Ik zou dat een SprIntercity zou noemen. ;)OmniLezer schreef:Gister had ik de 8672 als de Stoppertrain(Sprinter) 5000/5100 naar Dordt.
OVer Afwijkingen in Materieelinzet
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
"Laat je ledematen bewegingen maken"
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
En wat te denken van DM'90?JothamvW schreef:ICR ook al gehad in alle mogelijke composities?Chrysa schreef:VIRM-6 in de [serie=Sprinter|2017|Dordrecht - Tilburg - 's-Hertogenbosch6600[/serie]. Het wordt steeds gekker. Nu nog een Thalys en dan hebben we alles wel gehad.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Wat heeft er eigenlijk nog niet gereden in de 7000? De inzet daarop verschilt ook nog wel eens merk ik.
En ja de kans dat er in Brabant nog een DM90 gaat rijden acht ik heel klein. Verder dan Zwolle, Enschede of Incidenteel Apeldoorn/Zutphen komen die dingen niet
En ja de kans dat er in Brabant nog een DM90 gaat rijden acht ik heel klein. Verder dan Zwolle, Enschede of Incidenteel Apeldoorn/Zutphen komen die dingen niet
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
In de [serie=Sprinter|2017|(Enschede -) - Almelo - Apeldoorn7000[/serie] heeft sowieso SGM, DDAR, DDZ, VIRM, ICM, SLT en DM'90 gezeten. Alleen DDM, ICR en FLIRT heb ik er nooit in gezien.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Mat 64 bijvoorbeeld.
En is er niet bij het zoveel jarig bestaan van de ICE in 2005 niet een rondrit geweest met zo'n ding, waarbij ze hem zelfs allerlei stoptreinen hebben laten rijden?
En is er niet bij het zoveel jarig bestaan van de ICE in 2005 niet een rondrit geweest met zo'n ding, waarbij ze hem zelfs allerlei stoptreinen hebben laten rijden?
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Door een rangeerfout werd op Rotterdam Centraal een VIRM6 voorgerangeerd voor de 2225. De machinist weigerde, omdat dat elders niet zou passen (?) en nu wordt de 2225 met een enkel stel gereden :'(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9175
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Ik vind de [serie=Sprinter|2017|(Enschede -) - Almelo - Apeldoorn7000[/serie] altijd het afvoerputje qua materieel van de NS. Eerst reed er een tijdje Mat 64, toen SGMm, toen weer Mat 64 en nu DDAR.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Huh? VIRM12 past toch wél?
Normaliter biedt VIRM6 op vrijdag wel voldoende capaciteit voor de 2225. Althans, op het deel Rtd - Gv. Maar nu was het zeker door het niet rijden van de Intercity Direct erg gezellig? Sowieso heb ik trouwens de indruk dat NS de treinen op de Oude Lijn deze week niet heeft verlengd. Gisteren reed bijv. de 2250 met VIRM4!
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Alleen tussen Leiden en Haarlem en tussen Sloterdijk en Centraal waren er geen staanplaatsen, verder wel...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
dennistd schreef:In de [serie=Sprinter|2017|(Enschede -) - Almelo - Apeldoorn7000[/serie] heeft sowieso SGM, DDAR, DDZ, VIRM, ICM, SLT en DM'90 gezeten. Alleen DDM, ICR en FLIRT heb ik er nooit in gezien.
deze dienstregeling nog geen VIRM toch?
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
We hebben het ook niet specifiek over dit jaar.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Dit jaar is er inderdaad nog geen VIRM op geweest, maar in de voorgaande jaren is het wel voorgekomen.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Laatste VIRM die ik in de [serie=Sprinter|2017|(Enschede -) - Almelo - Apeldoorn7000[/serie] heb gezien was met sinterklaas 2013 :') was een VIRM4 van de 1e generatie. Ook heeft er ooit planmatig in de spits een VIRM6 in gezeten, ergens rond 2011.
Levenstip: probeer niet je schoenen te verliezen in het drijfzand rond station Kloster Marienthal.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Heb zelf vlak voor dgrl overgang nog gezien. Wat mindere kwaliteit: https://m.youtube.com/watch?v=tORxY3-aheM
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Overigens heeft op de 1600 deze dienstregeling ook al menig materieel gereden, zoals de ICM, VIRM, DDZ, DD-AR en de SGM.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Het komt allemaal van de conducteur. hij is de geniale achter de naam.reisthijs schreef:Ik zou dat een SprIntercity zou noemen. ;)
mijn bus is jou kus plus die klus wordt uitgevoerd door een mus. VDL Citea 5847 lijn 176 op 2016.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Had DDZ6 al in de [serie=Sprinter|2017|Dordrecht - Tilburg - 's-Hertogenbosch6600[/serie] gereden? Afgelopen vrijdag werd in ieder geval de 6660 met de 7614 gereden.dennistd schreef:En wat te denken van DM'90?JothamvW schreef:ICR ook al gehad in alle mogelijke composities?Chrysa schreef:VIRM-6 in de [serie=Sprinter|2017|Dordrecht - Tilburg - 's-Hertogenbosch6600[/serie]. Het wordt steeds gekker. Nu nog een Thalys en dan hebben we alles wel gehad.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Heeft er volgens mij ook al eens eerder gereden.
edit: gisteren zelf de 7058 in Wierden gezien met een SLT-4. Overigens rijdt ie er vandaag niet meer, volgens RdT rijdt de 7054 uit mijn hoofd zo met DM'90+DM'90
edit: gisteren zelf de 7058 in Wierden gezien met een SLT-4. Overigens rijdt ie er vandaag niet meer, volgens RdT rijdt de 7054 uit mijn hoofd zo met DM'90+DM'90
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Is inderdaad al vaker gebeurd.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Er staan 2 CXX IJsselmond Volvo's op de Hermes stalling in Eindhoven. Wat moeten die daar?
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Die zijn van Connexxion Academy en worden gebruikt voor code95.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Software-update bij de SLT-IV'jes. De [serie=Sprinter|2017|Den Haag Centraal - Utrecht Centraal7800[/serie]/[serie=Sprinter|2017|Utrecht Centraal - 's-Hertogenbosch6900[/serie] is een mix van SLT-VI, SGMm en zelfs FLIRT-IV :o
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: OVer Afwijkingen in Materieelinzet
Nu rijdt er SLT 6, SGMm 3 en DDZ 4 in de 5500.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 142 gasten