Doorgeefluik
-
- Berichten: 549
- Lid geworden op: vr 03 okt 2014, 21:38
- Locatie: Oost-Nederland
Re: Doorgeefluik
Heb dat bord al een keer eerder doorgegeven, vandaar dat ik dat nummer heb. (heb ik gepost om 8 oktober 2017)
Is op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen in de OV-sector.
Re: Doorgeefluik
_O_
Ik was al bang dat het besmettelijk kon zijn.
Ik was al bang dat het besmettelijk kon zijn.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Doorgeefluik
Na het afsluiten van je internetbrowser netjes je handen wassen, dan is er niks aan de hand!
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
"Dit bord is inderdaad wel bekend, het heeft te maken met problemen met de GSMR dekking en dat krijgt men lastig opgelost. We gaan het opnieuw aankaarten."dennistd schreef:Wat is eigenlijk de bedoeling van het ARGOS-bord aan de zuidelijke ingang van de perrontunnel (waar je dus tegenop loopt vanuit de stationshal) in Deventer? Dat ding toont al meer dan een jaar niets anders dan een x.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Ah, mooi dat er in elk geval naar gekeken gaat worden :pos:
Re: Doorgeefluik
11765 met ICM-7 uit Den Haag Centraal en reizigers in beide stellen in de gangpaden. Ik zag ook maar 1 conducteur, is dit gepland? Volgens mij heb ik deze trein al wel eens vaker doorgegeven.
Re: Doorgeefluik
Voor zover ik kan zien gepland 7 bakken, ja. Ik geef hem door. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
7856 met de geplande losse SLT4 laat reizigers achter op Utrecht.
Een vaak voorkomende SLT6 geeft staanplaatsen, maar dat is tot Vleuten. (En dus te overzien)
Een vaak voorkomende SLT6 geeft staanplaatsen, maar dat is tot Vleuten. (En dus te overzien)
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: Doorgeefluik
7856 is gepland een zes, dus die vier was een afwijkende situatie.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
Elders op de andere maar bekende site stond dat de vier gepland was. Vandaar :)Mikos schreef:7856 is gepland een zes, dus die vier was een afwijkende situatie.
Bij twijfel: gebruik beton.
Re: Doorgeefluik
Plan de reis in de Reisplanner, dan kun je direct zien of er minder heeft gereden dan gepland. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
9653 reed met een enkel stel flirt-3, het was zo druk tussen Eindhoven en Helmond dat de trein hierdoor vertraging opliep.
Re: Doorgeefluik
Aha, ik wist niet dat die lengte planmatig was. Heb die trein maar laten schieten en verruild voor de 2067. Uiteindelijk maakte dat op bestemmingsstation Gdm ook maar 10 minuten uit :)Wubbo schreef:11765 met ICM-7 uit Den Haag Centraal en reizigers in beide stellen in de gangpaden. Ik zag ook maar 1 conducteur, is dit gepland? Volgens mij heb ik deze trein al wel eens vaker doorgegeven.
Re: Doorgeefluik
De 11765 zou planmatig met 12 bakken ICM of VIRM moeten rijden.
Project loading: 50% loaded. Please wait...
-
- Donateur
- Berichten: 1127
- Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 22:27
Re: Doorgeefluik
Ik zag trein 1771 zojuist uit Gvc vertrekken met in elke bak een stuk of tien staanplaatsen.
Re: Doorgeefluik
Ik zag ook overvolle treinen, maar dat is waarschijnlijk het gevolg van de aanrijding op Leiden Centraal (en daardoor omreizigers).
Re: Doorgeefluik
Re: Doorgeefluik
Geef ik daarom niet door. De klapstoel wel. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
In rijtuig 10-301 is kopdeur 1/2 drukloos, dit rijtuig zit in stam 16123.
Re: Doorgeefluik
Is NS nog verantwoordelijk voor de stickers die om de paaltjes zitten op station Raalte.. . De stickertrekkers zijn weer eens actief geweest -o-
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Doorgeefluik
Nee, NS heeft verrekte weinig met die paaltjes te maken, maar wellicht dat ik een ingang weet te vinden. Ook de kopdeuren geef ik door. :pos:
Project loading: 50% loaded. Please wait...
Re: Doorgeefluik
In het toilet van treinstel 8723 naast deur 13 is de lamp kapot. Best een uitdaging als het buiten donker is.
Re: Doorgeefluik
Aan het stationsgebouw van Lochem hangt van die slimme verlichting, heel slim is het alleen niet, want het is donker (en blijft dat ook als je er langs/onderdoor loopt)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Sgb en 89 gasten