Mag ik even kwijt #23

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door deadlock »

ziggy schreef:
deadlock schreef:
ziggy schreef:Vanavond met CNL 447 > DK.
Ik zeg: adieu. :)
Doe je even zwaaien bij Valby en København H. voor me?
Zal ik wel ff doen, hoewel ik Kobenhavn pas volgende week zie, ik hoef slechts tot (overstappen in Kolding) Roskilde, maar volgende week staat 1 tot 2 dagen Kobenhavn in de planning :).
Volgend jaar zorg ik dat ik ook ga. Maar dan ga ik wel met de trein overdag. Als je hent zulk weer hebt als wij vorig jaar (en dat is het geloof ik) dan heb je het prima naar je zin (Y)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door STF »

De avatar van Wubbo doet het hier ook weer, hij heeft zeker het avatar-abbonementsgeld aan Luxemburg betaalt. :pos:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Bij een bushalte stond een mevrouw met een kinderwagen, gevuld met van die mayonaise-emmers zoals ze die in de horeca gebruiken. Toen ze mij vroeg of ik even wou helpen de kinderwagen in de bus te tillen, kon ik het niet laten te vragen wat ze nu met een kinderwagen met mayonaise-emmers moest. Ze deed een emmer op en gaf me een verrukkelijke zelfgebakken koek :pos: Ze bleek op weg te zijn naar het ziekenhuis, waar ze namens een of andere liefdadigsheidsinstelling koeken zouden uitdelen aan patiënten :) .
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door htm_tram »

Stichting mat'64 zoekt vrijwilligers: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 4-472.html :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door webguy »

Niet DE stichting Mat '64, maar een particulier intiatief ;) Moet je effe rekening mee houden...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Nou, niet Stichting Mat '64, maar "stichting mat64 '472'". Klinkt als een niet echt doordacht plan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door STF »

Ik zit alweer te wachten op de eerste die zegt: "dat treinstel kan wel in de speeltuin van Frank zijn camping staan" :wink:
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Karl »

Bee schreef:Nou, niet Stichting Mat '64, maar "stichting mat64 '472'". Klinkt als een niet echt doordacht plan.
En als iedereen even wil doneren zijn ze daarna pleitos, naar Luxemburg ofzo.
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door tsov »

Hmm, volgens mij is m'n dvd-speler in m'n laptop kapot :( Drie cd's geprobeerd, maar hij leest ze geen van allen...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door STF »

Reinigings CD al eens geprobeerd?
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door tsov »

Heb ik die? :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Misschien de Mediamarkt in Noord wel. Wat een gigantische drukte op de foto's zeg :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door STF »

We zijn tot de ontdekking gekomen dat onze elektrameter al maandenlang in de nachtstroom loopt, de relaiskast schakelt keurig naar nachtstroom om 22.00 uur en schakelt om 7.00 uur terug naar dagstroom alleen doet de meter er niks mee want het derde tarief (1 = piekstroom, 2 = dagstroom, 3 = nachtstroom) blijft 24 uur per dag tellen. :mrgreen:

Het energiebedrijf zal de tellerstand aan het einde van het jaar wel ongeloofwaardig vinden, maar dan zien we dan wel weer.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door deadlock »

Willen ze me een boete uitschrijven voor het reizen met korting voor 9 uur.

Maar hallo? Dat mag gewoon in juli en augustus nee hoor zegt die ene das tussen 16 juli en 16 augustus.

Neeeheeeej dat is de studenten OV doos. En maar niet geloven. Gingen ze het opzoeken en toen nog emand bellen en toen pas geloofden ze het.

En het treinnummer op de kaartjestang klopt ook niet en toen ik dat zei zijn ze met zn tweeen maar weggelopen omdat de hele coupe begon te lachen.

Amateurs.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Ruben »

Bee schreef:Misschien de Mediamarkt in Noord wel. Wat een gigantische drukte op de foto's zeg :o
Openingen in Polen zijn helemaal leuk
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Stefan »

Omg.. :shock: :') Toko werd na de opening gelijk weer gesloten? :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door tsov »

Wel geinig: op de parkeerplaats bij een gebouw waar (onder andere) de Sociale Dienst zit stond een Ferrari :lol:
(Ik zal er maar niet bij vertellen dat er ook een orthodontist zit ;) )
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
tsov
Berichten: 4083
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door tsov »

Hmm, net domweg nog een keer de cd/dvd-speler geprobeerd en nou doet-ie 't gewoon :?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

NS-Reiziger schreef:
Bee schreef:Misschien de Mediamarkt in Noord wel. Wat een gigantische drukte op de foto's zeg :o
Openingen in Polen zijn helemaal leuk
Die altijd nette Duitsers maakten er op de Alexanderplatz in Berlijn ook een zooitje van: http://www.youtube.com/watch?v=RR0S_coLqPg
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daniel »

Dacht net, wat een herrie buiten. Dus ik naar het raam lopen: zie ik een achteruit rijdende hijskraan een eveneens achteruit (maar de andere kant op) rijdende vrachtwagen met prefab vloerdelen passeren. 'tis ook altijd wat met dat bouwverkeer naar Max in Utrecht.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Ruben »

Bee schreef:Die altijd nette Duitsers maakten er op de Alexanderplatz in Berlijn ook een zooitje van: http://www.youtube.com/watch?v=RR0S_coLqPg
Die is ook erg ja! Vooral die rijen voordat de deur open gaat pfff
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Ruben »

Er komt een Coffee Company om de hoek van mijn huis, op de route naar tram 9/14. 8-)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door mb90 »

Het was me vanmiddag een middagje winkelen wel zeg op het Rotterdamse Zuidplein. Kreeg eerst bij 2 verschillende winkels 75 i.p.v. 50% korting op wat kleding en daarna werd er een Poolse winkeldief hardhandig ingerekend. Die winkeldief werd bij de Kruidvat neergehaald door een verkoper en deed daarna alsof hij stikte. Toen hij even losgelaten werd, rende hij weg, maar er waren al 3 beveiligers in de buurt en die gooiden hem weer op de grond en legden hem klem en in de boeien. :pos: Om het nog gekker te maken was er nog een vrouw die het zielig vond voor de dief, omdat alles zo hardhandig gebeurde. Je moet dat tuig juist keihard aanpakken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Fles »

Het is weer tijd voor de jaarlijkse Skeeler-ronde van Utrecht of zo. Een politiemotor voorop, dan wat gele en oranje hesjes, een wagen met harde hoempiestoempmuziek, een goeie honderd recreanten, weer wat hesjes en een zwaailichtenwagen die de rij sluit. al vaker gezien hier, geen idee wat dat eigenlijk is :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

In Amsterdam gebeurt zoiets elke vrijdag vanuit het Vondelpark.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten