Mag ik even kwijt #28

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Meltrain »

meltrain schreef:Gisteren op Rotterdam Centraal twee zitplaatsreserveringen gekocht voor Utrecht Centraal - Frankfurt op 25 oktober voor Ardan en mezelf. :D
Heen per ICE t105 (dus tot Frankfurt Fluhafen) en terug per ICE t120 (wel vanaf Frankfurt Hbf).
De kaartjes zelf had ik al, want die had ik gewonnen bij een fotowedstrijd op OHIH. :D Maar ze waren maar t/m 30 oktober geldig, dus de reis moest wel snel gebeuren.
De reserveringen kostten echter bij elkaar nog wel €12,-; ik wist niet dat je daar ook voor moest betalen (in het VK bijvoorbeeld zijn reserveringen gratis). :?
En die reserveringen zijn dus alweer waardeloos....
Helaas kreeg Ardan vandaag te horen dat hij op die dag moet werken en niet kan ruilen. :(
De reis is daarom één dag vevroegd, dus naar zaterdag 24 oktober. Omdat ICE t120 dan niet rijdt, gaan we terug met ICE t104, vanaf Frankfurt Flughafen.
Maar weet iemand toevallig of reserveringen ook omboekbaar zijn? Of moet ik echt nieuwe reserveringen kopen?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Caspar »

Ik zou niet reserveren, ik heb tot nog toe 1x mee gemaakt dat alle plaatsen bezet waren in een ICE naar Duitsland (van de ongeveer 20 keer dat ik in dat ding heb gezeten), en dat was het weekend wat de ANWB als zwart weekend aangaf, een zaterdagochtend eind Augustus. Waar alle vakantiegangers weer huiswaarts gingen. Ook lag toen het traject Deventer- Bentheim eruit, dus er waren zeer veel reizigers die via Duisburg naar Berlijn gingen. Nouja zo'n samenloop van omstandigheden is maar een paar keer per jaar, en verder zijn er vaak nog tientallen stoelen leeg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

MdJ schreef:Als half bloed Zeeuw en Rotterdammer ben ik de enige van de familie in (niet meer zo in gebruik zijnde ) Julia Ziekenhuis in Apeldoorn geboren :mrgreen:
Bedoel je niet Juliana ? Daar of in Lucas heeft mijn moeder nog gewerkt lang lang geleden (toen was ik nog niet geboren)
mb90 schreef:Ik ben in het Zuiderziekenhuis (inmiddels bekend als Maastad Ziekenhuis locatie Zuider, een hele mond vol) in Rotterdam geboren. Over een paar jaar zal dit ziekenhuis op deze locatie ook verleden tijd zijn. Waarom daar en niet bij het dichterbij geleden Ikazia Ziekenhuis weet ik niet. :P
En ook in het Zuiderziekenhuis heeft mijn moeder nog gewerkt, ook nog voordat ik geboren was. Mijn moeder heeft tot mijn geboorte ook nog in het Sint Franciscus Gasthuis in Rotterdam gewerkt, dus wie bied :mrgreen:

Ik hoop dat ik morgen geen promotieteams voor Puur&Eerlijk in de supermarkt tegenkom, want de supermarkt is zonder die meisjes al vol genoeg :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Wubbo »

Reserveringen zijn bij mijn weten niet omboekbaar, maar vraag het anders gewoon even. Check trouwens wel even of je kaartjes alleen geldig zijn met reservering (die beperking bestaat bij een aantal kaartsoorten) voordat je de keus maakt om wel of niet te reserveren!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door htm_tram »

Het zijn VIP tickets die hij gekregen heeft bij de OHIH fotowedstrijd. Je kon zo instappen in de ice, je kan er zelf voor kiezen om de reserveringen er bij te kopen.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door tsov »

Hoe zou Twitter in het echte leven eruit zien?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t0Jgf2vp8Wc[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ezkxxpwPvic[/youtube]
:lol: :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Mikos »

Luxeprobleem: Xbox 360 of PlayStation 3... *zucht* Ik neig naar de 360... Anybody that can help?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daan »

tsov schreef:Hoe zou Twitter in het echte leven eruit zien?
Vooral die tweede is fraai :lol:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door deadlock »

Mikos schreef:Luxeprobleem: Xbox 360 of PlayStation 3... *zucht* Ik neig naar de 360... Anybody that can help?
Ga je veel online gamen?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Mikos »

In principe niet... :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Zow, spanning en sensatie hier... net een hoop herrie, bleek het de traumaheli te zijn die inmiddels is geland aan het einde van de straat.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

P2000 schreef:1420059 18:52:12 12-10-09 A1 AMBU LFL02 ONGEVAL Marowijne Dordrecht ddt bon 77250
Traumaheli Lifeliner 2 / MMT 90.1 Rotterdam
Dit zeker? Staat niet bij wat er is.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Dat moet 'm zijn ja, daar staat 'ie redelijk in de buurt. Hier even een kaartje waar de heli staat en waar de Marowijne is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door MdJ »

Bee schreef:
MdJ schreef:Als half bloed Zeeuw en Rotterdammer ben ik de enige van de familie in (niet meer zo in gebruik zijnde ) Julia Ziekenhuis in Apeldoorn geboren :mrgreen:
Bedoel je niet Juliana ? Daar of in Lucas heeft mijn moeder nog gewerkt lang lang geleden (toen was ik nog niet geboren
Ja klopt. Ik moet wat meer stotteren :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Daan schreef:
tsov schreef:Hoe zou Twitter in het echte leven eruit zien?
Vooral die tweede is fraai :lol:
Twitter is gewoon ziek :|
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Gaat het dit jaar nog lukken?? :?:

Afbeelding

Bijna. :P
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Wubbo »

Moet lukken toch? Als je tenminste nog vrije dagen hebt :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Fles »

Noorderkempen moet ook nog, staat niet op het kaartje. Maar op zich moet het op een weekdag wel kunnen, eventueel een vrijdag en een zaterdag. Alleen Antwerpen Haven is nog echt een probleem. er schijnen pendelbussen vanaf Noorderdokken te gaan. Maar eens even naar kijken tzt...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door STF »

Zozo dat schiet aardig op Fles!

Daarnet ging de vluchtwegverlichting aan in een van de voorraadruimtes, terwijl de elektra helemaal niet is uitgevallen. Ik heb de bedrading naar de lamp toe al doorgemeten en daar staat gewoon 230 volt op dus volgens mij is de elektronica van die lampunit stuk... :?

Update: de lampunit maar van het elektra-net afgekoppeld want het begon branderig te ruiken, de elektronica was aan het schroeien.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door deadlock »

Mikos schreef:In principe niet... :)
Dan een Xdoos.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Lol... ik zak net door m'n bureaustoel hier op 't werk :P Zo na de lunch maar eens een andere regelen...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door M57 »

Of minder lunchen :!:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Justin »

Haha. Flauw!

Ik zocht eens een geschikt veldje in Zwijndrecht om op te trainen... eigenlijk zijn er 0 geschikte open velden :'). T is of bezaaid met hondendrollen, of het is een particulier sportveld =(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39179
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Daniel »

Met het bureaustoel-gebeuren bleek 't mee te vallen... na de lunch eens met een collega een soortgelijke stoel erbij gehaald om te vergelijken hoe het eruit hoort te zien :P
De stand van de zitting van die stoelen is verstelbaar en die bleek gewoon spontaan naar schuin omlaag met de voorkant laag gesprongen te zijn. Na wat gedoe met de hendel en op de zitting duwen kwam 'ie weer in een comfortabeler stand te staan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #28

Bericht door Suus »

Dat is beter dan de bureaustoelen die de UvA heeft in het mediastudies gebouw, de rugleuning zou daar fabrieks af comfortabel moeten staan, want een knop voor de rugleuning ontbreekt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 58 gasten