Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Bij grote verstoringen worden de wc's op de stations gratis, dus dat mag het niet wezen. :wink:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

Hollanders :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Ik ben alweer uren in het ziekenhuis. Straks met de metro weer naar kantoor, ik zie wel of ik thuis kom of dat het een overnachting in de vergaderzaal wordt.
We hebben een weeralarm ... en dus behoor je niet te reizen als het niet nodig is.
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

het weeralarm is alleen nog 28 minuten van kracht in Gelderland en Overijssel. In de rest van het land is het weeralarm (en dus code rood) om 14:00 uur al ingetrokken
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Dat klopt ja. Maar Suus is gaan reizen tijdens het weeralarm. Tsja ... en een weeralarm wordt niet voor niets afgeven. Ook al kan het weer (zoals vandaag ) in de loop van de dag anders (beter) worden.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JWM »

Wat ontzettend onverantwoordelijk gedrag van Suus :N Ik hoop nu eigenlijk dat ze de nacht straks op een veldbedje in een sporthal moet doorbrengen dan leert ze dit soort onnozele acties hopelijk af.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Mee eens :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Mikos »

We kunnen d'r opsluiten bij Aking... Die liet weten zijn rat een naam te hebben gegeven: JWM. Tsja...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

KM46 schreef:
Suus schreef:Ik ben alweer uren in het ziekenhuis. Straks met de metro weer naar kantoor, ik zie wel of ik thuis kom of dat het een overnachting in de vergaderzaal wordt.
We hebben een weeralarm ... en dus behoor je niet te reizen als het niet nodig is.
Vrijwilligerswerk kun je makkelijk afzeggen, gewoon werk gaat iets lastiger. En verder, een weeralarm geeft een advies, je bent niet verplicht je daaraan te houden. Hou trouwens even op met te zeggen wat mensen al dan niet moeten doen hier, dat betweterige en bemoeizuchtige van jou begint mij mateloos te irriteren. Alvast bedankt :pos:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

KM46 schreef:
Suus schreef:Ik ben alweer uren in het ziekenhuis. Straks met de metro weer naar kantoor, ik zie wel of ik thuis kom of dat het een overnachting in de vergaderzaal wordt.
We hebben een weeralarm ... en dus behoor je niet te reizen als het niet nodig is.
jij blijft zeker ook 15 dagen achter de strooiwagens aanrijden als dat wordt geadviseerd.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik was vandaag ook gewoon verplicht om de weg op te gaan, als fietser nog wel. Straks nog met stevige tegenwind terug, maar ik overleef het vast wel. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
regenmaker
OVNL-beheerder
Berichten: 9139
Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
Locatie: Uden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door regenmaker »

Chrysa schreef:Ik ben gestrand op Schiphol. -o-
Eerste stap: de bus naar Alphen aan den Rijn of Leiden. Als er bussen rijden ben je dus niet gestrand. ;) Alleen tussen Sittard en Roermond heb je een probleem.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Mikos schreef:We kunnen d'r opsluiten bij Aking... Die liet weten zijn rat een naam te hebben gegeven: JWM. Tsja...
Oh. Ik dacht Wubbo.

Afbeelding
dylanwild94
Berichten: 6183
Lid geworden op: vr 28 jun 2013, 22:05
Locatie: Rotterdam

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dylanwild94 »

regenmaker schreef:
Chrysa schreef:Ik ben gestrand op Schiphol. -o-
Eerste stap: de bus naar Alphen aan den Rijn of Leiden. Als er bussen rijden ben je dus niet gestrand. ;) Alleen tussen Sittard en Roermond heb je een probleem.
lijn 470 is naar binnen gehaald vandaag. Dus alleen lijn 365 is overgebleven uit je optie.
gaat het niet zoals het moet,moet het maar zoals het gaat.
je hebt het OV en je hebt de NS.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Ligt de Arriva-site er bij jullie ook uit?

Edit: Al staat er bij mij in het scherm wel dat ze er van op de hoogte zijn, dus eigenlijk stel ik een pittig retorische vraag. :X
🍉
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Ik kom nu gewoon op de website
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Daar is een speciaal topic voor, Hainje :Y
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

cassie127 schreef:Ik kom nu gewoon op de website
Dat wel, echter de regiopagina's zijn nog niet bereikbaar.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

KM46 schreef:Dat klopt ja. Maar Suus is gaan reizen tijdens het weeralarm. Tsja ... en een weeralarm wordt niet voor niets afgeven. Ook al kan het weer (zoals vandaag ) in de loop van de dag anders (beter) worden.
Er was vanochtend nog geen sprake van een verwachte code rood of een negatief reisadvies.

Toen ik eenmaal in Amsterdam was zag ik geen bezwaar om ook tijdens de storm de metro te pakken naar het ziekenhuis. De afspraak verzetten zou minstens drie maanden kosten en heeft ook weer andere consequenties.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Oké ... dat had ik even niet meegekregen. Ben vanochtend pas zeer laat uit mijn bed gekomen.

Dan bied ik hierbij mij excuus aan voor de gedane uitspraken :oops: .
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JWM »

Tenminste iemand op dit forum die z'n fouten durft toe te geven :pos:
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

dylanwild94 schreef: Eerste stap: de bus naar Alphen aan den Rijn of Leiden. Als er bussen rijden ben je dus niet gestrand. ;) Alleen tussen Sittard en Roermond heb je een probleem.
lijn 470 is naar binnen gehaald vandaag. Dus alleen lijn 365 is overgebleven uit je optie.[/quote]
Die zat zo vol dat ik er niet bij kon. :X
Heb een lift weten te regelen via een klasgenoot, anders had ik de bus via Bijlmer en Breukelen moeten nemen. :')
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

JWM schreef:Tenminste iemand op dit forum die z'n fouten durft toe te geven :pos:
Tsja ... fouten maken is menselijk. En ik ben ook maar een mijn :wink: .
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

cassie127 schreef:
Mikos schreef:En voor wie de NL-Alert had gemist kwam hij nog een keer binnen. En voor de zekerheid nóg een keer. :mrgreen:
Ik heb hier op kantoor afgelopen uur nonstop het NL Alert meldingsgeluid kunnen horen
EDIT: ik krijg er nu zelf weer 2 achter elkaar binnen
De ramen van het kantoor zag ik gewoon bewegen op m'n werk, maar toch geen NL-alert. Maar nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik van telefoon gewisseld ben vorige maand, moet dat ding kennelijk dus nog ervoor instellen :P

In de categorie raadselachtige mailtjes: een van m'n actiepuntjes op 't werk vandaag was een offerte voor wat labapparatuur opvragen. Dus ik via de mail de aanvraag ingediend, krijg ik een bericht (even geanonimiseerd hier) met Dhr. F. A als afzender met als tekst "Mijn collega Dhr. F. A zal dit voor u uitwerken" :P Dus of ze hebben daar twee medewerkers met exact dezelfde naam, of er ging toch wat anders mis :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
huibf
Donateur
Berichten: 4100
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door huibf »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zomaar wat fotootjes die verschenen
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten