Mag ik even kwijt #27

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Daniel »

Over die griep gesproken... vanmiddag op 't werk nog een gigantisch pallet vol met dozen "biohazard-pakken" (van die witte overalls met gelaatsscherm en luchtfilter) aangenomen. Het was zo groot dat het een aardig schuifpuzzeltje werd om het nog in de ruimte voor binnenkomende goederen te krijgen.
Wist wel dat ze een aardig budget voor preventieve maatregelen hebben, maar dit had ik ook weer niet verwacht. Hooguit een doos mondkapjes ofzo.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Daantje »

Wij hadden vandaag werkoverleg en toen bleek ook dat wij al een compleet aangepast rooster hebben liggen voor als er door de mexicaanse griep erg veel mensen uitvallen op het lab. De optie voor als het echt uit de klauwen loopt: met een taxi naar een ander lab brengen, ja daar hebben ze dan zeker wél mensen om het te testen, echt over nagedacht :D (n)
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door JeePee »

Wij hebben ook al nooddienstregelingen klaarliggen mocht meer dan zoveel procent van de chauffeurs geveld zijn door de mex flu.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

De laatste dagen liep Internet Explorer voortdurend vast op het OVNL forum en heel soms ook op het OHIH forum maar nooit op andere sites / forums, wel een beetje gek. Hopelijk is dat nu over nu ik de nieuwe versie van IE geinstalleerd heb.

Ik heb nog nooit eerder een stoplicht zo lang op groen zien staan; ik was ongeveer de 30e auto in de wachtrij voor het rode stoplicht en ik had nog gewoon groen samen met de ongeveer 15 auto's achter mij... :lol: :pos:
Omgekeerd heb je er natuurlijk niks aan, want dan sta je minuten lang te wachten eer dat het eindelijk groen wordt. :wink:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Stefan »

STF schreef:De laatste dagen liep Internet Explorer voortdurend vast...
Dat is ook de voornaamste reden waarom ik Firefox gebruik. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door tsov »

Nou, zo wil ik vaker boodschappen doen!
Gisteren liep ik met 3 cd's naar buiten, er stonden er maar 2 op het bonnetje :lol: Ik had al het idee dat het bedrag niet klopte :mrgreen:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Nou, op de manier hoe ik deze week boodschappen moet doen wil ik dat dus niet doen :neg:

De gemeente heeft alle fietsenrekken bij het winkelcentrum uit de grond getrokken wegens de kermis, en ik moet bijna een kilometer omfietsen om bij de achteruitgang van het winkelcentrum uit te komen. Daar ligt dus een soort stapel fietsen waar je die van jezelf maar tegenaan gooit. Na het boodschappen doen kan je dan eerst je fiets er weer uit gaan graven (als hij al niet is weggesleept door de gemeente) en dan weer die kilometer lange omweg terugfietsen :roll:

De kermis zelf lijkt ondertussen meer een politiestaat dan een gezelligheidsterrein. Er zit een 24uurs-politiebureau naast, maar er staat een noodpost van de politie Amstelland-Meerlanden, er loopt ten minste 10 man politie op het kermisterrein rond, 6 agenten lopen rondjes door de wijken naast de kermis, er is een mobiel scooter controle punt waar alle scooterrijders op de rolbank moeten, er fietsen continue politieagenten op mountainbikes langs in de wijk, bij alle afzettingen staat een politieauto en bij de ingang van de kermis (die is afgezet met dranghekken en allerlei rood-witte linten) staan BOA's van een of ander veiligheidsbedrijf. Verder staat er ook continue een politieauto op het parkeerterrein van de kermisklanten. Tenslotte zijn er nog enkele verkeersagenten die aan de lopende band boetes aan het uitschrijven zijn.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

Stefan schreef:Dat is ook de voornaamste reden waarom ik Firefox gebruik. :mrgreen:
Daar ben ik weer geen fan van, zit er af en toe weleens achter als ik een probleem met de laptop van een kampeerder moet oplossen.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Freek »

Omdat jullie de hele wereld overtrekken....weten jullie een goedkoop en goed hotel in Dortmund?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Freek schreef:Omdat jullie de hele wereld overtrekken....weten jullie een goedkoop en goed hotel in Dortmund?
Begin hier eens :)

http://www.jugendherberge.de/de/jugendh ... p?IDJH=641
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Caspar »

Een jeugdherberg is toch geen hotel?
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Reiziger Delft »

Je hebt daar ook 2- en 1-persoonskamers en het is goedkoop.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Een jeugdherberg is toch geen hotel?
Het is goedkoop, en kwalitatief meer dan voldoende. Iemand die op zoek is naar een vijfsterrensuite voor een dubbeltje is op elke site aan het verkeerde adres.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Caspar »

De keren dat ik in een jeugdherberg of hostel heb geslapen had ik eigenlijk geen oog dichtgedaan, er waren altijd wel figuren die de hele nacht op een gitaar zaten te jangelen, en dan moesten vertellen waar ze allemaal al waren geweest, en 'how great it was overthere'. Tegen de tijd dat ze in slaap vielen, ging de eerste wekker alweer van iemand die om 6 uur de trein weer moest hebben. Na een aantal van die slapeloze nachten hoeft het van mij niet zo nodig meer.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Stefan »

Ik heb ook een aantal keren in een jeugdherberg geslapen, maar zonder problemen. :) En Fles heeft gelijk (iig, in de meeste gevallen :P ), als je er alleen slaapt biedt een jeugdherberg meer dan voldoende.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Ik probeer altijd wel idd om een 1 persoonskamer te krijgen. Maar als dat niet lukt, ook prima. Ik heb in Brugge op een 4persoonskamer gelegen waar ik om 1 uur als laatste mijn bed in dook en om half negen als eerse weer weg was ook. Die andere lui hebben nooit geweten of er nou iemand in dat bed gelegen heeft of niet :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Vinny »

Ik vind jeugdherbergen prima gelegenheden om te slapen. Nog steeds slaap ik in principe in jeugdherbergen op vakantie. Jammer is alleen wel dat ik mezelf een beetje oud vind worden. In Luxemburg was er een groep van zeker 50 tienermeisjes uit Duitsland: dat had ik liever 10 jaar geleden gehad :oops:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

STF schreef:Scheepjes in een fles doen :lol:
Uit een Donald Duck Extra van 1989:

Afbeelding
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door JWM »

Justitie geeft elk jaar in het voorjaar rondleidingen in penitiaire inrichtingen onder de noemer "de poort gaat open". Echt een aanrader wat mij betreft.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Geert »

Daar wil ik nog steeds eens een keer naar toe, de afgelopen jaren kwam het er telkens niet van :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Wubbo »

Dat de kruidnoten al in de winkel liggen is tot daar aan toe, maar gisteren zag ik de eerste namaakkerstboom in de showroom van het een of andere bedrijf aan de A28 :neg:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Och, bij de buurvrouw van mijn oma is de kerstboom nooit weggeweest :lol:

Hmm, ik kwam gisteren trouwens een rijdende banaan op twee wielen tegen op een fietspad, heb ik dat gedroomd of ben ik er echt door ingehaald :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Geert »

Gistermiddag van mijn werk (aan de rand van het centrum in Rotterdam) naar huis (Zeist) gereden met de auto. Er stonden amper files, en toch deed ik er net zo lang over als dat ik met het OV over dezelfde reis zou doen. Mooi, volgende keer weer met de trein en bus :lol:
Raymond
Berichten: 1191
Lid geworden op: ma 11 aug 2008, 21:29

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Raymond »

Bee schreef: Hmm, ik kwam gisteren trouwens een rijdende banaan op twee wielen tegen op een fietspad, heb ik dat gedroomd of ben ik er echt door ingehaald :?
Van de week met de trein ook zo'n geval ingehaald tussen Gilze-Rijen en Tilburg Reeshof. Dat mensen uberhaupt gezien willen worden op zo'n fiets.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Mark »

Tja ik snap ook nooit wat mensen fijn vinden aan een ligfiets, volgens mij moet je er echt van houden :lol:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten