OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Hier vind je de oude reiservaringentopics tot en met augustus 2018.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Fles »

webguy schreef:
Fles schreef:Ik was hung up in Ed dus :D Maar dank JP voor het reisadvies, ging prima, met uiteindelijk bussen Veolia 85, Veolia 88, CXX 50 en GVU 11 in een baanrecord van 3:16 thuisgekomen :lol: Maar die strippenkaart gaan ze maar vergoeden hoor :pos: Alsmede GtbV.
Ligt er natuurlijk aan waar je bent als je het doorhebt, maar was 85 naar Veenendaal, 80 naar Amersfoort en dan een lijn naar Utrecht niet sneller geweest?
Waarschijnlijk wel. Maar goed, ligt er maar aan waar je het doorhebt idd. 1e uitwijk was een omwegbewijs via de kippenlijn, maar het loket wist te melden dat ook dat geen zin had. Mja, als je alles van tevoren weet kan je voor een dubbeltje de wereld rond ;) 84 naar Klp en een kwartiertje lopen naar paps en mams had ook gekund. Opties zat :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Justin »

Goeiedag zeg, ik wilde met t3063 van Ass naar Ut, maar kwam niet verder dan Asd! Was ik maar in Amf gebleven ;). Ik reisde om via Hvs, maar had achteraf de s17400 moeten nemen naar Bkl (reed toch niet verder) en daar lijn 120 pakken. Dat was al te laat, omdat ik inmiddels in t5863 zat. Utrechtse overstappers moesten op Ndb maar op t4963. Die reed alsnog niet verder dan Hvs, dus veel had ik er niet aan (had het al gauw door toen we linkerspoor reden na Hvsn).

Zodoende op buslijn 59 gewacht en dat meerdere mensen verteld, want men moest overstappen in Zeist. Resulteerde uiteindelijk in een afgeladen geleden bus (ach, is natuurlijk niks vergeleken met de 12s om 8:30 's morgens in de eerste collegeweken ;)) die met +10 vertrok. De chauf was allang blij dat de bus vol was, en maakte er een feestje van door regelmatig wat vragen of mensen vragen hadden, en dat ze in elk geval van de bosroute mochten genieten. Gelukkig ging de chauf toch naar Ut om te wisselen van materieel en dienst, dus we reden non-stop van Zeist busstation naar Utrecht CS (moest haast traantje wegpinken omdat ik langs mn oude huis reed :().

Kwam uiteindelijk om 19:50 aan, terwijl ik om 17:50 daar zou aankomen. Nou goed, in de avond dacht ik toch wel dat alles in orde zou zijn, maar dat viel nog vies tegen aangezien alsnog alles werd opgeheven, inclusief mijn t21776. Gelukkig werd ik door vriendin per auto gedropt in Gd en kon ik trein t4083 om 22.46+5 naar Rtd nemen, deze werd overigens gereden met T 519 (en waar alle Ut'ers maar in twee V'tjes 463+870 met +25 werden gestuurd, de t9876 reed met ICMm-III+ICM-IV ter vergelijking). Mijn vertraging werd er uit gereden en kwam zodoende alsnog om 23.08 aan op Rtd.

Daar zou ik trein t1987 nemen naar Ddr en dan terugsteken. Gelukkig stond trein t5187 met ICM-IV 4243 te wachten en stapte daarin. Deze vertrok met een +10 (en een flinke bloedplas achterin, geen idee wat het is :S) en miste net mn bus van 23.32 op Zwd uiteraard. Gelukkig wel de volgende , laatste bus kunnen pakken van 23.42. Was dus goeie zet om toch niet terug te steken via Ddr (tegen s5100 had ook nog eens +15 aan zijn broek).

Zo. En over 6 uur weer m'n nest uit, mag weer aan de slag in Amf :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Marc »

Vanuit Amsterdam werd trein t861 gisteren als eerste opgeheven. In mijn trein t865 werd voor Amsterdam eerst omgeroepen dat we gewoon verder zouden rijden, maar na enkele minuten op Centraal werd ook deze trein opgeheven. Dus werd het omreizen via Den Haag en Rotterdam met de treinen t2171 en t1971 (de route waar ik eerder die dag vandaan kwam). Mijn reis duurde hierdoor 1 uur en 36 minuten langer dan gebruikelijk. Hier zit ook nog een kleine vertraging bij van trein t6871, omdat de t871 ook vertraging had.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Dexter »

Vanmiddag een defecte trein tussen Rtd en Gv. Hoelang het heeft geduurd weet ik niet precies omdat ik op dat moment ´gelukkig´ aan het pendelen was naar Zvt, maar ik was met de 2263 een van de eersten en toen ik langskwam in Dt stonden er 10 afgesloten en donkere bakken VIRM op spoor 3, dus ik gok dat de ongelukkige een 2100 was.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Suus »

Forens in de s5400 wil je met deze warmte niet zijn, wat een drama is die trein als het bijna etenstijd is :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Ardan »

Pff dan verwacht je dat de ic dvd-amf-gn/lwd van 22 34 wel rustig zal zijn... nee hoor. Stikstervens vol met omgeleide Schipholgangers en hun bijbehorende veel te grote koffers, dus dat werd balkonneren! En dan dacht ik dat het na hvs wel rustiger zou worden.. weer een illusie armer. Het werd juist drukker. 10 minuten voor het inrijsein van amf gestaan, maar gelukkig wachtte de trein naar dv op de onze, en zelfs mijn busje 3 stond er nog in Deventer, waar we met +3 aankwamen, terwijl we met +14 vertrokken uit amf. Aangezien iedereen uit shl werd geadviseerd om voor ah en nm via Deventer te reizen, was het daar nog behoorlijk druk, zeker voor 12 uur 's avonds.
Ik blij dat ik die dag niet in Utrecht was geweest met die totale chaos.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Daniel »

Dexter schreef:maar ik was met de 2263 een van de eersten en toen ik langskwam in Dt stonden er 10 afgesloten en donkere bakken VIRM op spoor 3, dus ik gok dat de ongelukkige een 2100 was.
Die 10 bakken IRM kwamen rond 17.50 uur op Rotterdam Centraal aan.

Vanmiddag was er weer een verstoring vanuit Utrecht, nu een spoorverzakking bij Vleuten. Om precies te zijn: vanaf km 8.4 mochten we met de t2856 weer op volle vaart verder dus ergens tussen Vtn en daar zat die verzakking (de omroep in de trein had 't namelijk over een verzakking na Vtn :wink: )
De machinist deed daarna z'n uiterste best de vertraging eruit te rijden met een nog net door de ATB toegelaten snelheid, bij de aankomst in Gouda kon ik nog net voorkomen dat m'n flesje drinken van het tafeltje af vloog. Eenmaal bij Rotterdam Alexander waren we zelfs weer keurig op tijd maar moesten we wachten op een goederentrein voor ons die bij Rotterdam Noord Goederen aan de kant zou gaan. Ik verwachtte een lange trein aangezien we er op die afstand al last van hadden, maar 't bleek een duo ACTS-locs te zijn. Waarschijnlijk was de lege kolentrein die altijd voor de 2856 zit en ook nu weer op Rotterdam C. stond te wachten de echte boosdoener.

Maargoed, dat maakte verder bar weinig uit want volgens de verstoringenpagina op NS Mobiel had Rotterdam even eerder plat gelegen. Als gevolg daarvan kwam de t2165 met +20 binnen, terwijl die tijdens een blik op de actuele vertrektijden toen ik op Alexander was nog maar +2 had. Die dus maar genomen.
Voor de reizigers verder dan Dordt is de vertraging waarschijnlijk nog wel groter geworden. Lijkt me namelijk zeer waarschijnlijk dat er een verband was tussen een reiziger die net voor binnenkomst in Dordt de conducteur zocht en de ambulance die een minuut of vijf later met loeiende sirenes bij het station arriveerde.

