Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De Besseling-wagens rijden nu al met 1500-nummers, waarschijnlijk worden die gewoon een op een vervangen dan
Lijn 45 schreef:Is met deze bus ook een testrit over het toekomstige inzetgebied gereden (als dat niet nog gaat gebeuren) i.v.m. rotonde Julianaplein?
Voordat ze gaan testen is het wel handig om de aanpassingen om inzet mogelijk te maken ook uit te voeren En aangezien er hier om de hoek nog geen spoor van werkzaamheden te zien is...
De rechtsafstrook de Stadsring op lijkt kritischer trouwens, maar ook daar is nog niks aangepast. Op de rotonde zullen ze hooguit wat vaker het bestrate stukje van het middendeel meepakken. De vrachtwagens die de Plus bevoorraden komen er echter ook overheen en die zijn minstens zo lang als zo'n 15-meterbus.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Vanmorgen had een aannemer tijdelijke verkeersborden in de grond gestampt naast de busbaan bij het Meander in Amersfoort. Echter hingen deze bijna in z'n geheel over de busbaan heen, waardoor mijn bus er bijna vol tegenop knalde. Gelukkig lette de chauffeur goed op en meldde het direct bij de verkeersleider. Ik zag later dan ook dat ze waren verplaatst.
Het resultaat van een chauffeur die minder goed oplette kwam ik tegen bij de stalling in Amersfoort vanmorgen (waar overigens alle MAN gasbussen aanwezig waren), het buitenhek was er vrijwel geheel uitgereden met overal glas eromheen...
BasFrancken schreef:Ook een ander lettertype op de koersrol, erg mooi!
Gezien het ook aanwezige lijnnummer 999 (dat Syntus normaliter niet gebruikt) acht ik de kans groot dat deze bestemming niet via EBS maar op een andere manier ingesteld is. Die gebruik ik in Twente zelf ook wel eens als de koppeling EBS->displays defect is. Helaas zitten er in dat ding in de Twente Citea's alleen Veluwe-bestemming, maar '64 Extra Dienst' is altijd nog beter dan een zwart display of '51 Hengelo CS'. De bestemmingen die je daarmee instelt hebben ook een ander lettertype. Het is dit kastje trouwens.
BasFrancken schreef:Ook een ander lettertype op de koersrol, erg mooi!
Gezien het ook aanwezige lijnnummer 999 (dat Syntus normaliter niet gebruikt) acht ik de kans groot dat deze bestemming niet via EBS maar op een andere manier ingesteld is. Die gebruik ik in Twente zelf ook wel eens als de koppeling EBS->displays defect is. Helaas zitten er in dat ding in de Twente Citea's alleen Veluwe-bestemming, maar '64 Extra Dienst' is altijd nog beter dan een zwart display of '51 Hengelo CS'. De bestemmingen die je daarmee instelt hebben ook een ander lettertype. Het is dit kastje trouwens.
In de amba's van midden Overijssel zit voorin ook een lijstje met bestemmingen. Ook al klopt het nummer dat er voor staat niet geheel met de lijn. Zijn die daar ook voor?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Hahaha ja. Alleen als je altijd in het zicht van de stoplamp gaat zitten, zodat je muziek kan luisteren, geef een kapotte stoplamp toch wel wat meer spanning!
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
BasFrancken schreef:Ook een ander lettertype op de koersrol, erg mooi!
Gezien het ook aanwezige lijnnummer 999 (dat Syntus normaliter niet gebruikt) acht ik de kans groot dat deze bestemming niet via EBS maar op een andere manier ingesteld is. Die gebruik ik in Twente zelf ook wel eens als de koppeling EBS->displays defect is. Helaas zitten er in dat ding in de Twente Citea's alleen Veluwe-bestemming, maar '64 Extra Dienst' is altijd nog beter dan een zwart display of '51 Hengelo CS'. De bestemmingen die je daarmee instelt hebben ook een ander lettertype. Het is dit kastje trouwens.
In de amba's van midden Overijssel zit voorin ook een lijstje met bestemmingen. Ook al klopt het nummer dat er voor staat niet geheel met de lijn. Zijn die daar ook voor?
Dat zou best kunnen, ik zit nooit in een Amba van MO
dnmw2705 schreef:Zag overigens een nieuwsbericht waar instond dat Syntus de informatie en reclame schermen laat doen door een externe partij!
Gaat dit dan om bijvoorbeeld die reclame van Soldaat van Oranje? Of gaat het ook om de afbeeldingen zoals Wifi in de bus, Syntys App, #SyntusNews en de nieuwsbrief? Of doen ze dat zelf?
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
De 1153. Nog meer CXX is volgens mij niet mogelijk in het tijdelijke materieel.
Nu vraag ik mij al best lang af. Hoe kan deze bus wel door CXX aan Syntus geleend is en de ex PU vloot van CXX niet gebruikt konden worden, terwijl er nu een groot deel in de verkoop staat bij VDL.
Nu kan ik mijn deels inleven dat CXX een middelvinger aan Syntus zou hebben gegeven als ze het gevraagd hadden of ze die bussen mochten gebruiken. Alleen daarom deze dan wel gunnen? Iemand? :)
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.
dnmw2705 schreef:https://s15.postimg.org/nmn6vw55n/DSC_3430.jpg
De 1153. Nog meer CXX is volgens mij niet mogelijk in het tijdelijke materieel.
Nu vraag ik mij al best lang af. Hoe kan deze bus wel door CXX aan Syntus geleend is en de ex PU vloot van CXX niet gebruikt konden worden, terwijl er nu een groot deel in de verkoop staat bij VDL.
Nu kan ik mijn deels inleven dat CXX een middelvinger aan Syntus zou hebben gegeven als ze het gevraagd hadden of ze die bussen mochten gebruiken. Alleen daarom deze dan wel gunnen? Iemand? :)
Cxx heeft de Caetano's al sinds december 2011 buiten dienst staan
Laatst gewijzigd door Zugführer op vr 19 mei 2017, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:foto uit quote
Daniel schreef:De Besseling-wagens rijden nu al met 1500-nummers, waarschijnlijk worden die gewoon een op een vervangen dan
Alleen krijgt Besseling geen 15m Setra's
1 op 1 qua nummertjes bedoelde ik ook op, er rijden nu natuurlijk 1500en rond dus die apparatuur laat zich wel zo overzetten. Komt er trouwens nog wel wat nieuws voor op de 272, maar dan 12-meter? Dat Besseling Rosero's voor op lijn 19 kreeg was al bekend, maar ze rijden nu natuurlijk nog meer.
NG²7²™ schreef:
dnmw2705 schreef:Ik denk dat de fotograaf fout zit. Zeker omdat we 28 bussen missen tussen de Setra S415 en VDL
Ik denk niet dat de fotograaf "fout" zit, die zit namelijk érg dicht bij het vuur.
En 'tis op zich natuurlijk ook niet raar om bussen van inhuurbedrijven qua nummer ook herkenbaar te maken, dat is in meer regio's het geval immers. En gezien de S418's alleen naar Tourquase en Pouw gaan...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:1 op 1 qua nummertjes bedoelde ik ook op, er rijden nu natuurlijk 1500en rond dus die apparatuur laat zich wel zo overzetten. Komt er trouwens nog wel wat nieuws voor op de 272, maar dan 12-meter? Dat Besseling Rosero's voor op lijn 19 kreeg was al bekend, maar ze rijden nu natuurlijk nog meer.
Verlichting in de bus kapot. 1082.. Lekker op dit moment van de dag (A)
Chauffeur krijgt het niet aan het werk.. Gezellig achterin de bus in het donker.
Persoonlijk vind ik het heerlijk hehe
Schrijft alles via telefoon. Spellingsfouten voorbehouden.