Busmaterieel

Hier kunnen vragen worden gesteld of discussies worden gehouden over de wiki. Inhoudelijke wijzigingen kunnen in de wiki zelf gemaakt worden.
Plaats reactie
Etienne
Donateur
Berichten: 7944
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Busmaterieel

Bericht door Etienne »

Zojuist heb ik de pagina over de Lion's City een frissere look gegeven. Graag jullie mening hierover? Ziet het er beter uit, of was de oude situatie toch beter?

http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/MAN_L ... City#Inzet
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50905
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Busmaterieel

Bericht door Suus »

Ik vind het netjes, alleen in de tabel is alles vet, dat vind ik een beetje overbodig, en die lichtblauwe achtergrondkleur hoeft van mij ook niet zo :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busmaterieel

Bericht door Geert »

Ik zou de zwarte achtergrond gelijk maken aan het OVNL-blauw dat we ook gebruiken op de rest van de wiki. Voor de rest ziet het er netjes uit :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39190
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busmaterieel

Bericht door Daniel »

En nog 'n tip: maak de fotogallerij ietsje smaller... die valt nu net een stukje buiten het grote vak waar het artikel in staat :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Busmaterieel

Bericht door Chauf21 »

De opzet ziet er wel aardig uit en sluit ik me aan bij de suggesties die hierboven al staan :)
Wat ik nog wel mis, is een onderscheid in verschillende types.
De Lion's City is immers iets anders dan een Lion's City T. Misschien dat dat onderscheid nog iets duidelijker kan worden gemaakt (eventueel met foto's). En een leek zal sowieo het verschil tussen _, G en T weten ;)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busmaterieel

Bericht door Geert »

Ik heb de kleuren van de tabel aangepast zodat het overeenkomt met de rest van de wiki. :)

De oude tabel is hier nog te zien: http://wiki.ovinnederland.nl/w/index.ph ... 8160#Inzet
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busmaterieel

Bericht door Geert »

De tabel met materieelinzet is nu in een sjabloon gegoten: zie [wiki]Sjabloon:InzetTop[/wiki] en [wiki]Sjabloon:InzetRij[/wiki]. De pagina [wiki]MAN Lion's City[/wiki] en enkele andere pagina's zijn al voorzien van dit sjabloon; bekijk de bron voor een voorbeeld. :)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten