Mag ik even kwijt #24

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Een filmpje van gistermiddag :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Bjn4PU48mGE[/youtube]
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

@JWM: De metro was eerder beplakt dan dat Simon Vinkenoog overleed. De metro stond al een week tussen Spaklerweg en Van Der Madeweg. Daarnaast deed hij al enkele maanden als rasamsterdam mee in de GVB-uitingen, die is er dan niet zomaar uit :| (zeker niet met de doorloopsnelheid van sommige posters in GVB-bussen. Er zijn er nog zat die reclame maken voor de grootste verbinder van Amsterdam).
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13658
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Vinny »

Overweg bij Barneveld krijgt knipperlichten en een bel.
"Ja nou kan ik niet meer slapen van die herrie"
"Mensen negeren toch wel het rode licht"
"Het is geldverspilling omdat er een verbindingsweg langs het spoor wordt aangelegd naar een andere overweg"

Nimby's :neg:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Caspar »

Ik heb een maand geleden een brief naar Hispeed gestuurd met mijn klacht over het feit dat ik 250 minuten vertraging had met Thalys, en de gang van zaken daaromtrent. Nog niets ervan gehoord :? Waarom moet dat zo lang duren? Bedrijven als T-Mobile, KPN en AH reageren binnen een paar dagen, terwijl dat in mijn ogen ook grote logge bedrijven zijn.

Blijkbaar is die klantenservice van hun net zo Hispeed als de treinen zelf...
Malafide bende daar :neg:

Bij die telesales afdeling waar de wachttijd overigens langer is dan 15 minuten (à 35 cent per minuut) kan je ook niet terecht voor een klacht...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Daan, 16-06-2009 schreef:Ik heb vorige week in Amsterdam gebruik gemaakt van m'n OV-Chipkaart in tram en metro, maar die ritten vind ik niet terug op Mijn OV-Chipkaart... Wie o wie weet hoe dat precies zit?
Een maand later nog steeds niks, prutsers :neg: Hoe moeilijk is het voor die lui om een transactieoverzicht actueel te houden? :x

Of worden de ritten met een OV-studentenkaart niet geregistreerd ofzo? Wat me sterk lijkt, maargoed.... :?
Gebruikersavatar
Tochjo
Donateur
Berichten: 1127
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 11:12

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Tochjo »

Ritten met een OV-studentenkaart zijn ook transacties die in het transactieoverzicht horen te verschijnen. Mijn ritten van 2 juli dit jaar staan er in ieder geval wel (maar de ritten daarna nog niet -- je zou zeggen dat dat toch geen weken hoeft te duren).
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Geert »

Van mijn nieuwe chipkaart is uberhaupt geen transactieoverzicht beschikbaar. Van de oude wel, maar die is al zo lang niet meer gebruikt dat ik weinig zinnigs kan zeggen over de actualiteit van het transactieoverzicht ;)
Overigens is het wel veelzeggend dat de adresgegevens van die oude kaart nog steeds niet online zijn gewijzigd, terwijl dat als het goed is al twee weken geleden gebeurd zou moeten zijn (iemand van de klantenservice bevestigde dat telefonisch aan mij nadat ze het zelf aangepast had). Wellicht staat er nog een oude database online?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door ODRAIL »

Morgen (15 juli 2009) is mijn eigen internetsite alweer 4 jaar online.
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door |Pim| »

Net te horen gekregen dat ik toch naar 3 havo mag :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Justin »

Woei, onder het motto, grote opruiming, effe wat ouwe meuk aan sites, profielen en blogs gewist.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door ODRAIL »

Justin schreef:Woei, onder het motto, grote opruiming, effe wat ouwe meuk aan sites, profielen en blogs gewist.
Wat houdt dat in ?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Justin schreef:Woei, onder het motto, grote opruiming, effe wat ouwe meuk aan sites, profielen en blogs gewist.
Wat houdt dat in ?

Dat Hyves en Twitter niet meer bestaan nu denk ik :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Justin »

Nee, geocities, weblogs, andere profielensites :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Oud forumgebruiker »

Cu2 :')
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Tochjo schreef:Ritten met een OV-studentenkaart zijn ook transacties die in het transactieoverzicht horen te verschijnen. Mijn ritten van 2 juli dit jaar staan er in ieder geval wel (maar de ritten daarna nog niet -- je zou zeggen dat dat toch geen weken hoeft te duren).
Ik heb m'n kaart vandaag weer gebruikt in Amsterdam, ben benieuwd of die transacties er binnenkort wel op staan.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Caspar »

Waarom is dat zo belangrijk zo'n overzicht? (als je de reis moet declareren lijkt het me een ander verhaal 8-) )

En in Amsterdam hoef je toch met een OV studentenkaart helemaal niet in en uit te checken?
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Justin »

ziggy schreef:Cu2 :')
Die had ik al een hele poos geleden verwijderd ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

Bestaat die toko nog steeds :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Oud forumgebruiker »

Caspar schreef:En in Amsterdam hoef je toch met een OV studentenkaart helemaal niet in en uit te checken?
Hoe wil je anders in de metro komen?

@bee: geen idee of het nog bestaat :( - maar dat was een van de eerste profielensites, zover mn geheugen gaat dan althans :) .
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Caspar »

Ow ik kom altijd alleen maar op de Bijlmer of op Amstel. Sinds wanneer zijn die poortjes dan dicht? Laatste keer dat ik bv met de metro in Lelylaan uitstapte vanuit Sloterdijk was er van enig poortje niet veel te merken. En dat was in april.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Oud forumgebruiker »

Het is alweer een tijdje, dat de strippenkaart is afgeschaft in de metro. Weet niet precies hoe lang :wink:.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Chauf21 »

In Amsterdam is de strippenkaart nog niet afgeschaft, dat is pas 27 augustus (zie OV-chipkaart).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Suus »

En dat gaan de Amsterdammers weten ook, er komt nog heel wat leuks aan :twisted:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hm, dacht dat het al was.. Kan je nagaan hoe gewend het al is geraakt, hoewel ik de metro zelden gebruik (alleen lijn 50 eigenlijk, in West). Ik zie in de bussen en trams met name ouderen gebruik maken van de chipkaart. Ze vinden het juist heel makkelijk.. geen gezeik met losgeld of een tramkaart. Ik verwacht niet al te veel problemen.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #23

Bericht door Daan »

Caspar schreef:Waarom is dat zo belangrijk zo'n overzicht?
Ik wil die gein eens zien werken.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten