Volgens de NS:
Tussen Hengelo en Bad Bentheim rijden er minder stoptreinen door beperkingen in de materieelinzet.
Tussen Hengelo en Bad Bentheim rijden er minder stoptreinen door beperkingen in de materieelinzet.
De systematiek zoals deze in 1978 is opgeleverd (en in 1966 overigens ook in Em) kent een verplichte handelingsvolgorde (Reihenfolgezwang) voor het afhandelen van treinen. Die wordt hier in het Duits uit de doeken gedaan:dennistd schreef:Volgens mij is het gewoon niet mogelijk om een doorgaande rijweg in te leggen. Dat hoeft natuurlijk ook helemaal niet voor de RB61: die heeft toch een stop van 5/6 minuten.
Juist.Keolis werkt samen met voertuigfabrikant Standler om het probleem op te lossen.
Bericht van Eurobahn hierovercassie127 schreef:Voorlopig zullen alle ritten uitvallen en vervangen worden door bussen:
Keolis staakt treinverkeer tussen Hengelo en Bad Bentheim
https://www.rtvoost.nl/pl.aspx?nid=283945
Dan hebben ze dat waarschijnlijk aangepast in de beveiliging. Geen vreemde keuze, aangezien een groot deel van het goederenvervoer tegenwoordig met multicourante locs gereden wordt.dennistd schreef:Hij komt in elk geval niet met gestreken stroomafnemers binnen, en dat doen doorgaande goederentreinen ook niet voor zover ik zag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten