Mag ik even kwijt #28

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Maik
Berichten: 552
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:50
Locatie: Aalten

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Maik »

Hmm ja, ik moet morgen ook maar eens een nieuwe ID-kaart aanvragen. Dat ding verloopt 20-10 volgens mij :neg: .
Pommes.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

Lol altijd handig Ziggy ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

ziggy schreef:Het kan in dat deel van Nederland nog weleens gebeuren dat de autoradio aan blijft staan als de auto uit staat. Dan wordt het accutechnisch een beetje lastig om de auto weer te starten... :wink:
Mwah, dan zijn de autoradio's meestal stuk wanneer ze energie beginnen te zuipen, onze auto start nog met gemak als je de radio een hele week aan heb laten staan. Een MP3 speler of discman kan tenslotte ook uren op een paar batterijtjes spelen dus zo'n zelfde soort geluidsapparaat op een grote autoaccu zou dat toch al helemaal geen probleem moeten zijn.

Volgens mij zijn brandende koplampen meestal de boosdoener van een lege accu. :lol:
Al kan je het daar zomers (bij hoge temperaturen) nog best bont mee maken; een kampeerder had om 23 uur zijn auto geparkeerd en het licht laten branden en de volgende ochtend om 7.30 uur ontdekte hij het, maar de auto startte nog prima.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Stefan »

Zo, ik ben benieuwd of ik vandaag ooit nog ga arriveren in Rotterdam, gezien de werkzaamheden in Klaaswaal. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Hmm, het is knap lastig om een mobiele telefoon te bedienen als je schoonmaakhandschoenen aanhebt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door deadlock »

Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

Ja. :D
:lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

Bee schreef:Hmm, het is knap lastig om een mobiele telefoon te bedienen als je schoonmaakhandschoenen aanhebt.
Je bent je mobiele telefoon aan het schoonmaken? :lol:

Ik heb vorig jaar me net nieuwe MP4 speler op de grond laten vallen toen ik schoonmaakhandschoenen aan had. :(
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Ardan »

Deze vond ik geniaal :lol: :mrgreen: Wil ik ook hebben!
http://www.youtube.com/watch?v=ivg56TX9kWI
(met dank aan IIVQ, die dit linkje op gvbmetro plaatste)
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Geert »

Cool!! Leuke manier om mensen de trap te laten nemen in plaats van de roltrap :D
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

Ik denk dat ik ook wel minimaal drie keer op en neer gelopen was. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

Haha, en dan samen met vrienden een compositie maken :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

Vanmiddag is er een cafégast onder politiebegleiding met de ambulance afgevoerd, hij was geestelijk helemaal de weg kwijt... :?
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Wubbo »

Die hebben ze dan zeker op Utrecht C gedumpt? Daar was een jongen zo ver heen, dat ie door twee vrienden de trein in werd gedragen. Iets te veel op denk ik. En dat rond 23.30 uur... ;-)
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door JeePee »

Zijn vrienden van het zuipfeestje hebben net de t787 bestormd. Combinatie van bier en tieten, overload aftershave en veel ee oo's dus. Enfin, in de eerste klas is het nog steeds een karige bezetting met 2 HC's en 2 reizigers. Rustig dus :)
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Oud forumgebruiker »

Heb vandaag met diverse winkeliers gepraat in de slechtste buurt van Nederland: de Kolenkitbuurt. Toch triest hoe sommige mensen de buurt met stappen achteruit hebben zien hollen, terwijl je machteloos staat. Heb ook met de (al drugs dealende) opposite gepraat... die niet snappen waarom 'buitenstaanders' deze wijk bestempelen als slecht :lol:.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Mark »

In welke plaats is dat? Amsterdam?
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Is inderdaad in Amsterdam, ligt tussen de A10 en Westtak in, volgens mij hoort het bij het stadsdeel Bos en Lommer. Er is alleen in de pers de laatste tijd meer aandacht voor de G-buurt/K-buurt elders in Amsterdam.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dat ligt inderdaad in de Bos en Lommer, tussen het Bos en Lommerplein en voormalig station de Vlugtlaan (metrofunctie is wel gebleven, altijd nog doodzonde dat dat NS-station is opgeheven). Helft ervan is al tegen de vlakte, maar de problemen zijn nog goed te zien in het resterende deel. 30% (!) verlaat vroegtijdig de basisschool en van de overige 70% is 25% niet capabel om de CITO-toets te maken. Jammer dat het zover heeft kunnen komen met deze buurt, het was eerst een gemoedelijke volksbuurt. Ergens kun je het natuurlijk wel zien aankomen met na-oorlogse noodwoningen, maar bij tijdig ingrijpen had een hoop leed volkomen kunnen worden. En nog steeds is er laksheid aan de kant van de overheid... Ben op nogal schokkende dingen gestuit in het onderzoek.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Caspar »

Volgens mij is die buurt min of meer vergelijkbaar met de Afrikaanderwijk in Rotterdam Zuid? MB90 woont daar toch in de buurt? Vind het altijd wel fascinerend dat soort wijken. (zolang ik er zelf niet in hoef te wonen dan).
Die hebben ze dan zeker op Utrecht C gedumpt? Daar was een jongen zo ver heen, dat ie door twee vrienden de trein in werd gedragen. Iets te veel op denk ik. En dat rond 23.30 uur... ;-)

In Alkmaar was gister tegen 21.15 een man ook ook zo ver heen dat ie nauwelijks de trap naar spoor 2/3 op kon komen. Nog in zijn stratenmakers kleren, zal ie wel na zijn werk meteen de kroeg ingedoken zijn.
Ook was de wc totaal ondergekotst (door weer een ander) in de trein naar Hoorn van 21.16.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door tsov »

Mooie buurt, man, daar bij de Kolenkit, daar ben ik geboren 8-) Daarna verhuisden we naar de Banne Buiksloot, ook al zo'n lekkere buurt tegenwoordig. 't Centrum van Leiden was nogal wat anders en nu woon ik weer gezellie in een Vogelaarwijk :)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

Gisteren op Rotterdam Centraal twee zitplaatsreserveringen gekocht voor Utrecht Centraal - Frankfurt op 25 oktober voor Ardan en mezelf. :D
Heen per ICE t105 (dus tot Frankfurt Fluhafen) en terug per ICE t120 (wel vanaf Frankfurt Hbf).
De kaartjes zelf had ik al, want die had ik gewonnen bij een fotowedstrijd op OHIH. :D Maar ze waren maar t/m 30 oktober geldig, dus de reis moest wel snel gebeuren.
De reserveringen kostten echter bij elkaar nog wel €12,-; ik wist niet dat je daar ook voor moest betalen (in het VK bijvoorbeeld zijn reserveringen gratis). :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Geert »

Uiteraard moet je daar voor betalen, anders reserveert iedereen, zelfs als je nog niet zeker weet welke trein je wilt of als je nog niet zeker bent of je 'm gaat halen. Door er een klein bedrag voor te betalen maak je die drempel wat hoger.:)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Caspar »

Moest je niet 10€ balie toeslag betalen?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

Nee, dat zou €3,50 zijn, maar dat werd niet gerekend. :)
@ Geert: dat snap ik wel, maar waarom is in het VK een zitplaatsreservering dan wel gratis? :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 23 gasten