Mag ik even kwijt #26

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Gekko123 »

Waarom hebben anderen nou weer wel een tropenrooster :? Al mag ik niet klagen met mijn rooster (ma-do 1e uur vrij 8-) )
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Fles »

Vanmiddag om een uur of 6 was de halve doorgang van Utrecht Centraal naar Hoog Catharijne geblokkeerd door antikijkschermen met veel service/veiligheids/politiepoppetjes eromheen. Iemand die weet wat daar gebeurd is? :?:
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door JWM »

Geen idee, een uur of 4 later was men wel druk bezig allemaal roze bordjes te monteren boven de in- en uitcheckpalen voor de OV-chipkaart 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Suus »

Wordt Utrecht Centraal het nieuwe OV-Chipkaartparadijs ofzo :? :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door JWM »

Het lijkt er haast wel op. Naast die bordjes liggen er op de vloer ook allemaal roze lijntjes die de aandacht op de paaltjes vestigen.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door MdJ »

Gekko123 schreef:Waarom hebben anderen nou weer wel een tropenrooster :? Al mag ik niet klagen met mijn rooster (ma-do 1e uur vrij 8-) )
Nouja tropenrooster... In A6 zitten + Introductie burgklassen + Havo 4 + Ath 4 wil wel meehelpen. Vorig jaar kregen ze het voor elkaar om mijn halve klas alleen het 1ste uur en het 6de uur les in te plannen.. daartussen niets. Dit jaar iets beter: alleen het 2de en 3de uur.
Bij twijfel: gebruik beton.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Stefan »

Ik hoef niet te klagen dus met mijn schoolrooster, maandag van 8.30u t/m 17.10u, dinsdag van 8.30u t/m 16.15u, woensdag van 13.30u t/m 16.15u, donderdag van 8.30u t/m 17.15u en vrijdag van 12.40u t/m 16.15u.. Gewéldig, goed.. 'k Heb nu nog 5 maanden school en daarna 5 maanden stage, dus het moet nog wel even uit te houden zijn. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Geert »

Zo, ik begin nu aan de laatste dag van mijn werk in Vianen waar ik sinds april werkte. Begon al goed met de bus die te laat was, maar goed, de taart heeft het overleefd :lol:. Toch wel een gek gevoel, ben hier sinds april ongeveer full-time aan het werk...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Daniel »

Eén voordeel: hoe later de bus is, hoe eerder de taart zelf gaat lopen :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Geert »

Zo erg was het gelukkig niet ;)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Fles »

Bee schreef:Wordt Utrecht Centraal het nieuwe OV-Chipkaartparadijs ofzo :? :shock:
Ja ja, rustig maar Utrecht, ik ga al verhuizen :twisted: :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Daniel »

Mwoh, Utrechtse busreizigers wordt nog altijd niet vriendelijk verzocht in- en uit te checken met verchipte abonnementen. Slechts tonen is nog altijd genoeg.

Sterker nog: kon vanmorgen bv. niet anders aangezien ik een bus trof waarvan alledrie de kaartlezers buiten werking waren...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Fles »

Reiziger Ddrs schreef:Mwoh, Utrechtse busreizigers wordt nog altijd niet vriendelijk verzocht in- en uit te checken met verchipte abonnementen. Slechts tonen is nog altijd genoeg.

Sterker nog: kon vanmorgen bv. niet anders aangezien ik een bus trof waarvan alledrie de kaartlezers buiten werking waren...
Dat zie ik wel vaker. Dan vergeet de chauf ze aan te zetten of zo.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door webguy »

Zo, ik heb de laatste school formaliteit achter de rug (stomme aftrap van half uur) en ga vanaf dinsdag stage lopen. Morgen ochtend om 6:28 de trein naar Schiphol en om 10:45 vlieg ik naar de VS :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Daniel »

Fles schreef:Dat zie ik wel vaker. Dan vergeet de chauf ze aan te zetten of zo.
Mwoh, vanmorgen was het een aparter geval... de bus had bv. wel halteafroep, maar op 't display was het blok met de volgende halte(s) steeds helemaal leeg :P Lijnnummer en bestemming stonden er wel weer op.

Gisteren had ik overigens een bus waarvan slechts 1 van de 3 lezers het deed, neem aan dat ze ze niet stuk voor stuk hoeven aan te zetten?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Geert »

Reiziger Ddrs schreef:
Fles schreef:Dat zie ik wel vaker. Dan vergeet de chauf ze aan te zetten of zo.
Mwoh, vanmorgen was het een aparter geval... de bus had bv. wel halteafroep, maar op 't display was het blok met de volgende halte(s) steeds helemaal leeg :P Lijnnummer en bestemming stonden er wel weer op.

Gisteren had ik overigens een bus waarvan slechts 1 van de 3 lezers het deed, neem aan dat ze ze niet stuk voor stuk hoeven aan te zetten?
Misschien had je dezelfde bus als ik had vanmorgen. Ik had een BRU-Amba met exact dezelfde kuren op lijn 53 van Zeist naar Utrecht (aankomst rond 7.25 uur op Utrecht C.).
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Daniel »

Neuj, dan zijn er dus meerdere bussen met die kuren... ik vertrok rond 7.35 uur met lijn 65 vanaf Vianen Lekbrug :wink: Ernaast stond trouwens ook nog een Citaro G met blanco koersdisplay, lijkt meer op een algehele InfoXX-storing dus...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Chauf21 »

Reiziger Ddrs schreef:Gisteren had ik overigens een bus waarvan slechts 1 van de 3 lezers het deed, neem aan dat ze ze niet stuk voor stuk hoeven aan te zetten?
Neuh, aanzetten hoeft sowieso niet, dat gaat automatisch. Je kan het in- en uitchecken echter wel blokkeren.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Fles »

Chauf21 schreef:
Reiziger Ddrs schreef:Gisteren had ik overigens een bus waarvan slechts 1 van de 3 lezers het deed, neem aan dat ze ze niet stuk voor stuk hoeven aan te zetten?
Neuh, aanzetten hoeft sowieso niet, dat gaat automatisch
Behalve alstie sjtuk is :P
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Wubbo »

Ik zie in de nieuwe OV-Magazine een foto van Hubert Guyot (topman van Connexxion) in een VanHool in Connexxion-kleuren. Waar rijdt Connexxion met VanHools?
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Karl »

Misschien heeft het iets van doen met de hybride bussen?
Het is een spectrum.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door tsov »

Dat zijn inderdaad de enige Van Hools van Cxx (Cxx zelf dan hè, zonder GVU&Novio ;) )
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Daniel »

Reiziger Ddrs schreef:Neuj, dan zijn er dus meerdere bussen met die kuren... ik vertrok rond 7.35 uur met lijn 65 vanaf Vianen Lekbrug :wink: Ernaast stond trouwens ook nog een Citaro G met blanco koersdisplay, lijkt meer op een algehele InfoXX-storing dus...
En vanmiddag weer een bus met dit probleem en tevens alle chipkaartlezers buiten gebruik... toevallig ging 't precies op nummervolgorde: vanmorgen de 3249/65, vanmiddag de 3250/65 :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Daniel »

Tjongejonge, gemeentes... om gek van te worden. Had om m'n wachttijd te bekorten een afspraak gemaakt bij de Stadswinkel van Dordrecht om m'n paspoort te vernieuwen, dus dan denk je toch dat ze wel weten waarvoor je komt. Dat moet je namelijk eerst aangeven voor je 'n afspraak kunt maken. Wordt ik opgeroepen bij de balie, zegt de mevrouw daar "goedenavond meneer, wat kan ik voor u doen" :P

Ook een geweldig stukje software trouwens voor de grote schermen waarop de volgnummertjes getoond worden. 't ging bij nagenoeg alle nummers goed met een groot blok waarin getoond werd "Nu aan de beurt A 555 - balie 14" om maar wat te noemen. Zoniet bij de U-nummers, dat zijn de mensen met een afspraak, want toen de eerste daarvan langskwam verscheen er "Not included in style template" op het scherm :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #26

Bericht door Suus »

Wubbo schreef:Ik zie in de nieuwe OV-Magazine een foto van Hubert Guyot (topman van Connexxion) in een VanHool in Connexxion-kleuren. Waar rijdt Connexxion met VanHools?
Op de stadsdiensten van Leiden, Alphen aan den Rijn en Gouda :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten