MarkHul schreef:Yes
Hoe douw je daar rolstoelen in?
MarkHul schreef:Yes
Syntus heeft een vaststaand subsidieplafond en is geheel opbrengstverantwoordelijk. Dit betekent dat Syntus zelf
verantwoordelijk is voor inzet van capaciteit bij hoge reizigersgroei. Syntus is, geredeneerd vanuit een
vraaggericht voorzieningenniveau zoals opgenomen in het bestek, verantwoordelijk zich actief in te spannen om
gedurende de concessie steeds meer reizigers te vervoeren. Dit zal vanwege het vastgestelde financiële kader
ten koste kunnen gaan van lijnen en/of ritten die minder reizigers trekken.
De hoogte van de exploitatiebijdrage voor het dienstregelingsjaar 2019 is gelijk aan die over 2018. Op de bijdrage
is de LBI (landelijke bijdrage index) index van toepassing.
Chrysa schreef:Ik zou er voor pleiten dat die weg gewoon weer naar 50 gaat.
Durashift schreef:Dat zal wel enigszins meespelen, denk ik.
Op welk stuk rijden ze dan wat sneller? Is dat op het eerste stuk langs het park, net na vertrek, of dat stuk langs de dijk (langs de autobedrijven zeg maar).
Durashift schreef:'Voorrang' pakken op de rotonde is misschien niet netjes.. maar.. het alternatief zal zijn, zeker in de spits, om lange tijd te wachten omdat de verkeersstroom namelijk nét vanuit Rhenen komt en juist 3/4 rond wilt..
Dat je als chauffeur dan je voertuig 'nog wat groter maakt'.. is niet zoals het geleerd is.. maar in de praktijk soms 'noodzakelijk'.
Want laten we eerlijk zijn.. als andere automobilisten nu allemaal eens beginnen met netjes richting naar links aan te geven indien men 3/4 rond wil op de rotonde.. maakt het daarop anticiperen voor andere verkeersdeelnemers aan de rotonde al een stukje makkelijker.
Durashift schreef:Geen idee hoe lang jij in de bus zit (aan je onderschrift te zien niet verder dan Rhenen..) maar de 30 km/h zone in Elst in net zo'n punt.. Daar houdt veel verkeer, ook lokale transportbedrijven(
) zich niet aan die snelheidsbeperking.. en denderen rustig door.. soms ook de Setra's / Citea's.
Zelf probeer ik daar niet boven de 40 km/h op de teller te komen.... soms heb je er een mede burger tussen zitten die dan vindt dat er ingehaald kan worden..![]()
![]()
isadora schreef:Hoe meet je die snelheid?
Terug naar “OV in West-Nederland”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten