SLToilet schreef:Ha, dan heb ik me flink verkeken op het plan, ik dacht dat hij alleen in Dordrecht ging stoppen.
Hendrik schreef:Kan men een halte niet voor één dag op 'vervallen' zetten ofzo, zodat ze niet in de reisadviezen worden opgenomen, de DRIS'sen geen vertrektijden weergeven, e.d.?![]()
Later hoorde ik trouwens dat er wel een briefje in de abri hangt. Maar ja, ik sta eigenlijk nooit in de abri, dus dat heb ik niet gezien... Gelukkig was ik niet de enige die het niet wist, anders had ik me wel heel dom gevoeld...
Daniel schreef:Dat is toch ook de juiste uitspraak van Camus? In Baden Powelllaan verslikte de halteafroep van Arriva zich ook in 't verleden, net als dat Hastingsweg letterlijk zo werd uitgesproken in plaats van het correcte HEEstingsweg.
nvdw schreef:Hendrik schreef:Kan men een halte niet voor één dag op 'vervallen' zetten ofzo, zodat ze niet in de reisadviezen worden opgenomen, de DRIS'sen geen vertrektijden weergeven, e.d.?![]()
Later hoorde ik trouwens dat er wel een briefje in de abri hangt. Maar ja, ik sta eigenlijk nooit in de abri, dus dat heb ik niet gezien... Gelukkig was ik niet de enige die het niet wist, anders had ik me wel heel dom gevoeld...
Briefje in de abri... Volgens mij werkt de zak over de haltepaal toch beter voor de attentiewaarde. Geeft wel weer andere problemen (is er voor de wet nog sprake van een bushalte als het officiële bord is afgeplakt?)
Geen idee trouwens of het mogelijk is om een omleidingsbericht te koppelen aan de haltes in de database. Weet Somoht dat?
nvdw schreef:Briefje in de abri... Volgens mij werkt de zak over de haltepaal toch beter voor de attentiewaarde. Geeft wel weer andere problemen (is er voor de wet nog sprake van een bushalte als het officiële bord is afgeplakt?)
In dit geval was er alleen een halte vervallen. De vervangende halte was een bestaande halte, die altijd al in de dienstregeling is opgenomen.Somoht schreef:Defineer omleidingsbericht. Probleem is dat je tijdelijke/vervangende haltes niet kan definiëren buiten een hele nieuwe dienstregeling publiceren . Zijn ze wel mee bezig binnen de standaardisatie commitees maar dingen gaan traag.
Zijn wel wat vervoerders die nu wel vervallen haltes als vervallen publiceren maar als er dan vervangende haltes niet worden meegenomen krijg je rare routes.
Terug naar “Vragen & Meldingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten