NS-Reiziger schreef:Nog 7,5 uur en velen van ons hebben een bijna nutteloze OV-studentenkaart.
Iets meer hè. Tot en met de laatste Nachtnettrein.

En ik heb vandaag lekker in Leeuwarden met de OV Sjipkaart gereisd.

NS-Reiziger schreef:Nog 7,5 uur en velen van ons hebben een bijna nutteloze OV-studentenkaart.
Jurjen schreef:Iets meer hè. Tot en met de laatste Nachtnettrein.
Vinny schreef:* ding dong* de OV studentenkaart voor door de week is vanaf vandaag niet meer geldig gedurende de zomervakantie
* ding dong* Reist u in de maanden juli en augustus met een voordeelurenabonnement dan reist u ook door de week voor negen uur met korting
* ding dong* De internationale trein rijdt vandaag in omgekeerde rijtuigvolgorde
* ding dong* De lightrail rijdt vanaf vandaag met afwijkend materieel. Houdt u rekenening met andere vertreksporen
En oh ja, ik zou bijna vergeten dat er nog wat vertragingen zijn om te roepen
Bee schreef:Maar daar hebben een omroep per perron, en dat hebben wij (gelukkig) niet. Ik zet er gelukkig bij, want het wordt al snel dikke ellende
Ardan schreef:Toch heb ik op sommige Nederlandse stations wel de indruk dat omroepen perrongebonden zijn. Sommige berichten hoor ik duidelijk vanaf de speaker die het dichtst bij is, maar sommige berichten hoor ik van een paar perrons verderop vandaan komen, in ieder geval heel ergens anders vandaan.
Wubbo schreef:Die foto bij dat artikel is helemaal niet in een AH to Go gemaakt, maar in de AH XL bij mij in het winkelcentrum! Dat is lezersbedrog! Kamervragen!
Jurjen schreef:Hm, alleen die drie filialen maar?
Fles schreef:Was jouw boodschap niet doorgekomen?
Ardan schreef:Pff en als ze alle allochtonen ook nog gaan ontslaan houden ze helemaal niks meer over johik ken winkels waar ik nog nooit een autochtoon heb zien werken..
Fles schreef:Oh jee, we hebben weer wat![]()
http://www.nu.nl/economie/2042778/ah-to ... oneel.html
AH, Servex, NS, iedereen vindt het een ernstige zaak en buitelt over elkaar heen met excuses. Nou, het zal wel weer
Terug naar “OV Ontmoetingspunt”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten