Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Pim-AllianceB95 schreef:De 4223 is toe aan een veeg- en dweilbeurt: in elk geval in de zespersoonscompartimenten in de A-bak is een hoop plakkerij en een flinke laag stof te vinden.
Hoewel ik het er ongetwijfeld mee eens ben, neem ik geen schoonmaakgerelateerde zaken in behandeling, omdat die in de tussentijd al gemeld zouden kunnen zijn.
Wubbo schreef:2056 met ICM-6 en mensen in het gangpad tussen Utrecht en Gouda.
Dank! Heb je al terugkoppeling over mijn favoriete T21? Ik heb het ding niet meer werkend gezien na de melding, maar weet niet of hij weer stuk is of nog stuk (gezien de reputatie van het ding zou beide kunnen...).
Van schermen krijg ik helaas geen enkele terugkoppeling; dat wordt doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling en verdwijnt dan volledig uit het zicht. Maar, ik zou Mikos niet zijn als ik niet een lijntje binnendoor weet, dus ik vraag het even voor je na. :pos:
Zoals ik had geklaagd over defecte informatieschermen is er nu actie ondernomen in Groningen. Onder het (defecte) scherm heeft iemand een sticker geplakt met ForeyeT dat de schade is opgenomen.
In de 2449 zijn het scherm naast deur 6 en op de cabinewand "naast" deur 1 zwart, het scherm er tussenin doet 't wel (dus ze zijn niet allemaal kapot/uit)
olof schreef:Een ICM-3 in de 3639 is geen succes tussen Den Bosch en Tilburg. Er staan best wat reizigers in het gangpad.
Had een ICM-IV moeten zijn, dus ongeplande afwijking. Graag voor het melden controleren in de Reisplanner Xtra-app of er ander/meer materieel in had moeten rijden, dat scheelt mij uitzoeken wat er in had horen te rijden. Met deze melding kan ik dus niks.
Aking schreef:In de 2449 zijn het scherm naast deur 6 en op de cabinewand "naast" deur 1 zwart, het scherm er tussenin doet 't wel (dus ze zijn niet allemaal kapot/uit)
Doorgegeven. :pos:
Wubbo schreef:Heb je al terugkoppeling over mijn favoriete T21?
Ondanks het doorgeven van jouw 3 eerdere meldingen, beweert ProRail geen melding binnen te hebben gekregen, maar hij ging vandaag direct weer op de lijst. We gaan ook de lijn met ProRail nog eens intern na, want dat gaat natuurlijk nergens over.
Toen ik zojuist met de [serie=Sprinter|2018|Rotterdam Centraal - Breukelen - Uitgeest4000[/serie] richting Rotterdam station Abcoude naderde, werd dat pas omgeroepen toen we al langs het perron reden en dat lijkt mij wat aan de late kant. Helaas reis ik zelden op dit traject, dus ik zou het niet vaker kunnen checken.
Zolang hij niet vraagt naar de kleur van haar bh, zie ik het probleem niet zo. Iets wat overigens vroeger door menig meisje gewoon op Hyves werd gezet. #vroegerwasallesbeter
Scherm 30062 is nu inderdaad gerepareerd. Geweest. Ergens vannacht is hij weer vastgelopen, nu staan er treinen van rond 05.45 op. Broertje 30061 (het scherm ernaast, de linker als je er voor staat) is rond 00.00 uur blijven hangen.
Wubbo schreef:Scherm 30062 is nu inderdaad gerepareerd.
"Terugkoppeling leert dat beide schermen volgens CSD vanaf 6 uur niet meer goed waren en nu weer zijn hersteld. Gebeurt volgens hen vaker dat de schermen de communicatie missen, maar vaak (zegt CSD) herstelt dat zich weer binnen 10 minuten. Nu dus even niet. CSD heeft herstelactie uitgevoerd."
Ik heb daar, gezien het aantal meldingen over deze schermen, mijn eigen mening over, maar we blijven ze gewoon stug aanmelden. :pos:
Nee, de afdeling die nog geen afgekorte naam had en daarvoor wat willekeurige letters heeft gepakt. Ik weet niet waar het voor staat, boeit me ook weinig, ze moeten die schermen resetten als ik daar om vraag! (A)
Wubbo schreef:Scherm 30062 is nu inderdaad gerepareerd.
"Terugkoppeling leert dat beide schermen volgens CSD vanaf 6 uur niet meer goed waren en nu weer zijn hersteld. Gebeurt volgens hen vaker dat de schermen de communicatie missen, maar vaak (zegt CSD) herstelt dat zich weer binnen 10 minuten. Nu dus even niet. CSD heeft herstelactie uitgevoerd."
Ik heb daar, gezien het aantal meldingen over deze schermen, mijn eigen mening over, maar we blijven ze gewoon stug aanmelden. :pos:
Ik meld ze pas als ik ze meerdere keren achter elkaar wat anders zie doen dan ze zouden moeten doen. Maandag meer in dit theater verwacht ik ;-)