Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Ardan schreef:En DOET-ie het ook? Met realtime info?
Yup. Waren volledig functioneel. :Y :pos:
trolly schreef:Jij bent ook niet snel tevreden, hè?
Sorry als het zo overkwam. De displays zijn uiteraard een hele verbetering, mooi dat ze eindelijk over het hele net worden uitgerold. Qua vormgeving en lijnkleuren consequent doorvoeren valt er echter nog een hoop te behalen bij GVB.
n-evo schreef:Sorry als het zo overkwam. De displays zijn uiteraard een hele verbetering, mooi dat ze eindelijk over het hele net worden uitgerold. Qua vormgeving en lijnkleuren consequent doorvoeren valt er echter nog een hoop te behalen bij GVB.
Euh... dat was tegen de post boven de mijne, Ardan dus. Voor de rest ben ik het globaal wel met je eens, en aarzel ik tussen het tellen van zegeningen of suggesties voor verbeteringen. Voorlopig zou ik al heel blij zijn met één spatie, eigenlijk.
Tja inderdaad. De borden zijn in ieder geval een hele verbetering en goed leesbaar, dus dat is dat.
Hopelijk komt GVB ooit nog eens tot het inzicht om een consequente huisstijl door te voeren en één tint lijnkleur af te spreken i.p.v. dat iedereen een willekeurig vakje groen aanklikt op de computer.
Nee, joh, dat is veel te saai. Dan weten mensen als Trolly, Alargule en ik helemaal niet meer van gekkigheid waar we het nog over moeten hebben in een Amsterdamse forumdraad
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
trolly schreef:Weet iemand hier wat meer over de metrostoring van vanavond?
Iets met een software-update voor de serverbinding naar de fabrikant die tien metro's tegelijk liet crashen. Ik mag niet zeggen wie hier schuldig is, maar het was niet het GVB. :X
DingeZ schreef:Iets met een software-update voor de serverbinding naar de fabrikant die tien metro's tegelijk liet crashen. Ik mag niet zeggen wie hier schuldig is, maar het was niet het GVB. :X
Ik weet niet zeker of het hier al gezegd was maar de lus om het osdorpplein wordt binnenkort opgeheven omdat het straatje waar het spoor doorheen loopt wordt volgebouwd. Er komt ter vervanging een nieuw lusje op het parkeerterrein ten noorden van het plein. Ben er vandaag even langsgereden en de aanleg van de nieuwe lus is al in volle gang. Hij wordt net als de oude alleen voor de richting stad-uit en het inrijspoor kruist beide sporen dus het lijkt er op dat er een derde spoor komt ten noorden van de doorgaande sporen waar de trams hun vertrektijd kunnen afwachten voordat ze de lus in rijden.
Weet ook niet of het hier voorbij was gekomen, maar ik had het al wel meegekregen. Al was het maar, omdat ik er dagelijks overheen hobbel met lijn 17. Die tijdelijke constructie voelt niet heel vertrouwenwekkend :')
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Toch ergens ook wel gek, want de Dam en de Westermarkt zijn zeer populaire bestemmingen. Ik kan me voorstellen dat je op sommige tijdstippen daar toch wil stoppen. Maar dat is voor de eenduidigheid ook weer niet handig.
Het gaat dan puur om de betrouwbaarheid, want op rustige momenten is de route via het Haarlemmerplein best een stukje langer. Maarja, wanneer is het nog rustig in de stad? Ik zat er meestal voor 6 uur in. Dan ging het prima. *O*
Het is gewoon niet leuk meer zo druk met verkeer op dat stuk en vooral omdat we deels de trambaan niet mogen gebruiken op martelaarsgracht en dan sta je dus lekker in het rijtje met een verkeerslicht waar max 3 auto's doorheen kunnen en vaak minder. Heeft mij wel eens 15min vertraging opgeleverd.
Ik snap de plaatsing van deuren in de middenbak niet helemaal als ik de foto's van de mockup bekijk. Op de impressies zitten ze niet in het midden van de bak maar aan het einde/begin. Geen middenbak lijkt ook lang genoeg om een breed raam - deur - breed raam te kunnen huisvesten.
Ik hoorde gisteren in lijn 5 richting Amstelveen een nieuwe mannenstem die het stukje "Leidseplein" omriep. Was erg onduidelijk en amper verstaanbaar t.o.v. de reguliere stem.