isadora schreef:Kan er ook zoiets komen als een automatische spellingscontrole-functie, voordat een bericht wordt verzonden?
Niks daarvan, insectenhater. Dat is het einde van één van de beste draadjes van het forum

isadora schreef:Kan er ook zoiets komen als een automatische spellingscontrole-functie, voordat een bericht wordt verzonden?
Ardan schreef:als er een echt bestaand plan aan ten grondslag ligt --> toekomst/vervoer
als het een echt bestaand plan is waar je toevoegingen bij hebt --> verbeteringen
Ardan schreef:Als onderscheid kan de volgende vuistregel worden aangehouden:
als er een echt bestaand plan aan ten grondslag ligt --> toekomst/vervoer
als het een echt bestaand plan is waar je toevoegingen bij hebt --> verbeteringen
bedenk je from scratch iets nieuws --> zandbak
Ardan schreef:Huibe, hoe kom je bij 48 concessies? Ik kom op 31, zonder trein en we gaan zien wat daar van overblijft na splitsen en samenvoegen. Een paar zullen er dan op de tweede pagina terechtkomen, maar dat zijn dan toch de rustigste.
Intern zijn we aan het nadenken om niet toch vanuit de regio te gaan denken en daarna pas te gaan splitsen in AG, materieel en ontwikkelingen.
Dat is toen inderdaad niet breed opgepakt 'want het ging op de huidige manier ook goed'. Tja...Ardan schreef:Tags, zoals Mikos en anderen die aanhalen, zijn een jaar geleden ook al eens geopperd, ik geloof door Hainje. Waarom we het toen niet breed hebben opgepakt weet ik niet (ik zat toen nog niet in het beheer), maar dat wil niet zeggen dat we er nu niets mee hoeven te doen.
Gewoon een beetje creatief met topictitels zijn. Op andere fora waar ik zat en deze tags werden gebruikt is de lengte van de titels echt nooit een probleem geweest.Meltrain schreef:maar ik heb mijn twijfels bij de toepassing van tags in de topic-titels. Ik denk dat de titels daardoor nogal lang worden.
Met een beetje logica kun je dat wel bedenken lijkt me. Almere is erg gericht op Amsterdam (West-NL), in tegenstelling tot de rest van Flevoland.Meltrain schreef:(Wat is eigenlijk de reden dat Almere naar West-Nederland verschuift?)
Ardan schreef:Het belangrijkste uitgangspunt voor de herverdeling was 'hoe kunnen we het harentrekken voorkomen?'.
Ardan schreef:Voor ons een reden de forumindeling eens op de schop te gooien. Hierbij zijn we niet uitgegaan van een regio-indeling, maar vanuit onderwerpen.
Zugführer schreef:De belangrijkste reden dat we die regio-indeling willen handhaven is volgens mij omdat er gebruikers zijn die dat als ingang gebruiken om te kijken of er in hun regio nieuwe berichten zijn [...]
Zugführer schreef:Dan lijkt het me zinniger om de regio-indeling te handhaven en binnen elke regio met tags te werken voor Materieel/Alledaagse Gebeurtenissen/Ontwikkelingen.
Persoonlijk vind ik subforums binnen de regio netter dan tags, zeker als het bij een tekst tussen blokhaken blijft. Als de software dat om zou kunnen zetten naar een tekst in een bepaald kleurtje o.i.d. zou ik daar al eerder wat in zien.
Het lastige hiervan is: dit doe je nooit goed. We hadden een tijd geleden een topic over de ombouw van de Hoekse Lijn, dat is toen op verzoek gesplitst omdat de busmaterieeldiscussie dwars door de toekomstige dienstregelingsdiscussie liep. Je ziet dat daarna ook in beide topics doorgepost is, maar dat er relatief veel mensen waren die maar in 1 topic doorpostten. In de discussies over nieuw materieel in een nieuwe concessie zie je ook opvallend vaak dezelfde namen: kennelijk zijn er mensen juist daarin geïnteresseerd. Kortom: je krijgt het nooit goed gesorteerd.JWM schreef:Ik heb veel interesse in het busvervoer in de provincie Zeeland, voor de rest vind ik niets interessant op dit forum. Nu begrijp ik dat alles wat over Zeeland gaat verdeeld gaat worden in drie topics: Alledaagse gebeurtenissen, ontwikkelingen en materieel en die drie topics ook niet bij elkaar komen te staan. Overzichtelijkheid was geen doel toen dit is bedacht volgensmij.
Meltrain schreef:Overigens vind ik dit een goed topic: er worden concrete voorstellen gedaan en de gebruikers kunnen er kritisch naar kijken en eventuele verbeteringen voorstellen.
Terug naar “Denk mee met de site”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten