Mag ik even kwijt #25

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

Afbeelding

Dat is een dumbell :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

Of eigenlijk twee zelfs? :mrgreen:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

Twee ja. Toen ik een oefening deed, waarbij ik de dumbells boven mn hoofd stootte, kwam mijn pink precies tussen de twee krengen toen ik iets te snel ging :P. Zit een klein bloedinkje onder mn nagel, maar ach =P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door JeePee »

Ik heb vandaag 2 huisgenoten gekregen:
Afbeelding
7,5 en 10 weken oud :)

Ow ze kijken naar voetbal, ze leren al snel :P
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Meltrain »

Zo, vanaf morgen heb ik de OWee (Ontvangstweek = introductieweek) in Delft. :D
Deze duurt t/m donderdagavond, dus tot vrijdag ben ik hoogstwaarschijnlijk hier even niet te zien.
Een prettige week toegewenst dus. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door ODRAIL »

JeePee schreef:Ik heb vandaag 2 huisgenoten gekregen:7,5 en 10 weken oud :)Ow ze kijken naar voetbal, ze leren al snel :P
Nu zijn ze nog leuk en gezellig, wacht maar tot ze wat ouder zijn :wink:.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

Aaaach wat leuk :D:D:D! Katten zijn cool!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Stefan »

Ik ga morgen weer even gretig gebruik maken van m'n OV, ben eindelijk niet meer geïsoleerd.. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

Idem hier! Maar moet wel gelijk werken ;). Dus ik bewaar mn reis voor woensdag :).

Sta nu voor dilemma... moet kiezen tussen Aussie Rules en Rugby... :?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door STF »

JeePee schreef:Ik heb vandaag 2 huisgenoten gekregen.
Ow ze kijken naar voetbal, ze leren al snel :P
Wat een lieverdjes, nog zo klein. Laatst hadden we kampeerders met een hondje van enkele dagen / weken oud, tjonge de gemiddelde mobiele telefoon was nog groter dan dat hondje.

Ik ken een kat die graag meespeelt met voetbal, gaat tegen het scherm op springen om de bal proberen te grijpen enzo.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door deadlock »

Dit 'werken' wat ik nu aan het doen ben bevalt me maar niks.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Suus »

Misschien ander 'werk' zoeken dan?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door deadlock »

Nee, werken in het algemeen staat me tegen, daarom word ik even rijk in de loterij en ga ik niets meer doen ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

Je zou niet de enige zijn ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Daan »

deadlock schreef:Dit 'werken' wat ik nu aan het doen ben bevalt me maar niks.
Ben je nou aan het doen dan? :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door STF »

En dan sta je buiten om half twee in de nacht een grote plas bloed van de grond en achterdeur te boenen... :?
Meer uitleg geef ik morgen wel, want ik lig een uur achter op schema door dat gedoe dus ga nu nog ff door met me gewone werk.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

Klinkt goed Frank :roll: Ben wel benieuwd naar het verhaal inmiddels...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door STF »

BETRUNKENER SCHLÄGT FENSTER EIN
18.08.2009 01:08 Uhr
REISDORF,ROUTE DE LAROCHETTE, (Restaurant )
Der Mann begab sich am Vorabend gegen 22.30 Uhr zu dem Restaurant. Zu dem Zeitpunkt war der Mann bereits stark angetrunken. Der Mann wollte das die Restaurantbetreiberin, ihm sein mitgebrachtes, leeres Bierglas wieder auffüllt. Sie hat ihm dies verweigert, weshalb er wütend wurde und sie auf luxemburgisch anpöbelte. Kurz danach zog er weiter entlang der Hauptstrasse in Richtung Wallendorf. Kurz nach 01.00 Uhr hörte der Kläger, dass jemand gegen die Eingangstür schlug, und dann wie ein Fenster zu Bruch ging. Als er sich zum Wohnzimmerfenster, gelegen im ersten Stockwerk begab, beobachtete er, dass der Mann sich, seitlich des Restaurants, in der 'rue de Larochette' aufhielt.
Er musste feststellen, dass der Mann eine Fensterraute der Eingangstür eingeschlagen hatte. Hierbei hatte er sich eine Schnittwunde am rechten Unterarm und an seiner rechten Hand zugezogen. Der Mann begab sich anschliessend zu den Eingängen mehrerer Häuser in direkter Nachbarschaft des Restaurants, wo er wahrscheinlich nach Hilfe suchte.
Eine Bewohnerin rief den Notruf. In der hinteren Hosentasche wurde ein Butterflymesser sichergestellt werden. Das Messer wurde mit Beschlag belegt. Da der Mann stark blutete, musste erste Hilfe geleistet werden. Eine Ambulanz brachte den Mann ins Krankenhaus nach ETTELBRUCK.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door htm_tram »

s' Nachts roestrijden is leuk maar wel vermoeiend :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

STF schreef:BETRUNKENER SCHLÄGT FENSTER EIN [..]
Ah, handig gedaan van hem :')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door ODRAIL »

STF schreef:En dan sta je buiten om half twee in de nacht een grote plas bloed van de grond en achterdeur te boenen... :?
Meer uitleg geef ik morgen wel, want ik lig een uur achter op schema door dat gedoe dus ga nu nog ff door met me gewone werk.
STF schreef:BETRUNKENER SCHLÄGT FENSTER EIN
18.08.2009 01:08 Uhr
REISDORF,ROUTE DE LAROCHETTE, (Restaurant )
Der Mann begab sich am Vorabend gegen 22.30 Uhr zu dem Restaurant. Zu dem Zeitpunkt war der Mann bereits stark angetrunken. Der Mann wollte das die Restaurantbetreiberin, ihm sein mitgebrachtes, leeres Bierglas wieder auffüllt. Sie hat ihm dies verweigert, weshalb er wütend wurde und sie auf luxemburgisch anpöbelte. Kurz danach zog er weiter entlang der Hauptstrasse in Richtung Wallendorf. Kurz nach 01.00 Uhr hörte der Kläger, dass jemand gegen die Eingangstür schlug, und dann wie ein Fenster zu Bruch ging. Als er sich zum Wohnzimmerfenster, gelegen im ersten Stockwerk begab, beobachtete er, dass der Mann sich, seitlich des Restaurants, in der 'rue de Larochette' aufhielt.
Er musste feststellen, dass der Mann eine Fensterraute der Eingangstür eingeschlagen hatte. Hierbei hatte er sich eine Schnittwunde am rechten Unterarm und an seiner rechten Hand zugezogen. Der Mann begab sich anschliessend zu den Eingängen mehrerer Häuser in direkter Nachbarschaft des Restaurants, wo er wahrscheinlich nach Hilfe suchte.
Eine Bewohnerin rief den Notruf. In der hinteren Hosentasche wurde ein Butterflymesser sichergestellt werden. Das Messer wurde mit Beschlag belegt. Da der Mann stark blutete, musste erste Hilfe geleistet werden. Eine Ambulanz brachte den Mann ins Krankenhaus nach ETTELBRUCK.
Kan het ook in het Nederlands worden vertaald, Bij voorbaat dank.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door STF »

Een dronken man heeft vannacht bij het Chinese restaurant hier tegenover een raam ingeslagen met een ijskrabber waarbij hij behoorlijk gewond is geraakt aan arm en hand. Daarvoor was hij al bij ons op het keukenraam wezen kloppen en tegen mij roepen dat hij erin wilde (ik stond vlakbij het raam af te wassen). Twintig minuten later was hij weer terug en probeerde hij onze keukendeur te openen maar die zat op slot, vermoedelijk heeft hij een tijd daar gestaan of gezeten gezien de hoeveelheid bloed die op de grond lag en aan de deur zat. Ik stond juist op het punt om de politie te bellen toen ik ze de straat in zag komen rijden omdat de Chinees had gebeld. De dronken man zat op dat moment bij de buren van het Chinese restaurant op de stoep en liep totaal niet weg toen de politie op hem af liep. Een klein halfuur later arriveerde de ambulance om hem te verzorgen en mee te nemen naar het ziekenhuis. De ijskrabber werd bij ons op de camping teruggevonden door de politie en vanmiddag heeft een kampeerder het bierglas gevonden waar de politie ook nog naar op zoek was. Ik heb een verklaring aan de politie moeten afleggen wat ik gezien en gehoord heb en alle omliggende buren ook. Die werden dus door de politie uit hun bed gebeld, overal stonden mensen in pyama's op de stoep of balkon... Daarna leek het wel een gezamelijk buurt-schoonmaakproject; overal zag je mensen hun stoep schoon boenen, al zijn er bij daglicht nog genoeg bloedsporen in de straat te zien.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Kan het ook in het Nederlands worden vertaald, Bij voorbaat dank.
Ken je talen, luie donder :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door STF »

Ik spreek geen woord Frans maar de overbuurman heeft in heel kalm Frans met extra veel gebaren uitgelegd wat er vannacht gebeurd was en ik begreep het volledig. :lol:
De politie spreekt gelukkig wel Duits, al spraken ze meer Luxemburgs tegen me wat ik ook wel redelijk kan verstaan. Laatst hadden we hier een agent die zelfs Nederlands beheerst. :pos:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Oud forumgebruiker »

Het was goed weer vandaag, dus ben maar met de fiets naar het werk gegaan. Heen via Spaarndammerbuurt -> Westhavens -> Zaandam Centrum -> Zaandam Peldersveld/Poelenburg. Terug: Zaandam Peldersveld/Poelenburg -> Amsterdam Noord -> Centrum.

Tussen Zaandam en Noord zit een busbaantje langs een meertje (paar honderd meter ofzo), maarja.. hoeveel bussen komen er nou overheen?! Dus ik met goeie moet eroverheen (ik houd me wel van de domme, weten hun veel), rijd ik op een gegeven moment ineens op een afrit van de A10 :lol:. Uiteindelijk toch nog goedgekomen. Heb in ieder geval wat gezien van Noord. In de stad hoor je altijd de grootste verhalen over dit deel van Amsterdam, maar het blijkt wel mee te vallen. Allemaal laagbouw, het heeft sterk wat weg van een eigen dorp, een beetje als Zaandam of Wormerveer ofzo. Ben vanaf de busbaan -> Molenaarsweg -> Oostzanerdijk -> Melkweg -> Kometensingel -> Meteorenweg -> Klaprozenweg -> Floraweg -> Kamperfoelieweg -> Mosplein -> van der Pekstraat naar het pondje gegaan. Best geinig stukje.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten