Mag ik even kwijt #28

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Caspar »

Koop je daar niet al een treinkaartje in een lange afstandstrein voor een bepaalde rit? Een treingebonden kaartje.
Overigens mogen ze voor die extreem dure kaartjes daar wel wat extra service geven als een zitplaats garantie ja.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Bij de Fyra is zitplaatsreservering ook gratis :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Stefan »

Voor mij geldt het gezegde "goedkoop is duurkoop" weer. Ik heb op 30 januari een of ander goedkoop 19" LCD scherm gekocht, maar die is eergisteren overleden. Op geen enkele pc ontving 'ie meer een signaal. Ik heb 'm net onder de garantie weggebracht bij Alternate. Ze sturen 'm op naar de fabrikant en ze verwachten dat ik 'm binnen 4 á 8 weken terug heb, geweldig.. :neg: Goed, het heeft me nog niets gekost, maar ik zal vast wel weer wat bijzonders hebben.. :P

En uiteraard heb ik net 2 weken terug een monitor weggegooid... :oops:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door mb90 »

Het is dit jaar niet echt het jaar van de katten bij ons. Afgelopen zomer was de jongste al overreden en vanmorgen overleed de oudste op 10-jarige leeftijd. Het ging begin deze week nog goed, maar sindsdien is het erg snel achteruit gegaan. Donderdagavond werd hij al opgenomen in het dierenziekenhuis en vanmorgen ben ik razendsnel vanaf mijn werk met mijn moeder naar dat ziekenhuis gegaan om z'n laatste adem mee te maken. :cry:

Gelukkig hebben we in plaats van de jongste begin vorige maand een andere opgehaald uit het asiel, dus de klap is voor een deel op te vangen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

Stefan schreef:Ze sturen 'm op naar de fabrikant en ze verwachten dat ik 'm binnen 4 á 8 weken terug heb, geweldig.. :neg:
Haha die zijn nog slomer dan bij LG. :mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Stefan »

'k Heb inmiddels weer een prachtige 19" CRT op m'n bureau staan, geen idee hoelang m'n bureau het nog houdt, maar dat ding weegt echt dieplood! :shock:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Oud forumgebruiker »

tsov schreef:Mooie buurt, man, daar bij de Kolenkit, daar ben ik geboren 8-) Daarna verhuisden we naar de Banne Buiksloot, ook al zo'n lekkere buurt tegenwoordig. 't Centrum van Leiden was nogal wat anders en nu woon ik weer gezellie in een Vogelaarwijk :)
Welk ziekenhuis zit daar dan? Of bedoel je het Lucas?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Vroegâh had je ook nog de mogelijkheid om thuis geboren te worden, maar dat wordt steeds zeldzamer omdat het gewoon een rare hollandse gewoonte was die niet echt meer van deze tijd was.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Mikos »

*Is blij dat hij gewoon lekker thuis is geboren* :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

Hehe... ik in een niet-meer-bestaand ziekenhuis in Sheep City.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daantje »

Ik ben in Bronovo geboren 8-)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Justin schreef:Hehe... ik in een niet-meer-bestaand ziekenhuis in Sheep City.
Schapenstad :lol: Geen idee wat je ermee bedoelt.

Ik schijn in een ziekenhuis in Rotterdam geboren te zijn, maar ik weet niet welke. Ik weet alleen dat het ook in mijn geval niet meer bestaat :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Geert »

Ik ben geboren in het ziekenhuis tegenover het huis van mijn ouders in Vlaardingen. Het ziekenhuis is sinds vorig jaar verhuisd naar Schiedam, en mijn ouders zijn waarschijnlijk binnen nu en een jaar ook verhuisd :(
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Bee schreef:
Justin schreef:Hehe... ik in een niet-meer-bestaand ziekenhuis in Sheep City.
Schapenstad :lol: Geen idee wat je ermee bedoelt.
Ik wel, als eveneens rasechte schapekop... da's dus Dordrecht :wink:

En waar dat vandaan komt, nou van het volgende...
Wikipedia schreef:Inwoners van Dordrecht worden Schapekoppen genoemd, een benaming die waarschijnlijk gebaseerd is op een sage, die wellicht uit de Middeleeuwen stamt toen er nog tolmuren rond de stad stonden. In een poging om het tolgeld op vee te ontduiken, staken Dordtenaren een schaap in mensenkleren om het zo binnen de stadsmuren te kunnen smokkelen. Het bedrog kwam echter uit: net op het moment dat men met het schaap door de poort wilde begon het dier te blaten.
Maargoed, ik ben geboren in het ziekenhuis in Dordrecht dat waarschijnlijk de meeste naamswijzigingen heeft ondergaan van allemaal: het huidige Albert Schweitzer Ziekenhuis, locatie Amstelwijck. Dat ziekenhuis heeft trouwens jarenlang precies aan het andere uiteinde van stadslijn 4 (toen Wielwijk - Stadspolders) gelegen als waar ik tot 2002 woonde...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door tsov »

En waar deze discussie allemaal mee begon: ik ben dus inderdaad in het Lucas geboren en m'n ouders woonden toentertijd in de Nannostraat, vlakbij station De Vlugtlaan en dus vlakbij de Kolenkit (die officieel trouwens Opstandingskerk heet, maar dat weet niemand :P ) waar de buurt naar genoemd is.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Ik ben in Bronovo geboren 8-)
Daar komen wel meer prinsesjes vandaan heb ik gehoord O+
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Oh ja ik ben weer thuis dus :mrgreen:

Lekkermakertje :P

Afbeelding

Afbeelding
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Oud forumgebruiker »

tsov schreef:En waar deze discussie allemaal mee begon: ik ben dus inderdaad in het Lucas geboren en m'n ouders woonden toentertijd in de Nannostraat, vlakbij station De Vlugtlaan en dus vlakbij de Kolenkit (die officieel trouwens Opstandingskerk heet, maar dat weet niemand :P ) waar de buurt naar genoemd is.
Grappig, in die straat ben ik ook wel meermaals geweest de laatste weken. Mijn oma woonde één buurt verderop in de Gulden Winckelbuurt. Zelf ben ik in het ook niet meer bestaande Andreasziekenhuis geboren (voordat dat met het Lucas gefuseerd is) in de Warmondbuurt in Oud-Zuid, dat toen overigens nog Slotervaart was.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Stefan »

Fles schreef:Oh ja ik ben weer thuis dus :mrgreen:

Lekkermakertje :P
Grr.. :evil: :lol:

Wel toevallig, ik zat zojuist de route Tyne Valley te spelen in BVE en kwam dus ook door 't station van Newcastle, mét een 142. :mrgreen:

En laat ik er ook nog even op inhaken, ik ben in het Ikazia Ziekenhuis in Rotterdam geboren. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door MdJ »

Als half bloed Zeeuw en Rotterdammer ben ik de enige van de familie in (niet meer zo in gebruik zijnde ) Julia Ziekenhuis in Apeldoorn geboren :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

Ik ben geboren in een bejaardenhuis, alleen dat was toendertijd nog het ziekenhuis van Heemskerk. :lol:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

Mikos schreef:*Is blij dat hij gewoon lekker thuis is geboren* :P
Eens. :pos:

@Fles: is dat bordje van Newcastle in de huisstijl van NXEC toevallig? :P
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Stefan »

Ik heet dan geen Fles, maar goed.. Ja, dat is de huisstijl van NXEC. :P
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door mb90 »

Ik ben in het Zuiderziekenhuis (inmiddels bekend als Maastad Ziekenhuis locatie Zuider, een hele mond vol) in Rotterdam geboren. Over een paar jaar zal dit ziekenhuis op deze locatie ook verleden tijd zijn. Waarom daar en niet bij het dichterbij geleden Ikazia Ziekenhuis weet ik niet. :P
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Mark »

Geboren in het Streekziekenhuis Midden Twente te Hengelo, nog altijd de eindhalte van lijn 12 :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten