Mag ik even kwijt #28

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

Vanmiddag een leuke situatie; werkzaamheden aan de ene weghelft, waarbij het verkeer in beide richtingen doormiddel van tijdelijke verkeerslichten over dezelfde weghelft moest rijden. Door een fout in de verkeerslichten kregen beide richtingen tegelijkertijd groen, door de bochtige weg en de lengte van het "werktraject" viel dit pas op toen de rij auto's elkaar halverwege tegemoet kwamen. :lol:
We hebben minutenlang stilgestaan zonder dat er een oplossing kwam, na een poos is een van de wegwerkers de auto's achteruit een bospad in gaan dirigeren zodat er niet honderden meters achteruit te hoefde worden gereden. Ik heb de motor maar uitgezet en ben met me moeder gaan kletsen, tot de weg weer vrij was. (Het was de tegengestelde richting die de weg vrij moest maken door dat bospad in te gaan.) Nog een geluk dat de volledig rij auto's uit personenauto's en bestelbusjes bestond (zonder aanhangers of caravans) en er geen bussen of vrachtwagens tussen stonden.

Zowiezo leken ze in die regio wel alle wegen te hebben opgebroken, overal tijdelijke verkeerslichten, wegomleidingen en wegversmallingen. Komt de Tour de France daar soms volgend jaar overheen want dat is in dit land een reden om maar gelijk de hele weg te vernieuwen. :lol:
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Once and for all and for everybody: Als ik mijn telefoon niet opneem, heeft dat een reden. Een reden waar je geen conclusies aan hoeft te verbinden. En ook een reden waarvoor ik geen verantwoording ga afleggen. Ook niet per email. Zelfs niet aan jou mam.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Oud forumgebruiker »

JeePee schreef:Serieus even, waarom zijn busfappers half suïcidaal? Rij je rustig met je bus over CS Groningen, springen er allemaal mensen voor en gaan half op de stationsweg staan terwijl er auto's doorrijden... Get a life... :roll:
Komt dit je bekend voor? :lol:
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door mb90 »

Op het Zuidplein zie ik zulke situaties ook soms. Nog net even voor een bus of een auto langs rennen om een bus op de foto te zetten of op de middenweg een bufferende bus fotograferen. En het erge is dat het vaak nog gewoon een bus (in mijn geval zijn het meestal de RET-Alliances) is die je ook gewoon rijdend langs een veel rustigere weg kan fotograferen...

Nu wil ik niet zeggen dat elke busfapper (om in JeePee's bewoording te blijven) zo is, want zelf maak ik ook genoeg busfoto's, maar dan nooit met zulke rare stunts, maar gewoon veilig wachtend op de stoep of in een grasveld en als er dan een bus verderop langs kom laat ik hem lekker gaan.
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door JeePee »

ziggy schreef: Komt dit je bekend voor? :lol:
Deze stonden nog enigszins aan de kant. Bij het afrijden van CS werd het veel gevaarlijker.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Ik heb daar ergens ook 'n foto van gezien, zal ik vanavond even opzoeken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Wubbo »

Het zijn niet alleen busfappers, ook treinfappers. En het helpt niet eens als het een keer mis gaat: het is al een keer misgegaan, met dodelijke afloop.

Ik begrijp het echt niet, en ik ga het niet begrijpen ook. :?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Wubbo schreef:Het zijn niet alleen busfappers, ook treinfappers. En het helpt niet eens als het een keer mis gaat: het is al een keer misgegaan, met dodelijke afloop.
Gevalletje Darwin Award? :pos:
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door JeePee »

Wubbo schreef:Ik begrijp het echt niet, en ik ga het niet begrijpen ook. :?
Volgens mij willen we het ook niet begrijpen. In ieder geval was het bijna au tegen voorkant bus (nee niet de onze)...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Caspar »

Zit ik net wat sites te bekijken over de problemen in de Banlieus van Parijs, met alle toestanden en geweld daar, dat er nog steeds dagelijks schietpartijen met politie enzo zijn, komt er links in beeld: Enkeltje Parijs 36€, een reclame balk van Hispeed. Vooral de term Enkeltje is wat krom bij deze :wink:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door deadlock »

Ik ben gisteren op een weekendretour naar Amersfoort geweest en ben niet gecontroleerd. Zal ik vandaag nog een keer gaan zodat het lijkt alsof ik nog een beetje productief ben?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Geert »

Caspar schreef:Zit ik net wat sites te bekijken over de problemen in de Banlieus van Parijs, met alle toestanden en geweld daar, dat er nog steeds dagelijks schietpartijen met politie enzo zijn, komt er links in beeld: Enkeltje Parijs 36€, een reclame balk van Hispeed. Vooral de term Enkeltje is wat krom bij deze :wink:
:lol:

Nee, de Spits van donderdag dan: eerst een twee pagina's breed artikel over borstkanker, en dan op de volgende pagina een bericht over het ontstaan van de omroep TROS: "Van gezwel tot grootste familie"... :roll:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

deadlock schreef:Ik ben gisteren op een weekendretour naar Amersfoort geweest en ben niet gecontroleerd. Zal ik vandaag nog een keer gaan zodat het lijkt alsof ik nog een beetje productief ben?
Ik heb zoiets gehad tijdens een lang weekendretour van/naar Amsterdam CS. Ben stiekem twee keer en twee keer terug geweest :p.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Ardan »

Heb ik net ook gedaan. Vanmiddag van Deventer naar Winterswijk, weekendretour omdat ik vannacht in Winterswijk ga pitten, niet gecontroleerd. Bleek eind van de middag dat ik weer even naar huis moest om wat spul op te halen. Mooi dat ik niet een retourtje heb gekocht, maar gewoon een enkeltje, en straks weer naar Winterswijk ga met het niet-gecontroleerde weekendretourtje.. twee enkele ritten voor de prijs van 1
Ik doe ook maar wat
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

Die pannenkoekenreclame van koopmans, waarbij ze in de Arriva-bus zitten en bij een oma langsdroppen: Is dat nou in Zaltbommel?

Was geloof ik met Tsov daar langs gereden. Of zag ik het nou verkeerd?
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Gezien de in de reclame gebruikte bus zou het ergens in Waterland moeten zijn :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door tsov »

Op youtube een filmpje van de opname gevonden:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=O7XOXJrgV0o[/youtube]
De huisjes doen inderdaad nogal Noord-Hollands aan en de bus is, zoals Ddrs al zei, Waterlands. Toen ik die hele crew op het bruggetje zag staan dacht ik ineens Edam te herkennen, et voila:
Google Streetview biedt uitkomst
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

Zo goed ken ik Noord-Holland dus: niet dus :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door tsov »

Voor degenen die niets te doen hebben: vannacht is de Theo en Thea-marathon :D :pos:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door mb90 »

Dit weekend is op het voorplein van Ahoy in Rotterdam door de Nationale Taptoe het nodige materieel van de Land -en luchtmacht te vinden:
Afbeelding

Het mooiste vind ik deze F-16:
Afbeelding

Voor de liefhebbers dus morgen nog een kans. :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Waarom begint Word opeens te zeuren dat het een illegale versie is terwijl ik hem zelf bij Surfspot heb gekocht :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21335
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

Zo, alle kleine meisjes kunnen weer opgelucht ademhalen: K3 is weer compleet. :P
De winnares is de Nederlandse Josje geworden (waarmee de naam dus eigenlijk K2J hoort te worden :wink: ).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Bee schreef:Waarom begint Word opeens te zeuren dat het een illegale versie is terwijl ik hem zelf bij Surfspot heb gekocht :evil:
Ik heb op kantoor ook meerdere van dat soort gevallen. Snap er niks van. Mss toch eens aan Microhoer vragen wat er loos is? :?:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Ik vind nu naast mijn Afbeeldingen en Documentenmap ook een Office Genuine Advantage map. Blijkbaar heeft Microsoft weer eens iets nieuws bedacht :roll:

Het blijkt een optionele Windows Update te zijn die automatisch wordt geinstalleerd en niet te verwijderen is (juist :? )

Het kan echter wel met heel veel moeite verwijderd worden vanuit C:\Windows\SoftwareDistribution\Download\8998da55d52b36c0e98ba016ddd50de0\ :roll: :roll: :roll:

Bij mij lijkt het nu in ieder geval weg, nu nog even de update blokkeren.
Laatst gewijzigd door Suus op zo 04 okt 2009, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

De Office Genuine Advantage Notification Tool krijg je vanzelf binnen via Windows Update. Tenminste, als je niet goed oplet. Je KUNT hem weigeren :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 14 gasten