Mag ik even kwijt #27

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Wubbo schreef:Dat de kruidnoten al in de winkel liggen is tot daar aan toe, maar gisteren zag ik de eerste namaakkerstboom in de showroom van het een of andere bedrijf aan de A28 :neg:
Ik snap niet dat mensen zich daar aan kunnen ergeren.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Daan »

Ik ook niet eigenlijk. Maargoed...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door ODRAIL »

Zo, ik ook weer terug van een weekje weg. Gisteren nog de museumlijn Haaksbergen - Boekelo bezocht. Het zag er zeer mooi uit allemaal.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Wubbo »

Ik ben vast enorm ouderwetsch, maar voor mij begint de Kerstperiode pas na Sinterklaas. En zelfs Sinterklaas begint niet in november. Kerst en Sinterklaas zijn feesten die horen bij de winter. Als de dagen langer worden en we het hebben over de sneeuw die weer niet gaat vallen (of juist wel). Als de herfststormen de blaadjes van de bomen blazen en we 's avonds thuis rond de open haard gaan zitten. Niet als we gewoon in T-shirt naar de winkel lopen, zoals vandaag.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door ODRAIL »

Wubbo schreef:Ik ben vast enorm ouderwetsch.
Dat ben je juist niet, maar je kunt er tegenwoordig de klok op gelijk zetten als de laatste scholen weer beginnen ligt de eerste chocoladeletter weer in de winkel. En net voor 5 december is er weer geen letter te krijgen.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Karl »

Wubbo schreef:Ik ben vast enorm ouderwetsch, maar voor mij begint de Kerstperiode pas na Sinterklaas. En zelfs Sinterklaas begint niet in november. Kerst en Sinterklaas zijn feesten die horen bij de winter. Als de dagen langer worden en we het hebben over de sneeuw die weer niet gaat vallen (of juist wel). Als de herfststormen de blaadjes van de bomen blazen en we 's avonds thuis rond de open haard gaan zitten. Niet als we gewoon in T-shirt naar de winkel lopen, zoals vandaag.
Eensch.
Het is een spectrum.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Oud forumgebruiker »

Wubbo schreef:Kerst en Sinterklaas zijn feesten die horen bij de winter.
Gek dat Sinterklaas dan toch geheel in de herfstperiode valt :D.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Ik ben vast enorm ouderwetsch, maar voor mij begint de Kerstperiode pas na Sinterklaas. En zelfs Sinterklaas begint niet in november. Kerst en Sinterklaas zijn feesten die horen bij de winter. Als de dagen langer worden en we het hebben over de sneeuw die weer niet gaat vallen (of juist wel). Als de herfststormen de blaadjes van de bomen blazen en we 's avonds thuis rond de open haard gaan zitten. Niet als we gewoon in T-shirt naar de winkel lopen, zoals vandaag.

Heel de winter hoort niet. Na 10 oktober spoel je gewoon door naar 10 maart of zo. Pik je nog zat genoeg winter mee.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

KM46 schreef:
Wubbo schreef:Ik ben vast enorm ouderwetsch.
Dat ben je juist niet, maar je kunt er tegenwoordig de klok op gelijk zetten als de laatste scholen weer beginnen ligt de eerste chocoladeletter weer in de winkel. En net voor 5 december is er weer geen letter te krijgen.
En dan is internetuser KM46 de eerste om er een ANDER de schuld van te geven dat hij 3 maanden lang de gelegenheid heeft laten liggen om chocoladeletters te kopen, etc :D Welkom in Holland :')
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Oud forumgebruiker »

msn spacet weereens :neg:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Mark »

Ja, berichten komen niet aan :roll:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Ow, ik was dus niet de enige :P Ik dacht dat het aan mijn volledig ontspoorde internetverbinding lag, die heeft ondertussen 8 netwerken aangemaakt voor die ene internetaansluiting :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

Ook in Luxemburg storing met MSN gehad.

De eerste bus vanmorgen kwam ten eerste pas na vertrektijd bij de halte aan en bleef daarna ook nog minutenlang stilstaan op de halte, waar het goed voor was???
Beide rechter achterlichten deden het niet, rechterhelft van de kentekenplaatverlichting deed het niet en de richtingaanwijzer knipperde in een heel wisselende frequentie; tik.................tik..tik..tik.....tik.................tik.......................tik...................................................................tik tik tik tik..tik :?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Suus »

Getverdrie, zojuist wakker geworden door een auto met een toeter als een scheepshoorn.Als ik daardoor wakker had willen worden was ik wel Spongebob Squarepants geworden :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Wubbo schreef:Ik ben vast enorm ouderwetsch, maar voor mij begint de Kerstperiode pas na Sinterklaas. En zelfs Sinterklaas begint niet in november. Kerst en Sinterklaas zijn feesten die horen bij de winter. Als de dagen langer worden en we het hebben over de sneeuw die weer niet gaat vallen (of juist wel). Als de herfststormen de blaadjes van de bomen blazen en we 's avonds thuis rond de open haard gaan zitten. Niet als we gewoon in T-shirt naar de winkel lopen, zoals vandaag.
Maar wat is dan precies het probleem? Waarom zou je je ergeren aan iets wat boven je macht ligt en de kwaliteit van je leven niet beïnvloedt?

Schijnbaar is er een markt voor. Ik las een poosje geleden een brief in de krant van iemand die zich er ook aan ergert maar die ze natuurlijk wel gelijk koopt want ze zijn zoooo lekker. Wat mij betreft liggen pepernoten het hele jaar door in de winkel want ik vind het bloedirritant als ik ergens zin in heb en het niet kan krijgen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Pfff, de troonrede was om te huilen. Ik heb zoveel medelijden met Bea dat ze de nonsens die kabinet Rouwrand 4 moet voorlezen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13654
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Vinny »

Maar wat is dan precies het probleem?
Twee jaar geleden. Eind augustus. Buiten is het 37 graden. Binnen is geen korte broek (meer) te koop.
Verkoopster: "Maar we hebben wel oven-verse pepernoten. Of wilt u misschien een kerstboom?" :evil:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door STF »

Datzelfde probleem heb ik vaak met reservelampjes voor de kerstversiering, wil je op 27 december er een paar kopen maar is die hele kerstafdeling al weg...
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Vinny schreef:
Maar wat is dan precies het probleem?
Twee jaar geleden. Eind augustus. Buiten is het 37 graden. Binnen is geen korte broek (meer) te koop.
Verkoopster: "Maar we hebben wel oven-verse pepernoten. Of wilt u misschien een kerstboom?" :evil:
Ze hebben bij de HEMA/Wibra/Zeeman toch sowieso geen korte broeken waar je in wil lopen? En misschien waren ze wel uitverkocht omdat het zulk mooi weer was.

Anyway, omdat ze geen korte broeken hebben maar wel ovenverse pepernoten is nog steeds geen reden om je te ergeren. Juist als je je daar druk om maakt gaat maak je het jezelf en alleen jezelf moeilijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Fles »

Wanneer komen de paaseieren weer? :lol:

Ach, het zal me ook eigenlijk jeuken ook hoor. Ik heb tenminste WEER gezeik met een HP tapedrive. Nu gelukkig een andere :') Een oudere. Hopelijk is dat mestding buiten de garantie, kunnen we meteen een nieuwe kopen :twisted:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door deadlock »

Ben je niet meer ziek dan, Flessie?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Caspar »

Vanmiddag wandelde ik over de Brede Hilledijk in de altijd gezellige Afrikaanderbuurt in Rotterdam zuid, en het viel me op dat het spoor emplacement helemaal is opgeruimd. Laatste keer dat ik daar liep was 3 jaar terug, en toen moest je nog over een loopbrug over de (metro?)sporen heen wandelen, en stond er een halfpipe voor skaters aan de onderkant van die brug.
Waarom zijn die sporen opgeruimd, of komen ze weer terug en wordt alleen de bodem gesaneerd? Iemand die daar bekend is?
Wel jammer dat het spoortje onder aan de Brede Hilledijk is verdwenen, het heeft wel wat zo'n oud vervallen lijntje midden door een woonbuurt heen.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door mb90 »

Die sporen hebben plaats gemaakt voor woningbouw voor het project Parkstad. De NedTrain-locatie en de RET-tramremise gaan daarom ook volgend jaar weg daar. Ook de sporen aan de andere kant van de Nieuwe Maas bij de RMO zijn weg. Deze maken plaats voor winkels met een dakpark erboven. Foto's volgen nog van de RMO.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Freek »

Caspar schreef:Een jeugdherberg is toch geen hotel?
Inderdaad en omdat de prijs voor 1 persoonskamers niet goedkoper waren dan het hotel heb ik maar het hotel geboekt. De ICE is ook geboekt en van 8 tot 11 november zit ik in Dortmund voor het #rail2009
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #27

Bericht door Meltrain »

Wubbo schreef:En zelfs Sinterklaas begint niet in november.
Jawel hoor, de derde zaterdag van november om precies te zijn. ;)
Maar ik ben het met je eens dat september wel erg vroeg is. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten