In de s3600 in de spits, is het doorlopen naar een volgend rijtuig niet echt aan te raden kan ik je zeggen.Raymond schreef:Ik merk zeker bij ICRm gelukkig wel dat als de airco in een wagon niet goed werkt, dat je dan gemakkelijk even een wagon verder kunt lopen waar het heerlijk koel is.
Jullie mening over klimaatbeheersing in treinen
Re: Jullie mening over klimaatbeheersing in treinen
Re: Jullie mening over klimaatbeheersing in treinen
Tsja, als ik dit allemaal lees dan denk ik weer terug aan ICK, hier kon je de temperatuur naar eigen hand instellen: is het buiten koud draai je de verwarming vol open en is het warm dan zet je in de coupe en op de gang het raam open en waait het heerlijk door.
Over VIRM zal ik het maar niet hebben, het is nu al meerdere keren voorgekomen dat het buiten warm was en dat ik het in de trein koud had. Dit ding gaat bij mij al door als "Koel-vriescombinatie"...
Over VIRM zal ik het maar niet hebben, het is nu al meerdere keren voorgekomen dat het buiten warm was en dat ik het in de trein koud had. Dit ding gaat bij mij al door als "Koel-vriescombinatie"...
Re: Jullie mening over klimaatbeheersing in treinen
Ik ben ooit eens een VIRM VI tegengekomen waar het in één en dezelfde bak op de bovenverdieping ijskoud was en op de onderverdieping was het loeiheet. Die heb ik dus maar snel omgeschakelt op de noodventilatie.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Jullie mening over klimaatbeheersing in treinen
Ik heb tussen mijn werk en mijn woonplaats keus uit VIRM en SGM/Mat'64, tijdens dit weer verkies ik VIRM (het liefst een oude bak, die vind ik het fijnst, en daar werkt de airco 99% van de tijd wél i.t.t. de nieuwere bakken). Tenzij er toevallig een stelletje Plan T binnenloopt, in een lege huiskamer met open ramen is het prima toeven.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten