Mag ik even kwijt #25

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Caspar »

De treinreizigers mogen dan getergd zijn vandaag rondom Utrecht, ik ben dat ook, ben kapot na een late dienst op de Utrechtselijn. Was toch wel heel erg verstoord vandaag. Sinds de ontsporing bij Muiderpoort in November was het niet zo druk geweest (voor mij dan)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Oud forumgebruiker »

Ik ga op mezelf wonen tralalalalalala :D :D :D :D :D Huis in Slotervaart (5 minuten van vondelpark), fakaaaa. :pos: :pos:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door webguy »

Is er hier perongeluk iemand die een telefoon heeft met het Android besturingssysteem?
Ik wil wat testen met treinstations, maar heb een Android telefoon nodig om het te testen...
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Daan »

Nou hehe, mijn reizen gemaakt op 14-07 met m'n chipkaart staan eindelijk in m'n transactieoverzicht. Alleen staat er bij elke transactie "Locatie afgeschermd". Blijkbaar mag ik zelf niet eens zien waar ik in- of uitgestapt ben. Stel faalhazen daar :pos:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Daan »

Ah, probleem opgelost. Zijn dus privacy-instellingen. Waarom staat dat dan *^&$*()^&@( niet op de website daar? Heb het nou weer via Google moeten vinden en uitzoeken. En waarom zou ik zelf niet mogen zien waar ik in- en uitgestapt ben? Echt, geschift zijn die lui daar :x
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

Daan schreef:Ah, probleem opgelost. Zijn dus privacy-instellingen. Waarom staat dat dan *^&$*()^&@( niet op de website daar? Heb het nou weer via Google moeten vinden en uitzoeken. En waarom zou ik zelf niet mogen zien waar ik in- en uitgestapt ben? Echt, geschift zijn die lui daar :x
Dat is een voorbode voor de toekomst :idea: Uiteindelijk reist iedereen in het OV met een blinddoek voor :lol: ter verhoging van de algehele feestvreugde. Ik bedoel, daarmee komt een vouwfiets of sleepkoffer pas goed tot zijn recht natuurlijk :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door deadlock »

Daan schreef:
deadlock schreef:Dit 'werken' wat ik nu aan het doen ben bevalt me maar niks.
Ben je nou aan het doen dan? :P
Dingen voor mijn baas na 6 weken verdiende vakantie.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Suus »

webguy schreef:Is er hier perongeluk iemand die een telefoon heeft met het Android besturingssysteem?
Ik wil wat testen met treinstations, maar heb een Android telefoon nodig om het te testen...
Een vriend van mij heeft een G2, ik kan wel vragen of hij je misschien wil helpen?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door webguy »

Kijk :) Duurt nog ff voordat ik zover ben, maar dan neem ik nog contact met je op :) Bedankt!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

Heb je daar niet gewoon emulatoren voor in SDK's die je speciaal DAARvoor kunt aanvragen en downloaden? Jawel he? :P
Laatst gewijzigd door Fles op wo 19 aug 2009, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door webguy »

Jawel, ik heb ook wel de emulator/SDK :) Maar de applicatie werkt niet met de emulator, alleen op live hardware :P Heel handig dus.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

webguy schreef:Jawel, ik heb ook wel de emulator/SDK :) Maar de applicatie werkt niet met de emulator, alleen op live hardware :P Heel handig dus.
Wat is dat nou weer voor onzin :shock:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door webguy »

<geek modus>T gaat om Layar, een applicatie voor "augmented reality", en maakt gebruik van de camera, gps, compas om je plaats te bepalen en interessante plekken dan te tonen. Sowieso heeft de emulator geen camera-emulatie en gps en compas weet ik niet. Daarnaast is dat allemaal redelijk hardware intensief, kan me voorstellen dat je wat meer hardware emulatie nodig hebt, de huidige emulator is alleen software gemuleerd.</geek modus>
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door JWM »

webguy schreef:Is er hier perongeluk iemand die een telefoon heeft met het Android besturingssysteem?
Per ongeluk? bewuste keuze en tevreden Android gebruiker hier :pos:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

GEEK!

@ Ziggy: doe je goed. Beter dan ik in elk geval ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Daniel »

Pff, wat 'n hitte vandaag zeg... 'tis momenteel 33 °C hier in 't lab op m'n werk :shock:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Justin »

Ik vind het heerlijk :D!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Daniel »

Mwoh, doe mij maar een graadje of 10 minder hoor. Vanmorgen vroeg was 't lekker met de ca. 20 graden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Fles »

Mag ik even kwijt dat onze vierde nieuwe tapeunit in 2 weken, na een maandje goed functioneren OOK de geest gegeven heeft? :evil: :neg:
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Daan »

Wat doe je toch met die dingen joh :lol:

Anyway, op m'n kamer is het inmiddels een graad of 35. Beneden gelukkig wel een stuk koeler. Er vielen hier net ook al een paar druppen, maar dat was uiteraard van korte duur...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Suus »

Vanuit een bron (familie) op het AH hoofdkantoor is mij verteld dat op Driebergen-Zeist op 29 augustus een AH to go filiaal opent.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Oud forumgebruiker »

Hm ik ben dan ook wel benieuwd wanneer dat lang-beloofde filiaal gaat openen op Zaandam Station :? - zijn ze ook al jaren mee bezig.

Vandaag de huissleutel in ontvangst genomen: 10 minuutjes trammen en ik zit op het leidse 8-).
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Caspar »

Ah to Go op Zaandam? Er is op niet eens 100 meter vanaf het station een echte AH :roll:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door Oud forumgebruiker »

Klopt, maar die gaat dit jaar nog naar de definitieve vestiging (zit nu nog in een noodgebouw, dacht ik). Er zou er een op het station zelf komen.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #25

Bericht door webguy »

Er was praat hier over een Ah To Go op Arnhem Velperpoort in de voormalige Wizzl. Tijdens de Arnhemse Mode Bienale is die ruimte wit geschilderd en de laatste Wizzl logos weggehaald, toen hing er iets over een of andere mode zaak (of was t een kaper?) iig, nu gebeurt er daar weer niks...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten