Zwangere homo's in het vliegtuig

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Zwangere homo's in het vliegtuig

Bericht door Wubbo »

Als ik nog eens zwanger ben ga ik bevallen in een vliegtuig denk ik, dan krijgt mijn kind ook gratis vliegen voor de rest van zijn/haar leven :lol:.

Al denk ik dat het nog heeeeeel lang duurt voor ik zwanger ben ;-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Als ik nog eens zwanger ben ga ik bevallen in een vliegtuig denk ik, dan krijgt mijn kind ook gratis vliegen voor de rest van zijn/haar leven :lol:.

Al denk ik dat het nog heeeeeel lang duurt voor ik zwanger ben ;-)
De geoloog kijkt niet op een miljoen jaar hoor, neem je tijd :pos:
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door JWM »

Wubbo schreef:Als ik nog eens zwanger ben ga ik bevallen in een vliegtuig denk ik, dan krijgt mijn kind ook gratis vliegen voor de rest van zijn/haar leven :lol:.

Al denk ik dat het nog heeeeeel lang duurt voor ik zwanger ben ;-)
Je kan natuurlijk ook je vrouw/vriendin in het vliegtuig laten bevallen. Die kans is een stuk groter
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Fles »

JWM schreef:
Wubbo schreef:Als ik nog eens zwanger ben ga ik bevallen in een vliegtuig denk ik, dan krijgt mijn kind ook gratis vliegen voor de rest van zijn/haar leven :lol:.

Al denk ik dat het nog heeeeeel lang duurt voor ik zwanger ben ;-)
Je kan natuurlijk ook je vrouw/vriendin in het vliegtuig laten bevallen. Die kans is een stuk groter
Na ja misschien omdat een vlucht vaak langer duurt dan een treinrit. Zou dat eigenlijk ergens bijgehouden worden?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Wubbo »

@JWM: ik denk dat die kans nog kleiner is dan dat ik zelf ga bevallen in een vliegtuig, maar dat is hier verder geloof ik off-topic ;-)
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door JWM »

:?:

Maargoed, volgensmij mag je niet eens vliegen als je hoogzwanger bent. :D
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door webguy »

Precies, daar heb je een brief voor nodig. Al valt dat natuurlijk moelijk te controleren....
Verder is dat levenslang vliegen geloof ik een fabeltje: paar keer gebeurd maar zal vast niet altijd meer van toepassing zijn. Wel interessant met vliegen, maar met treinen niet is in welk land het kind nou is geboren/welke nationaliteit het heeft, maar ik dwaal af...
88122903
Berichten: 205
Lid geworden op: vr 12 dec 2008, 00:52

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door 88122903 »

Wubbo schreef:Als ik nog eens zwanger ben ga ik bevallen in een vliegtuig denk ik, dan krijgt mijn kind ook gratis vliegen voor de rest van zijn/haar leven :lol:.

Al denk ik dat het nog heeeeeel lang duurt voor ik zwanger ben ;-)
Ik ben ook een kerel en bij een bloedonderzoek kwam naar voren dat ik plots zwanger was.
Maar zoals je misschien verwacht is het kind nog steeds niet gekomen.
Oud forumgebruiker

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Oud forumgebruiker »

JWM schreef::?:
Het kan natuurlijk ook dat je geen vriendin/vrouw hebt, en ook niet op zoek bent... (hoewel die kans ook vrijwel 0,01 is)
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door JWM »

ziggy schreef:
JWM schreef::?:
Het kan natuurlijk ook dat je geen vriendin/vrouw hebt, en ook niet op zoek bent... (hoewel die kans ook vrijwel 0,01 is)
Volgensmij is al zo'n 10% van de mannen niet heteroseksueel
:lol:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Ruben »

Al? Zo klinkt het bijna alsof het '10 percent and counting' is. :lol:
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Fles »

JWM schreef: Maargoed, volgensmij mag je niet eens vliegen als je hoogzwanger bent. :D

Vliegen wel toch? Je mag niet in allerlei achtbanen en zo, dat klopt. Je kan moeilijk in een knetterende Python gaan omroepen of er even een dokter naar voren wil komen :lol:
Maar vliegen lijkt me niet zo'n punt hoor :)
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Mikos »

Is wel degelijk een punt;
Transavia.com schreef:Bij een zwangerschap zonder enige complicaties mag u vliegen tot 36 weken zonder een doktersverklaring te overleggen. Vanaf 36 weken zwangerschap is vliegen niet meer toegestaan.

Bij een zwangerschap van een meerling mag u vliegen tot 34 weken zonder een doktersverklaring te overleggen. Vanaf 34 weken zwangerschap is vliegen niet meer toegestaan.
En dat is een algemeen geldende regel in de luchtvaart. :P
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door JWM »

NS-Reiziger schreef:Al? Zo klinkt het bijna alsof het '10 percent and counting' is. :lol:
Yep, ik denk dat je er ook bijvoorbeeld een heleboel weduwnaren bij op kan tellen.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door deadlock »

NS-Reiziger schreef:Al? Zo klinkt het bijna alsof het '10 percent and counting' is. :lol:
Dat klopt geloof ik. In de eerste klas had ik een verzorgingsboek waar in stond dat zo'n 1 op de 30 mensen homoseksueel is. Of eigenlijk homofiel dus want dat betekent niet per definitie dat je homoseksueel bent.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13546
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Wubbo »

1 op de 30 is lang geen 10 procent, maar eerder 3. Al klopt het meer dat 10% van de mensen op hetzelfde geslacht valt.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Geert »

Die cijfers fluctueren trouwens nogal eens tussen de 5% en 10%. Maar 10% is wel de meestgenoemde schatting.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door deadlock »

Wubbo schreef:1 op de 30 is lang geen 10 procent, maar eerder 3. Al klopt het meer dat 10% van de mensen op hetzelfde geslacht valt.
Neenee, ik bedoel het iets anders ;)

Begin jaren '90 was het dus nog 1 op de 30 en nu is het 1 op de 10 :p Dus het is wel veranderd.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Zwangere homo's in het vliegtuig

Bericht door JWM »

Hoe meer hoe beter toch :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Geert »

deadlock schreef:
Wubbo schreef:1 op de 30 is lang geen 10 procent, maar eerder 3. Al klopt het meer dat 10% van de mensen op hetzelfde geslacht valt.
Neenee, ik bedoel het iets anders ;)

Begin jaren '90 was het dus nog 1 op de 30 en nu is het 1 op de 10 :p Dus het is wel veranderd.
En begin jaren was het zeker nog 1 op de 100? :') Maar sowieso is het lastig om dit te meten, je bent afhankelijk van het (eerlijke) antwoord van een respondent op de vraag of hij/zij op hetzelfde geslacht valt. En daar komen dus ook allerlei sociale factoren bij kijken (maatschappelijke acceptatie, persoonlijke acceptatie, ...) die een vertekend beeld kunnen geven. Je kunt niet naar een objectief deel van het uiterlijk kijken ofzo (zoals je wel zou kunnen doen als je het aantal vrouwen of aantal mannen wilt tellen).

@JWM: second that :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door deadlock »

Geert schreef:En begin jaren was het zeker nog 1 op de 100? :') Maar sowieso is het lastig om dit te meten, je bent afhankelijk van het (eerlijke) antwoord van een respondent op de vraag of hij/zij op hetzelfde geslacht valt. En daar komen dus ook allerlei sociale factoren bij kijken (maatschappelijke acceptatie, persoonlijke acceptatie, ...) die een vertekend beeld kunnen geven. Je kunt niet naar een objectief deel van het uiterlijk kijken ofzo (zoals je wel zou kunnen doen als je het aantal vrouwen of aantal mannen wilt tellen).

@JWM: second that :lol:
Respondenten zijn in een anoniem onderzoek verrassend eerlijk. Zie ook de onderzoeken over overspel bijvoorbeeld. Je zou hierbij in principe kunnen aandragen dat er gewoon steeds meer mensen eerlijker zijn geworden en dat die 1 op de 10 nog maar een minimumhoeveelheid is.

Dit geldt trouwens alleen voor het Westen. In de rest van de wereld heerst een (voor ons dan) bizarre seksuele moraal, zoals drie- of vierslachtigheid.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Vinny »

Zie ook de onderzoeken over overspel bijvoorbeeld.
Het merkwaardige aan dit soort onderzoeken is dat het nooit klopt: Mannen gaan meer vreemd dan vrouwen.
Vraag: Ja met wie dan?

Vrouwen schamen zich er gewoon meer voor en geven dit minder vaak toe in een anonieme enquête, terwijl mannen de neiging hebben om er over op te scheppen.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Ruben »

Vreemdgaande mannen kunnen natuurlijk prima vreemdgaan met single vrouwen. Single vrouwen gaan t.o.v. Niemand 'vreemd' wat de lagere cijfers in zulke onderzoeken verklaart.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Baby geboren in Thalystrein in Brussel-Zuid

Bericht door Geert »

Meerdere mannen kunnen natuurlijk ook vreemdgaan met één vrouw. Dat vertekent de statistieken ook :lol:
Ruben
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3542
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 20:18
Locatie: Amsterdam

Re: Zwangere homo's in het vliegtuig

Bericht door Ruben »

Sommigen staan er om bekend een 'ding' te hebben voor getrouwde objecten, dus ook dit speelt mee ja. :lol:
En om de sfeer te blijven van dit nieuwe topic: we hebben natuurlijk ook nog de vreemdgaande parkeerplaatsman. :|
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 125 gasten