Mag ik even kwijt #24

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Fles: bordje! :D

Afbeelding
Been there, done that 8-)

Afbeelding
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Wubbo »

Volgens mij is dat een ander bordje :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Okee. "Been somewhere else, done that" dan, jij je zin :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Even het rooster voor de maand augustus plannen. Dat gaat via internet, en dan heb je een lijst met tijden en diensten al klaar staan, en hoef je alleen zelf "even" aan te geven of je kan of niet... Maar dan krijg je dit:
Afbeelding
Ongeveer 12x dit op een pagina, 4 pagina's lang. Dan kan je dus bij elke dienst het vakje van Onbekend in Ja of Nee veranderen, aangezien ze gaan bellen als je onbekend hebt staan :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door JWM »

Studentenwerk? :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Ja, al zijn ze echt niet de enige organisatie die die ellende gebruiken :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door JWM »

Het kwam me al érg bekend voor nadat ik net zo'n zelfde dienstlijst heb doorgeklikt :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Justin »

Zo, weer eens terug in Zwijndrecht na een weekje gebivakkeerd te hebben in Amsterdam.

Rijk voor mijzelf alleen - dat is lang geleden, niet echt voorgekomen sinds ik terug moest verhuizen uit Zeist :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door deadlock »

Zoveel vakantie. Zoveel bier.

Ik ben gelukkig.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Wat houd je over als je een kaartautomaat weghaalt?

Afbeelding

Dit dus :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Ik zit hier trouwens wel om te grappen, maar als de poortjes dicht waren kan je dus helemaal niet vanaf hier op het station komen, en moet je 2 kilometer omlopen voor de andere ingang :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Ik vond het vanavond wel humor; er kwamen twee leuke / knappe meisjes bij htm tram vragen om een pomp voor hun luchtbed, nog voordat htm tram kon antwoorden zegt zijn zus; ja hoor ik breng de pomp wel even, waar staan jullie?

Hahaha hij stond flink te mopperen; zijn d'r eindelijk leuke meisjes op de camping, verpest me zus het weer... :)
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Jurjen »

Is het zo slecht gesteld met leuke meisjes op jullie camping dan? Hoort dat niet gewoon bij de campingservices? Toilet, stroom, restaurant, leuke-meisjes-service... ;-)
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Onze camping heeft tieners niet als doelgroep, dus...
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Wubbo »

Onze poes is duidelijk niet bang voor water. Haar waterbakje was leeg, dus ik wilde het bijvullen. Ik draai de kraan open, en wil het bakje vullen. Poes denkt: hee lekker, water drinken! en gaat drinken uit het bakje. Daarbij kwam haar kop onder de kraan, maar dat deerde haar niet: ze bleef vrolijk staan. Ik heb geprobeerd haar weg te krijgen door de kraan harder te zetten, maar dat hielp niet...

Dat beest spoort echt niet (maar dat wist ik eigenlijk al ;-))
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door JWM »

[Flauw] En toen had je opeens een natte poes in huis 8-) [/Flauw]
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Geert »

Heerlijk, vanmiddag een bijna-vrije middag (om 14.00 uur een afspraak en daarna weer terug naar kantoor had geen zin meer). En een 9 gekregen voor mijn stage :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Wubbo schreef:Onze poes is duidelijk niet bang voor water. Haar waterbakje was leeg, dus ik wilde het bijvullen. Ik draai de kraan open, en wil het bakje vullen. Poes denkt: hee lekker, water drinken! en gaat drinken uit het bakje. Daarbij kwam haar kop onder de kraan, maar dat deerde haar niet: ze bleef vrolijk staan. Ik heb geprobeerd haar weg te krijgen door de kraan harder te zetten, maar dat hielp niet...

Dat beest spoort echt niet (maar dat wist ik eigenlijk al ;-))
Wij hebben ook zo'n kat gehad; ging mee de douche in, lekker met de druppeltjes op de vloer spelen enzo.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Daantje »

Wubbo schreef:Onze poes is duidelijk niet bang voor water. Haar waterbakje was leeg, dus ik wilde het bijvullen. Ik draai de kraan open, en wil het bakje vullen. Poes denkt: hee lekker, water drinken! en gaat drinken uit het bakje. Daarbij kwam haar kop onder de kraan, maar dat deerde haar niet: ze bleef vrolijk staan. Ik heb geprobeerd haar weg te krijgen door de kraan harder te zetten, maar dat hielp niet...

Dat beest spoort echt niet (maar dat wist ik eigenlijk al ;-))
Mijn kat is ook niet bang van water, tot grote teleurstelling van onze vorige buurvrouw. Die had namelijk een vijver met hele dure vissen erin en een heel mooi plekje in de zon waar de kat kon liggen en daar zo rustig met haar poten in het water de vissen eruit kon vissen :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Ik heb 10 minuten bij de kassa gestaan bij de AH omdat meneer 9,85 met kleine muntjes (50 cent en minder) betaalde, en dat deed hij door een zak met geld helemaal uit te pluizen, en vervolgens dat bij de cassiere neer te leggen. Had de cassiere het bijna geteld, gooide hij er weer een handje bij, waardoor de cassiere opnieuw kon beginnen met tellen. :roll:

Na 10 minuten en nog meer gerommel in zijn geldzak heb ik de cassiere maar een briefje van 10 gegeven, en gezegd dat hij die 9,85 buiten maar even gaat opsnorren en aan mij teruggeeft. Nu zit ik dus wel met een zak geld, maar dat gooi ik wel bij de NS in de automaat ofzo, maar die meneer kennende had ik daar nog steeds gestaan. Toen hij eenmaal buiten aan mij geld moest geven kon hij het binnen een minuut trouwens, wat een idioot :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Ik had vanavond toevallig ook twee keer dat mensen met heel veel muntjes gingen betalen, maar dat was binnen een minuut voor elkaar.

Me moeder bedankte htm tram net voor al zijn werk wat hij de afgelopen week op de camping heeft gedaan (bijna niets dus), vroeg zijn moeder verbaasd; oh heeft hij zo veel geholpen? :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

STF schreef:Onze camping heeft tieners niet als doelgroep, dus...

Maar wel andere groepen, die misschien nog wel meer belangstelling voor "leuke meisjes" hebben dan tieners? :idea:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Haha, we hadden laatst wel een gluurder op de camping trouwens. Een of andere vage vent die hier niet op de camping kampeerde, stond bij een tent naar meisjes te gluren. De ouders hebben die vent tot twee keer toe moeten wegsturen.
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Ruben »

Goh, AH zal weer met een leverancier ruzie hebben? Dat de Assepoester cake en weet ik het wat uit het assortiment gaan vanwege lage vraag en afzet kon ik begrijpen, maar toen de Koopmans pannekoekmeel ook aan de kant bleek geschoven leek me iets anders de oorzaak van dit blauwe vak. :neg:

Afbeelding

Afbeelding
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Daan »

Hmm, ziet er niet goed uit idd. Bij onze Appie was Koopmans nog goed vertegenwoordigd vanavond :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten