NS-top gaat minder verdienen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13547
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

NS-top gaat minder verdienen

Bericht door Wubbo »

NS-top gaat minder verdienen
Geplaatst op: zaterdag 10 oktober 2009 om 22:38
Laatst bijgewerkt: zaterdag 10 oktober 2009 om 22:40

De salarissen van de bestuurders van NS gaan fors omlaag. Dit als gevolg van aangescherpte beloningscriteria die minister Bos van Financiën vrijdag aankondigde. Bos heeft besloten dat veertig procent van het salaris van de NS-directie door de overheid bepaald zal worden. Dit zal leiden tot een 'aanzienlijke' matiging. In eerdere plannen was er sprake van 25 procent overheidsinspraak.
Lees verder
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS-top gaat minder verdienen

Bericht door Vinny »

Klinkt zo mooi. Totdat volgend jaar het management wordt vervangen door nitwitsen die niet eens het verschil zien tussen een trein en een bus. De enige figuren die voor het hongerloontje wat de staat biedt nog voor 09:00 wakker wil worden... :evil:

(let op: ik wil helemaal niet afbreuk doen aan de verontwaardiging over topsalarissen en bonussen, ik schets alleen maar de situatie zoals die zich in het echt voordoet...)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: NS-top gaat minder verdienen

Bericht door Caspar »

Nouja of het huidige bestuur bij NS en Prorail zo overweldigend goed is? :roll:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS-top gaat minder verdienen

Bericht door Vinny »

Ik geloof dat het huidige bestuur van de NS aanzienlijk populairder is dan in de jaren Huizinga.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 138 gasten