In Dordrecht was ook nog wat bijzondere inzet te zien, zo reed de t5158 met +30 en 2xICM-IV waarvan de voorste de Olympische 4201 was. En ook op de MerwedeLingeLijn flinke vertragingen, t32567 met +10 en t32560 met +15, als gevolg van een defecte Merwedekanaalbrug bij Arkel.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door mb90 »

Het lekkere weer zorgde op de Hoekse Lijn voor een Mat'64 invasie. In de s4100 reden een combi van 2x Plan V en een combi T + V. Verder reden er in de 4100 en de 4200 combi's van 2x SGMm-III. Opvallend was overigens dat later in de middag de combi van 2x SGMm-III met vertraging van rond de +10 rondreed. De T+V combi hield het bij +5. De s4200 was overigens niet doorgetrokken naar Hoek van Holland. Ik heb deze serie daar althans niet gezien van 14:00 uur tot 17:00 uur.

Bij Hoek van Holland Haven werd me ook duidelijk dat de sporen 4, 5 en 6 echt niet meer te berijden zijn. Bij spoor 6 (het meest buitenste spoor aan de kant van de Stena Line) groeien er zelfs bramenstruiken tussen de ballast en langs de perronwanden. :P Alle (dwerg)seinen werken er overigens nog wel. Ik zet vrijdag wel een fotoreportage van deze vergane glorie online.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door webguy »

Toen ik daar jaar of twee terug was waren ze de overkapping al aan 't slopen... En die sporen waren ook niet veel soeps. 't zou wel een leuk stekkie geweest kunnen zijn voor een museumclub, was het niet dat het metro/LR wordt :)
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Vinny »

Het lekkere weer zorgde op de Hoekse Lijn voor een Mat'64 invasie. In de s4100 reden een combi van 2x Plan V en een combi T + V. Verder reden er in de 4100 en de 4200 combi's van 2x SGMm-III. Opvallend was overigens dat later in de middag de combi van 2x SGMm-III met vertraging van rond de +10 rondreed. De T+V combi hield het bij +5. De s4200 was overigens niet doorgetrokken naar Hoek van Holland. Ik heb deze serie daar althans niet gezien van 14:00 uur tot 17:00 uur.
En afgelopen zondag reed er zelfs VIRM op de Hoekse Lijn. Welk mat. heeft er zo ondertussen niet gereden?

En dat terwijl het toch ooit de bedoeling was om alleen sprinters hier te laten rijden... :mrgreen:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Suus »

Sterker nog, de NS heeft op die concessie ingeschreven met SGM. Dat er dan per ongeluk iets anders terecht komt is niet zo erg, maar vorig jaar was er een redelijke tijd voor een bepaalde trein Mat'64 ingeplanned, dat is niet helemaal de bedoeling volgens mij.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door mb90 »

Volgens mij heeft in reizigersdienst alleen ICM en DM'90 er niet gereden. ICM heeft er wel al eens voor een gezelschap gereden.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Caspar »

Ik zag in de t2200 die om 22.16 vertrekt vanaf Sloterdijk naar Amsterdam ICM vanavond. Gister zat in t4591 ook al ICM. Verder vroeg ik me al zwetend in een Ddar vanmiddag mezelf af hoe het met deze temperaturen het ook al weer was in een Wadloper 8-)

Owja een paar agressieve reizigers zorgden voor een versperring van station Castricum (rond 17.15). Ongeveer 3 t3000 naar Den Helder en 3 t800 naar Schagen hebben daardoor niet gereden. Tussen Amsterdam/Zaandam- Alkmaar.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Dexter »

mb90 schreef:Volgens mij heeft in reizigersdienst alleen ICM en DM'90 er niet gereden.
ICM heeft weldegelijk in de reizigersdienst op de Hoekse Lijn gereden. De late boottrein reed altijd met een ICM, wat dan na terugkomst in Rtd op het Nachtnet overging. En voordat de 2100 met VIRM ging rijden, reed de boottrein altijd met ICM.
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Caspar »

Oude Russische rijtuigen hebben toch ook op die lijn gereden in de jaren 80? Als nachttrein Hoek van Holland- Moskou?
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Vinny »

mb90 schreef:Volgens mij heeft in reizigersdienst alleen ICM en DM'90 er niet gereden. ICM heeft er wel al eens voor een gezelschap gereden.
Wadlopers hebben er vrijwel zeker ook niet gereden; dus laten we gewoon zeggen: al het electrisch mat. van de NS :wink:

ICM heeft overigens ook wel eens in de stoptreindienst zelf gezeten. Er circuleren verhalen dat de motor naar de knoppen was geholpen nadat de koploper een paar dagen slagen Hoek van Holland had gedraaid... :o
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Dexter »

Niets houdt het lang uit met die krappe rijtijden en stationnementen op de Hoekse Lijn (4 stations bedienen binnen 10 minuten tijd), al kan de Zaanlijn er ook wat van met 2 minuten rijtijd tussen sommige stations.

Al kan ICM qua aanzet vrij goed meekomen in de stoptreindienst, ze zijn sneller op gang dan een VIRM alleen qua indeling niet zo handig. Zet VIRM in als stoptrein en je krijgt gegarandeerd vertraging, maar er kan wel lekker veel in.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Ennes »

mb90 schreef:Het lekkere weer zorgde op de Hoekse Lijn voor een Mat'64 invasie. In de s4100 reden een combi van 2x Plan V en een combi T + V. Verder reden er in de 4100 en de 4200 combi's van 2x SGMm-III. Opvallend was overigens dat later in de middag de combi van 2x SGMm-III met vertraging van rond de +10 rondreed. De T+V combi hield het bij +5. De s4200 was overigens niet doorgetrokken naar Hoek van Holland. Ik heb deze serie daar althans niet gezien van 14:00 uur tot 17:00 uur.

Bij Hoek van Holland Haven werd me ook duidelijk dat de sporen 4, 5 en 6 echt niet meer te berijden zijn. Bij spoor 6 (het meest buitenste spoor aan de kant van de Stena Line) groeien er zelfs bramenstruiken tussen de ballast en langs de perronwanden. :P Alle (dwerg)seinen werken er overigens nog wel. Ik zet vrijdag wel een fotoreportage van deze vergane glorie online.
Spoor 4 op Hld wordt nog wel degelijk gebruikt, er is 1 trein in de dienstregeling die daar volgens drgl wordt behandeld.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Justin »

Gisteren was het ook zo'n feest weer. Wilde trein t1957 op Gvc pakken, maar ging niet door omdat loc 1729 kuren had. Dan maar trein t1959, maar die ging ook niet door defecte trein te Dt. Ben toen maar met Randstadrail naar Rth gegaan, met de tram naar Rtd en vervolgens daar trein t1961 die daar werd ingelegd te nemen. Ding vertrok met +7 maar werd +17 doordat we achter een cargo aan zaten vanaf Ddr.

Uiteindelijk maar uitgeweken naar Ht ipv Ehv met de 73664 en nam daar trein t3566, omdat Iceman zo graag ICRm wilde hebben. Pech voor hem, het was én VIRM-IV én een defecte trein Gdm. Uiteindelijk weer met +18 in Ut aangekomen (we zaten uiteindelijk nog achter de stopper aan, plus kruisend goederenpad bij de Veemarkt).

In de avond wilde ik Aussie Rules kijken, maar ik zag niks, dus ben vroeg naar huis gegaan. Overgangskaartje 2-1 enkele reis Ut-Ddr en ging met trein t2072 tot Gd (zul je net zien, alle treinen reden niet met ICMm of nieuwe VIRM, behalve t2072), aangezien ik mijn telefoon wilde opladen (communicatiejunk he :P). Heb besloten daar anderhalf uur op vriendin te wachten, want die kwam van Scheveningen. De Noordoosten uit Den Haag waren STAMPVOL strandgangers, dus het werd ook voor mij lekker staan in de trein. Geeft niet, waait toch wel lekker door :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Oud forumgebruiker

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Oud forumgebruiker »

Vinny schreef:
mb90 schreef:Volgens mij heeft in reizigersdienst alleen ICM en DM'90 er niet gereden. ICM heeft er wel al eens voor een gezelschap gereden.
Wadlopers hebben er vrijwel zeker ook niet gereden; dus laten we gewoon zeggen: al het electrisch mat. van de NS :wink:
Idd, ik neem in elk geval aan dat ICL en ICK er nooit is geweest.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Vinny »

Als ICL en ICK niet, maar als Duitse rijtuigen hebben ze ongetwijfeld in de internationale (nacht)treinen gezeten die vroeger vanaf Hoek van Holland Haven naar Scandinavië, Rusland etc. reden.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Daniel »

Vanmiddag zag ik op 't werk al dat de t2856 op de AV van Amersfoort als opgeheven stond, dus maar ietsje eerder richting bushalte gelopen. Daardoor nog de t12554 kunnen halen, al was dat anders ook wel gelukt want hoewel de trein toch al zeker 5 min. voor vertrektijd gereed stond zou hij volgens de CTA met +10 vertrekken. En dat bleek dus inderdaad het geval te zijn. Geen idee wat daar nu de reden voor was, personeel leek er namelijk ook niet te ontbreken.
Maargoed, na 'n stukje langzaam rijden bij Vleuten kon weer aardig doorgereden worden al bleef de vertraging tot Rotterdam.

Op Rotterdam Centraal ook nog even een bijzondere ervaring: werd op de loopbrug door een rennende reiziger gepasseerd die kennelijk nogal krachtig afzette met z'n voeten... d'r leek enige beweging in de brug voelbaar.
Verder was de inzet op de Hoekse Lijn ook weer opvallend afwijkend: in de t4156 reed het setje 530+820 :wink:

Maar iemand die enig idee heeft waardoor het rond 16.45 uur vertragingen regende in Utrecht? Heb nog gekeken of er verstoringen bekend waren, maar dat was niet het geval.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Karl »

Gisteren een rare ervaring te Utrecht, vanuit de richting Ht was ik op weg richting Rtd.

De trein richting Alkmaar was te laat, maar met rennen op Ut kon ik de trein van 18h03 nog halen. Deze trein was gespoorwijzigd (spoor 11) en stond met +10 op de CTA. Vertrektijd zou dus ongeveer 18h13 zijn. De trein met vertrektijd 18h18 stond aangekondigd op spoor 9, zonder vertraging. Rond 18h07 kwamen er twee ICM stellen richting Rtd op spoor 9 binnen. Iets later kwamen er nog twee ICM stellen en deze reden naar spoor 7, richting Gvc dus.
De trein van 18h03 was inmiddels gespoorwijzigd naar spoor 11b en de trein naar Schothorst naar 11a. Om 18h15 vertrok van spoor 7 de trein naar Gvc, ondertussen kwam op spoor 11 vier stellen ICM binnen, op de voorste met Rtd op de displays op de achterste met Amf. Iets later reed de trein van 18h18 weg richting Rtd.

Wat ik mij nu afvraag, waar kwam de vertraagde trein vandaan? Blijkbaar niet uit Amf, want daar kwamen op tijd twee treinen richting Gd vandaan.
En, voor de klant het belangrijkste, waarom is er niet omgeroepen dat reizigers richting Rtd de trein van 18h18 beter konden nemen? Ik vond het wel prima, lekker rustig. De trein van 18h00 richting Gvc heb ik nooit gezien (te laat) en de 2000 die op Ut keert heb ik wellicht gemist... wonderbaarlijk.
Het is een spectrum.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door mb90 »

Ennes schreef:Spoor 4 op Hld wordt nog wel degelijk gebruikt, er is 1 trein in de dienstregeling die daar volgens drgl wordt behandeld.
Dat is spoor 3 volgens mij hoor met een late trein in de nacht. Dat is nog helemaal bijgehouden en daar staat ook nieuwe verlichting op het perron. Spoor 4 ligt vol met onkruid over de sporen. :wink:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: OVer je treinreiservaringen in augustus 2009

Bericht door Daniel »

Neenee, echt spoor 4. Kijk hier maar eens bij de trein van 0.34 uur op woensdag en die van 0.37 uur op donderdag. Spoor 3 wordt zelfs nog wat vaker gebruikt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten