. Vanmiddag had je er trouwens ook niks van moeten merken want de s5000 was pas vanaf Rotterdam C. opgeheven, waarbij ik het nog altijd opmerkelijk vind dat reizigers voor Dordrecht wordt geadviseerd de s2200 van 9 min. later te nemen. Ten eerste zullen er op Rotterdam Centraal weinig mensen een stoptrein naar Dordrecht nemen aangezien de IC 'm onderweg inhaalt, ten tweede is het eerste alternatief na de s5000 de s1900 (dat scheelt maar 2 minuten en levert een aankomst met -10 op)Daantje schreef:Vanmorgen was de s2100 van 7.30 uur richting Amsterdam defect, reizigers werden verzocht gebruik te maken van de s2200 van 7.41.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
@Daantje: Misschien veel mensen die met de fiets gingen in plaats van de trein? Zeker op een stukje Rotterdam - Delft is dat wel goed te doen. :)
Vanavond veel omreizigers voor Den Haag tussen Rotterdam en Gouda. Handige actie: toen mijn trein binnenkwam in Gouda stond aan de overkant de s9800 richting Utrecht te wachten, op beide stelletjes (2xPlan V) stond echter nog "Den Haag Centraal" als eindbestemming. Ik hoop niet dat er veel mensen in die trein gestapt zijn, al zag ik wel al wat mensen er naar toe rennen.
Vanavond veel omreizigers voor Den Haag tussen Rotterdam en Gouda. Handige actie: toen mijn trein binnenkwam in Gouda stond aan de overkant de s9800 richting Utrecht te wachten, op beide stelletjes (2xPlan V) stond echter nog "Den Haag Centraal" als eindbestemming. Ik hoop niet dat er veel mensen in die trein gestapt zijn, al zag ik wel al wat mensen er naar toe rennen.
Ik denk dan ook dat de meeste reizigers die de s5000 wilden hebben op een station tussen Rotterdam en Dordrecht uit willen stappen (anders hadden ze sowieso al de s1900 genomen). Dan is de s2200 een wat logischer alternatief, die stopt tenminste ook in Blaak en Lombardijen en dat is wel de eerste trein die je kunt nemen ;)Reiziger Ddrs schreef:(...) s5000 was pas vanaf Rotterdam C. opgeheven, waarbij ik het nog altijd opmerkelijk vind dat reizigers voor Dordrecht wordt geadviseerd de s2200 van 9 min. later te nemen. Ten eerste zullen er op Rotterdam Centraal weinig mensen een stoptrein naar Dordrecht nemen aangezien de IC 'm onderweg inhaalt, ten tweede is het eerste alternatief na de s5000 de s1900 (dat scheelt maar 2 minuten en levert een aankomst met -10 op)
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
@ Ddrs: hij ging pas in Rotterdam kapot en dan ga jij er al uit, toch? ;)
@ Geert: zou kunnen maar het is nu ook wel vakantietijd aan het worden en met zo'n vrijdag met mooi weer zijn er altijd extra mensen vrij. Een collega van me is wel eens van Rotterdam naar Delft gefietst maar vond dat toch tegenvallen. Tis maar 18 km vanaf mijn huis naar het werk maar echt geen leuk stuk om te fietsen. En ik denk dat mijn fiets er eerder mee kapt dan ik ;)
@ Geert: zou kunnen maar het is nu ook wel vakantietijd aan het worden en met zo'n vrijdag met mooi weer zijn er altijd extra mensen vrij. Een collega van me is wel eens van Rotterdam naar Delft gefietst maar vond dat toch tegenvallen. Tis maar 18 km vanaf mijn huis naar het werk maar echt geen leuk stuk om te fietsen. En ik denk dat mijn fiets er eerder mee kapt dan ik ;)
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Had je toevallig de t20581? Daar stond ook Den Haag Centraal als eindbestemming aangegeven. Om vervolgens met ons gelijk op te rijden richting Goverwelle...
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39195
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Mja, dat lijkt mij ook. Daarom vind ik 't ook zo vreemd dat bij het niet rijden van de s5000 consequent wordt omgeroepen "...reizigers naar Dordrecht wordt aangeraden gebruik te maken..."Geert schreef:Ik denk dan ook dat de meeste reizigers die de s5000 wilden hebben op een station tussen Rotterdam en Dordrecht uit willen stappen (anders hadden ze sowieso al de s1900 genomen). Dan is de s2200 een wat logischer alternatief, die stopt tenminste ook in Blaak en Lombardijen en dat is wel de eerste trein die je kunt nemen ;)
@Daantje: ik ga er normaal inderdaad in Rotterdam al uit.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
@JeePee: Nee, had de t21771 (19:03 uit Rtd), het is dus kennelijk nog een keertje gebeurd vanavond. Goed bezig
-
- Oud-beheerder OVNL
- Berichten: 1472
- Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
- Locatie: Leeuwarden
- Contacteer:
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
2,5 uur later -> zelfde setje dus. Dat kan betekenen dat ze gewoon vast stonden op Den Haag Centraal. Lullig, maar goed kan gebeuren, of er waren meer luiaards vanavond aan het werk.
Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009
Was vandaag erg gezellig om van Asd naar Ddr te gaan. Wilde eigenlijk de t2183 nemen van 20:59, maar ik hoorde zojuist op dat moment dat er een bovenleiding defect was op het traject Rtd-Gv. Omdat op dat moment de s1500 gespoorwijzigd was naar 15, kwam een medewerker op me af die vroeg waar ik naar toe moest, en antwoordde braaf "Dordrecht". 14b, luidde het antwoord, maar hij kwam terug rennen om me te melden dat ik beter de trein (t9272) naar Brussel kon nemen.
Zogezegd, zogedaan, en het ding kwam vanuit de richting Zaanstraat 13b binnenrijden. Met een +5 vertrokken we in de richting Asa, alwaar we zouden stoppen te Asb, Gd (!) en Rtd.
Goed, eenmaal aangekomen op Asb werd, op het moment dat de NMBS-HC fluitsignaal gaf, (te laat dus) omgeroepen dat de BNL op spoor 8 gereedstond. En zo kwam het dus voor dat een meneer in pak dus achter het net veste en zijn trein miste... Na hem luid en duidelijk te horen (en expliciet) k****ren was het gewoon dikke pech voor die meneer. Maar er waren genoeg andere reizigers die wel binnen gekomen waren.
De reis vervolgende ons naar Gd en het zou dus erom spannen of we wel of niet zouden stoppen, en jawel, we stopten op Gd! Maar wel op het perronloze middenspoor, en toen we weer net bewogen, riep de HC van de NMBS doodleuk om dat dit station Gouda is.
Uiteindelijk om 22.02 op Rotterdam Centraal aangekomen op spoor 3 en veel mensen stapten in. De NMBS-crew riep nog om dat we pas om 22.15 eruit zouden gaan, omdat we op aansluitende treinen moesten wachten. Een flinke zucht, maar men was allang blij dat er wat reed. Er werd omgeroepen dat reizigers voor de richting Breda, Tilburg, Eindhoven en Venlo op Dordrecht over moesten stoppen op de aansluiteinde trein (aannemelijk trein t1983, deze zou eerst direct op Rtd keren, maar dit werd uiteindelijk trein t1985). Fout gedacht, want we zouden pas om 22.40 vertrekken. De t1983 werd dus t1985 en zou nog even blijven staan op spoor 4.
Ondertussen was de t2283 ook al vertrokken, alsmede stoptrein t5183. Om 22.30 werd er omgeroepen dat reizigers voor de richting Roosendaal en Vlissingen per direct moesten overstappen naar spoor 6, want daar stond hun trein gereed. Fout gesproken, want op spoor 6 stond niks, op spoor 7 stond de stoptrein naar Roosendaal klaar (één V'tje), en op spoor 9 stond de betreffende intercity (30)t2185 gereed. Gelukkig voor de vele mensen dat de stopper iets eerder weg mocht, aangezien de IC deze moest kruisen naar het buitenspoor, en konden alsnog vele reizigers in de t2185 stappen. Ben uiteindelijk met zo'n +40 op Ddr aangekomen, en had daardoor m'n bus gemist. Gelukkig haalde mijn moeder me op na een belletje .
Zogezegd, zogedaan, en het ding kwam vanuit de richting Zaanstraat 13b binnenrijden. Met een +5 vertrokken we in de richting Asa, alwaar we zouden stoppen te Asb, Gd (!) en Rtd.
Goed, eenmaal aangekomen op Asb werd, op het moment dat de NMBS-HC fluitsignaal gaf, (te laat dus) omgeroepen dat de BNL op spoor 8 gereedstond. En zo kwam het dus voor dat een meneer in pak dus achter het net veste en zijn trein miste... Na hem luid en duidelijk te horen (en expliciet) k****ren was het gewoon dikke pech voor die meneer. Maar er waren genoeg andere reizigers die wel binnen gekomen waren.
De reis vervolgende ons naar Gd en het zou dus erom spannen of we wel of niet zouden stoppen, en jawel, we stopten op Gd! Maar wel op het perronloze middenspoor, en toen we weer net bewogen, riep de HC van de NMBS doodleuk om dat dit station Gouda is.
Uiteindelijk om 22.02 op Rotterdam Centraal aangekomen op spoor 3 en veel mensen stapten in. De NMBS-crew riep nog om dat we pas om 22.15 eruit zouden gaan, omdat we op aansluitende treinen moesten wachten. Een flinke zucht, maar men was allang blij dat er wat reed. Er werd omgeroepen dat reizigers voor de richting Breda, Tilburg, Eindhoven en Venlo op Dordrecht over moesten stoppen op de aansluiteinde trein (aannemelijk trein t1983, deze zou eerst direct op Rtd keren, maar dit werd uiteindelijk trein t1985). Fout gedacht, want we zouden pas om 22.40 vertrekken. De t1983 werd dus t1985 en zou nog even blijven staan op spoor 4.
Ondertussen was de t2283 ook al vertrokken, alsmede stoptrein t5183. Om 22.30 werd er omgeroepen dat reizigers voor de richting Roosendaal en Vlissingen per direct moesten overstappen naar spoor 6, want daar stond hun trein gereed. Fout gesproken, want op spoor 6 stond niks, op spoor 7 stond de stoptrein naar Roosendaal klaar (één V'tje), en op spoor 9 stond de betreffende intercity (30)t2185 gereed. Gelukkig voor de vele mensen dat de stopper iets eerder weg mocht, aangezien de IC deze moest kruisen naar het buitenspoor, en konden alsnog vele reizigers in de t2185 stappen. Ben uiteindelijk met zo'n +40 op Ddr aangekomen, en had daardoor m'n bus gemist. Gelukkig haalde mijn moeder me op na een belletje .
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ach, zak er toch allemaal in
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten