Mag ik even kwijt #24

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Het is bijna ongelofelijk, en een dag later is ook een klacht die al 9 weken openstond door dezelfde manager beantwoord :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Daniel »

Tjonge, hoe ingewikkeld kan je iets maken... vanmorgen moest ik op 't werk een pakketje naar Amerika versturen was dus alleen al betekend dat je in totaal 10 keer je handtekening moet zetten in de hele papierwinkel. Van de "commercial invoice" moeten er dan weer zes bij, maar als je op de TNT-site de documentatie uitprint krijg je er dus maar eentje (hele PDF zes keer printen is geen optie, dan krijg je de overige pagina's weer vijf keer te veel).
Maargoed, "even kopiëren" denk je dan... loopt het papier vast en geeft 'ie na dat verholpen te hebben een vage foutmelding zonder bericht hoe dat op te lossen. Gelukkig staat er een verdieping hoger nog een kopieerapparaat, maar dat moest ik eerst nog zien te vinden: kwam eerst een tweede defect exemplaar tegen namelijk :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Amsterdam, 17 augustus 2005. De Prins Willem ontmoet een éénbaks regiorunner tijdens Sail Amsterdam. De linkerboot is vanochtend afgebrand. Ik zal maar in het midden laten wat mijn keuze geweest zou zijn. :|

Afbeelding
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Wubbo »

Aan de regenboog te zien ligt er een pot met goud bij mij voor. Ik zie hem alleen niet... :(
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Aan de regenboog te zien ligt er een pot met goud bij mij voor. Ik zie hem alleen niet... :(

Het is een complot. Sinterklaas en de Paashaas spannen samen tegen die hekserij van jou en je Goudpot. Perverse verblinde materialistische heiden :evil:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Mark »

Hmm zullen we hier ook maar een subforum TRU openen? :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Fles schreef: :D Tsjonge, wat er allemaal al niet nieuwswaardig genoemd wordt :mrgreen:

Ik leunde er alleen maar een beetje tegenaan. Gaar kutspul. :|
Zeg blijf je aan de gang daar...???

FREIWILLIGE BESCHÄDIGUNG
29.-30.07.2009
DUDELANGE, Bahnhof Burange
Unbekannter beschädigte einen "e-go"-Fahrkartenentwerter sowie das Glas des Fahrplanaushangs und eine Glasscheibe des "abri-voyageurs" durch Steinwürfe oder kräftige Schläge mit hartem Gegenstand.
CI Luxembourg (Gare)

FREIWILLIGE BESCHÄDIGUNG
28.-29.07.2009
OBERKORN, Bahnhof
Unbekannter warf/schlug des Glas des Fahrplanaushangkastens ein.
CI Luxembourg (Gare)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

:lol:

Ik blijf gewoon doorgaan tot ze eens wat respect tonen :twisted: "Unbekannter".... tsssssk wat DENKT men wel :evil:

:lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Justin »

Wubbo schreef:Aan de regenboog te zien ligt er een pot met goud bij mij voor. Ik zie hem alleen niet... :(

Haha... Ik zit met m'n vriend steeds Wes' Alane te zingen. Gaat mn hoofd ook niet meer uit :p.

"Hang aan m'n regenboog, aaaah hiep hiep hoera"
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Suus »

Mark schreef:Hmm zullen we hier ook maar een subforum TRU openen? :lol:
Kom je vast die man tegen die gisteren tegen mij zij dat hij zijn pinpas nooit gebruikt omdat hij bang is dat de banken dan gaan controleren waar hij uithangt. Volgens mij een dikke crimineel.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door tsov »

In de in deze contreien al vaker voorbijgekomen AH aan de Amsterdamse Haarlemmerdijk zaten vandaag twee Duitse cassières met elkaar te plaudern. Er hangen daar al maanden oproepen voor nieuw personeel, dus zouden ze een blik Duitse vakantiekrachten hebben opengetrokken?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Justin »

Bee schreef:Kom je vast die man tegen die gisteren tegen mij zij dat hij zijn pinpas nooit gebruikt omdat hij bang is dat de banken dan gaan controleren waar hij uithangt.
Ach, alle spottende somda'ers kunnen ook getraceerd worden als iemand naar de spots kijkt van een persoon. In mijn geval helemaal omdat ik alles invoer in de volgorde van plaatsen waar ik langs kom :p. Niet dat het zo boeiend is, ik laat toch altijd op zijn minst één iemand weten waar ik uithang (meestal m'n moeke :P).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Fles schreef::lol:

Ik blijf gewoon doorgaan tot ze eens wat respect tonen :twisted: "Unbekannter".... tsssssk wat DENKT men wel :evil:

:lol:
Overigens heeft de halte Dudelange Burange een bewaker maar vermoedelijk niet 's nachts wanneer juist de vernielingen plaatsvinden.
Wel een maf gezicht een bewaker op zo'n "treinhalte" (station kun je het echt niet noemen).
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Een bewaker ja? :lol: Op dat trottoirtje? :D Wat bewaakt die dan allemaal? :lol:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Nou eh, het perron... :wink:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

De man heeft het maar zwaar :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Justin »

Hmmm... ik denk dat ik maar met vrienden óf ga survivallen óf een potje ga rugbyen :p. Weet nog niet helemaal wat en hoe. En locatie ook niet :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Gisteren kwam er met zwaailichten en sirene een noodarts de camping op scheuren terwijl er niks bij ons niks aan de hand was. (Je hoopt tenminste maar dat gasten het wel bij ons melden wanneer ze een arts of ambulance bellen, zodat wij de hulpdiensten naar de juiste kampeerplaats kunnen sturen.) Ze moesten op de camping naast ons zijn, de ambulance was er haast nog eerder dan de noodarts omdat de ambulance wel gelijk naar de juiste camping reed. :wink:

Brandweer, ambulance, politie, wegenwacht, postbode / pakketdienst, ze zitten zo vaak fout...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Fles »

Het is ook heel verwarrend, twee campings naast elkaar. Niet handig ook, qua concurrentie :P
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door tsov »

Voor de supermarktkenners hier: waarom zit de emballage bij AH binnen en bij de C1000 buiten de winkel? Deed het vandaag voor de zoveelste keer fout bij een C1000 :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door STF »

Fles schreef:Het is ook heel verwarrend, twee campings naast elkaar. Niet handig ook, qua concurrentie :P
Gelukkig maar dat de derde camping van Reisdorf een paar honderd meter bergopwaarts ligt, zodat ze niet alledrie naast elkaar zijn.

Qua concurrentie; wij staan nagenoeg vol, hiernaast is het ongeveer halfvol.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Oud forumgebruiker »

tsov schreef:Voor de supermarktkenners hier: waarom zit de emballage bij AH binnen en bij de C1000 buiten de winkel? Deed het vandaag voor de zoveelste keer fout bij een C1000 :P
Toevallige die winkel die voor welk wisje-wasje op zondag open gaat? Die gast is sowieso een mafkees :roll:.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Caspar »

Gisteravond weer eens mijn hart opgehaald in mijn favoriete AH aan de Haarlemmerdijk. Met 2 doosjes Magnums en 3 dozen Cornetto's (hebben ze alleen van huismerk, minder lekker helaas) aangeschoven in de rij met stuk of 14 mensen voor me. Toen de meid de dozen scande, kwam er bij de cornetto's gesmolten roomijs door de doos heen gelekt. Helaas voor mij geen ijs, en voor AH 5 doosjes ijs in de vuilnisbak.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door tsov »

@Ziggy: inderdaad bij die C1000, maar ook bij de winkel in Landsmeer ;) En hoezo is dat een mafkees?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #24

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hij was een keer op AT5 "Ja, we zijn open omdat er een nationale feestdag in Azerbeidzjan is, dus ik neem aan dat we gewoon open mogen, het is immers een feestdag" :roll:. Ongelovelijk die vent!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten