ProRail heeft humor

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

ProRail heeft humor

Bericht door Vinny »

Afbeelding
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Sebastiaan
Berichten: 109
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:25
Locatie: Utrecht

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Sebastiaan »

:mrgreen:
mvg,
Sebastiaan
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: ProRail heeft humor

Bericht door waldo79 »

Hij is goed :wink:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Daan »

Hij is fraai inderdaad :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Fles »

Ja, wat een humor. Dat vonden de mensen in de ochtenspits tussen Utrecht en Amersfoort ook.

Wanneer gaan de seinen over op de Euro? En wat pleurt er dan weer allemaal om? :evil:
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Linkerspoor »

Alsof die wisselstoring niet had plaatsgevonden wanneer ze die grap niet hadden gemaakt. :roll:

Vind het zelf wel aardige, maar niet echt een hele geweldige of zo.
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: ProRail heeft humor

Bericht door M57 »

Precies mijn blikveld deze ochtend. Een bronvermelding zou je sieren. Ik moest er overigens om lachen. :)
Laatst gewijzigd door M57 op di 01 apr 2008, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Fles »

Linkerspoor schreef:Alsof die wisselstoring niet had plaatsgevonden wanneer ze die grap niet hadden gemaakt. :roll:
Ja joh, draai het even om :D Ze moeten zulke grappen gewoon niet maken, ze weten dat zoiets terug komt. En jawel :roll:
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Dubbele P »

Potverdorie, je was me voor :P Vanmorgen fotografeerde ik namelijk deze in Roermond:

Afbeelding

Ik kon er achteraf echter niet om lachen. Er was door een sein- en wisselstoring geen treinverkeer van en naar Heerlen mogelijk. Hierdoor moest ik vanuit Sittard met de bus (ruim een uur!) naar Heerlen. Blijkbaar was dit al langer bekend, maar dit werd pas bij aankomst in Sittard omgeroepen. Dan hadden ze die borden dus nuttiger kunnen gebruiken. 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Fles »

Ze hadden er beter op kunnen zetten "Vandaag gaat alles goed". Net zo belachelijk, maar daar hadden mensen nog om kunnen grinniken. Eventjes.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: ProRail heeft humor

Bericht door deadlock »

ProRail is niet in de positie om grappen te maken over w�át dan ook. Laat ze eerst maar eens presteren en respect opbouwen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Dubbele P »

Ja, maar daarom komt dit bericht ook pas op dinsdagmorgen, terwijl de klok al zaterdagnacht verzet is :P
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Vinny »

Humorloze azijnpissers. Ik had het kunnen weten :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Caspar »

Dubbele P schreef:terwijl de klok al zaterdagnacht verzet is :P
Op Utrecht Centraal gebeurde dat om een paar minuten voor 10 sochtends op zondag pas. Wel eens grappig om te zien, per 10 seconde ging de minutenwijzer 1 minuut verder. De tijd ging dus even 6x zo snel als normaal :D
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: ProRail heeft humor

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Humorloze azijnpissers. Ik had het kunnen weten :roll:
Als ze nou *niet* zouden falen in hun bestaan, was het *nog* niet grappig geweest, alleen verwarrend. Na een stunt als met het "verkeerde type sneeuw" gaan reizigers dit nog zó� geloven ook.

Ik ben geen azijnpisser, alleen ze lopen over een heel dun draadje en "het" zit tot bij mij tot mijn spreekwoordelijke "hier". So go figure.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
RahimNS
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door RahimNS »

De grap was trouwens van NS en niet van ProRail. Deze borden zgn. ARGOS-borden zijn nl mededelingborden van de NS. :D
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Vinny »

alleen verwarrend
Nee, er heeft geen verdringing van de overige berichtgeving plaatsgevonden. In Rotterdam werd de echte storing op pagina 1 van 2 neergezet.
Na een stunt als met het "verkeerde type sneeuw" gaan reizigers dit nog zó� geloven ook.
Een onhandige woordvoerder.
alleen ze lopen over een heel dun draadje en "het" zit tot bij mij tot mijn spreekwoordelijke "hier". So go figure.
Ja dat merk ik. Nou: als het je niet aan staat, ga er wat aan doen en solliciteer... (nog genoeg vacatures).
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Fles »

Ach, het wordt gewoon hoog tijd dat dat hele prorail eens gewoon met wortel en tak uitgeroeid en platgebrand wordt. En dan gewoon *from scratch* opnieuw beginnen. Dan KAN het met een paar jaar in orde zijn. Anders zitten we in 2065 nog steeds dat kleurpotlodengejengel over die failliete boedel aan te horen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Wubbo »

RahimNS schreef:De grap was trouwens van NS en niet van ProRail. Deze borden zgn. ARGOS-borden zijn nl mededelingborden van de NS. :D
Argos wordt gevoed door ProRail.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Fles »

Vinny schreef:Nee, er heeft geen verdringing van de overige berichtgeving plaatsgevonden. In Rotterdam werd de echte storing op pagina 1 van 2 neergezet.
Nou, in Utrecht niet.

Afbeelding

Afbeelding

met dank aan Duvel @Fok
Een onhandige woordvoerder.
Handige mensen hebben ze daar niet? Zelfs niet om het woord te voeren?
Ja dat merk ik. Nou: als het je niet aan staat, ga er wat aan doen en solliciteer... (nog genoeg vacatures).
Oh jullie weten ECHT niet hoe het beter moet? :lol: Hmmkay...
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Ruben »

Een leuke grap was geweest om op station X ipv Welkom op Station X, Welkom op Station Y neer te zetten. Dan spot je niet met je eigen onkunden.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Fles »

NS-Reiziger schreef:Een leuke grap was geweest om op station X ipv Welkom op Station X, Welkom op Station Y neer te zetten. Dan spot je niet met je eigen onkunden.
Dat had gekund ja. Maar ja, verzin zoiets maar eens he ;)
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: ProRail heeft humor

Bericht door Ruben »

Ik kom er ook pas net op. :mrgreen:
Maar ze zijn zo gewend de ergste verstoringen via die borden te broadcasten, dat ze daar ook al niet meer outside the border kunnen denken. :)
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: ProRail heeft humor

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:Een onhandige woordvoerder.
Ze hangen van de onhandigheden aan elkaar daar. Net zoals die berichtgeving over voltage op de bovenleiding met als excuus dat het een franstalig interview was. Huhu. Dixmille volts in plaats van quinze cent of une mille et cinq cent volt(ik spreek nauwelijks frans dus ik heb geen idee wat het precies is).
Ja dat merk ik. Nou: als het je niet aan staat, ga er wat aan doen en solliciteer... (nog genoeg vacatures).
Prima, weet je wat! Ik solliciteer gewoon gelijk voor "minister van alles"/dictator! Dan kan ik overal wat aan doen :'). Ik vermoed dat verprutsen en verklooien gewoon in hun bedrijfsplan staat.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
aswnl
Berichten: 98
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 15:46
Contacteer:

Re: ProRail heeft humor

Bericht door aswnl »

Dit was pas echt een 1 april grap geweest: :twisted:

Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten