Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
cassie127
Berichten: 6592
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Wubbo schreef:22 december, 3 dagen voor kerst, en wat heeft Wubbo in zijn hoofd tijdens het boodschappen doen? Sinterklaasmuziek... -o-
2 jaar geleden toen ik stage liep bij de hanos wouden ze op 27 december de kerstmuziek weer uit de winkelradio halen... Dus hadden ze de playlist die ze voor de kerst gebruikt hebben (die van ongeveer 1 december) weer terug gezet.

Maar ja toen hadden we dus de hele dag weer "zie de maan schijnt door de bomen" en "kom van dat dak af" :')
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

MdJ schreef:
KM46 schreef:De zin "ik neem het mee" of "We nemen het mee" is de meest gebruikte kantooruitspraak van 2017 :pos: :wink: .
Ik hoor wat je zegt.
Volgens mij is de meest gebruikte kantooruitspraak van 2017 "koffie?"
isadora schreef:Ik zag vanmiddag al een melding staan over een aanrijding met een persoon tussen Breda en Tilburg.
De verwachting is, dat alles weer normaal is vanaf half twaalf aanstaande.
Duurt toch meestal nooit zo lang?
Het waren er twee: een vanaf een uur of 5 en daarna nog een vanaf kwart voor 9. Dan duurt het wel lang.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Zo'n Serious Request maakt mij wel duidelijk dat ik toch niet helemaal meer binnen de doelgroep van 3FM val/wat ouder word. Echt 80% van de bezoekers ken ik niet eens. :P
🍉
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Dat gevoel heb ik altijd bij programma's waar zogenaamd BN'ers in voor komen :') :X (A) :mrgreen: :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Bij elk seizoen van Wie is de Mol herken ik minder mensen. :')
Gebruikersavatar
SLToilet
Berichten: 1409
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 12:40

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door SLToilet »

Hainje schreef:Zo'n Serious Request maakt mij wel duidelijk dat ik toch niet helemaal meer binnen de doelgroep van 3FM val/wat ouder word. Echt 80% van de bezoekers ken ik niet eens. :P
Ligt niet eens aan jou hoor, heb ik ook last van terwijl het een paar jaar geleden wel anders was. Ze proberen op nogal gekunstelde wijze te verjongen. Maar op andere popzenders herken ik er tegenwoordig meer.

Nogal jammer hoe 3fm ten onder aan het gaan is. Ondertussen luister ik afwisselend naar 538 en radio 2. Had ik als 23-jarige kortgeleden nog het idee dat ik er voor m'n 40ste nooit aan zou beginnen, is dat een heerlijke zender geworden met de beste dj's die 3fm te bieden had in zijn gouden jaren. En een breed aanbod aan muziek, dat ontbreekt bij veel zenders, ook bij die voor wat oudere mensen. De vraag is alleen wat ouder nu betekent. Radio 2 is gewoon heel algemeen, je kan er nu makkelijker nieuwe muziek horen maar ook gewoon uit de jaren 60-90. De smaak van jongeren is er tegenwoordig ook meer naar dan vroeger, juist door al die neppe zooi ken ik steeds meer leeftijdsgenoten die zich afkeren van popmuziek (ik haak echt af bij het Future Bass-genre) en juist dol zijn op bijvoorbeeld Pink Floyd (en terecht).
- Reist voortaan als vrouw met mondkapje -
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

3FM? Wat is dat?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79
Berichten: 7649
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

3FM is mij al jaren kwijt. Meestal vertoef ik op Radio 2. Soms bezondig ik me zelfs aan Radio10 of buitenlandse zenders.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6471
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik luister normaal gesproken 's ochtends 3FM (Domien) en 's middags 538 (Coen en Sander). Op het werk luisteren we Qmusic. Ik vind Serious Request wel altijd heel leuk.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Vinny »

Op mijn werk zijn we geswitcht van radiozender onder het mom van: Twee is het nieuwe drie :wink: (dus nu NPO radio 2). Thuis luister ik naar radio 538, ik vind het de laatste jaren prima muziek voor het weekend.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik weet dat Trolly smult van dit soort pareltjes, dus speciaal voor hem een in de trein aangekocht ticket.

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Wat is dit voor een speciaal ticket?

Verklaardt u nader.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Zoals ik al schreef: een ticket aangeschaft in de trein bij de treinbegeleider.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Frank93
Berichten: 1258
Lid geworden op: zo 28 sep 2014, 16:31

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Frank93 »

waldo79 schreef:3FM is mij al jaren kwijt. Meestal vertoef ik op Radio 2. Soms bezondig ik me zelfs aan Radio10 of buitenlandse zenders.
Ik was zelf een vaste luisteraar van 3FM en ben ook jaren geleden al afgehaakt. Maar de grootste reden waarom ik niet meer luister is omdat mijn muzieksmaak veranderd is waardoor 538 veel beter bij mij past.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10592
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef:Zoals ik al schreef: een ticket aangeschaft in de trein bij de treinbegeleider.
:Y
Om van te smullen, dank.

Als ik het goed zie, is het zo'n beetje voor alles te gebruiken: verkoop aan Suus, bon voor zwartrijders, waarschijnlijk bij melding van kleine defecten en mogelijk ook als er daar weer eens een trein op eigen initiatief vandoor is gegaan.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Mdk
Berichten: 1253
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Ik luister onderweg naar werk nog wel eens naar 3fm, maar dat is met name omdat mijn radio slam bij Arnhem niet meer kan ontvangen. 3fm wil een jeugdzender zijn, maar draait veel te alternatieve muziek, ze proberen te verjongen, en stoten daarmee hun oude garde af. Ze willen deze toch nog proberen te behouden, en passen daar hun product op aan. Door dat compromis trekken ze de jeugd niet aan, die naar slam en 538 luisteren.
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door isadora »

Radio voor een echte paradijsvogel:
http://www.radioparadise.com/rp_2.php?#
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Ik luister alleen in de auto naar de radio (deze periode niet vanwege de kerstmuziek) en dan ook nog maar enkel in de ochtend als ik vroeg weg moet. Dan staat Qmusic op. Verder luister ik vooral naar mijn eigen smaak op Spotify (thuis) en cd's (auto).
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
chemie
Berichten: 672
Lid geworden op: do 01 mei 2014, 12:01

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door chemie »

Radio 2 in de ochtend, die Gerard Ekdom, ugh nee. Tegenwoordig luister ik radio 4 's ochtends. In de middag is er ook teveel gepraat op de radio naar mijn idee. Podium (radio 4) heeft vaak voor mij wat te zware muziek... Op radio 2 zit Ruud de Wild, iets wat mij niet kan bekoren. Nee, dan maar muziek van een USB-stick afdraaien.

3FM luisterde ik in m'n middelbare schooltijd veel. Tegenwoordig eigenlijk niet meer. :roll:

Misschien een domme vraag, maar waarom kan men niet gewoon een muziekje meer draaien, tegen wat minder geleuter? :oops:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13550
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

Dat kan wel hoor. Daarvoor is Sky Radio uitgevonden *O*
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Precies ... die zender wordt hier ook al jaren beluisterd :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

In de auto is het bij mij altijd SkyRadio, Zelf draai ik altijd Spotify als ik thuis ben.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13197
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Toch het voordeel van forenzen per trein: op de heenweg kijk ik de Daily Show met Trevor Noah en de Late Show met Stephen Colbert, op de terugweg Quotidien met Yann Barthès. Toch heel wat inhoudsvoller dan de Nederlandse radio... :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Mdk
Berichten: 1253
Lid geworden op: ma 15 mei 2017, 12:20

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mdk »

Tsja, helaas kan je met het ov niet overal zo makkelijk komen, met de auto gaan kost me de helft v/d tijd tov het ov, dan wil ik best even naar Nederlands gezwam luisteren hoor!
Bij twijfel altijd klagen
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Als ik met het ov reis kijk ik het liefst uit het raam naar de omgeving :wink: .
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 180 gasten