OVer je treinreiservaringen in juni 2009

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009

Bericht door Ardan »

Tsjah Meltrain, als je nou niet weer de trein in was gerend om mij te vertellen dat er een Traxx en een 1100 achterop zat, had je die 5176 nog wel gehaald, zeker omdat ik in Brussel zelf ook al had gezien wat er achterop zat ;)
Toen ik overigens mijn rugzak neerzette op de stoel waar jij zat nadat je was uitgestapt, kwam ik erachter dat die giebelende jongeren die voor ons zaten bier hadden laten vallen, en juist het vakje onderop mijn rugzak waar ik altijd lijnenkaarten instop helemaal onder de drek zat. Gelukkig had ik de kaart van Brussel bovenin zitten, maar de kaart van Rotterdam is drijfnat.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21270
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009

Bericht door Meltrain »

De overstap van de t9272 op de t5176 is ongeveer tien minutren.
Ik miste hem echt alleen doordat 4 minuten voor vertrektijd die KVF'ers op me af kwamen.
Ik wist overigens wel dat jij gezien had dat er een Traxx én een 11.8 achter ons stonden op Brussel-Zuid, ik had echter verwacht dat ze die daar achter zouden laten. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Timon91
Berichten: 871
Lid geworden op: ma 29 jun 2009, 14:24
Locatie: Arnhem

Re: OVer je treinreiservaringen in juni 2009

Bericht door Timon91 »

Karl schreef:Nou ik wens je veel succes, NSHispeed is een regelrecht prutsbedrijf als het gaat om vertragingen.
Zojuist een brief van NS HiSpeed gekregen waarin mij verteld werd dat ik de 18 euro onterecht betaalde toeslag weer terug krijg. Als het goed is staat het binnen drie weken weer op m'n rekening :)
Mijn Flickr account.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten