Mag ik even kwijt #29

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

deadlock schreef:En als je dat wel hebt kan je vragen of ik mijn peuk uit wil maken en ik zal dat écht wel doen hoor.
Is een beetje hetzelfde als je MP3speler keihard zetten. En als mensen dat asociaal noemen, gaan zeggen "Ja maar je kan toch vragen of ik hem zachter zet?!"

Je moet gewoon geen overlast veroorzaken in the first place. En niet er vanuitgaat dat "als niemand er wat van zegt, het dus okee is". Het is niet meer zo dat je tegenwoordig maar iedereen overal op kunt aanspreken zonder een serieus risico te lopen. Helaas.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Is een beetje hetzelfde als je MP3speler keihard zetten. En als mensen dat asociaal noemen, gaan zeggen "Ja maar je kan toch vragen of ik hem zachter zet?!"

Je moet gewoon geen overlast veroorzaken in the first place. En niet er vanuitgaat dat "als niemand er wat van zegt, het dus okee is". Het is niet meer zo dat je tegenwoordig maar iedereen overal op kunt aanspreken zonder een serieus risico te lopen. Helaas.
Bij een MP3speler is ook het geval dat als je het ding inhebt je gewoon niet weet hoe hard hij om je heen klinkt. Je kan tot op zekere hoogte nog wel inschatten hoe luid het is maar die doppen maken zo intens veel meer herrie als ze uit zijn dat je dat praktish altijd verkeerd meet. Daarnaast staan MP3's er nou ook niet bepaald om bekend allemaal op hetzelfde volume genormaliseerd te zijn.

Ik vind dat je erg overtrokken reageert.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Kan je vinden. Maar je mist het punt een beetje. Naja goed, laat ook maar :)
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Geert »

deadlock schreef:
Fles schreef:Is een beetje hetzelfde als je MP3speler keihard zetten. En als mensen dat asociaal noemen, gaan zeggen "Ja maar je kan toch vragen of ik hem zachter zet?!"

Je moet gewoon geen overlast veroorzaken in the first place. En niet er vanuitgaat dat "als niemand er wat van zegt, het dus okee is". Het is niet meer zo dat je tegenwoordig maar iedereen overal op kunt aanspreken zonder een serieus risico te lopen. Helaas.
Bij een MP3speler is ook het geval dat als je het ding inhebt je gewoon niet weet hoe hard hij om je heen klinkt. Je kan tot op zekere hoogte nog wel inschatten hoe luid het is maar die doppen maken zo intens veel meer herrie als ze uit zijn dat je dat praktish altijd verkeerd meet. Daarnaast staan MP3's er nou ook niet bepaald om bekend allemaal op hetzelfde volume genormaliseerd te zijn.
Je gaat nu in op hoe een mp3-speler klinkt, maar daar gaat het helemaal niet in. Mensen gedragen zich asociaal en roepen dan "maar je kunt altijd vragen of ik me anders wil gedragen", terwijl andere mensen daar helemaal geen zin in hebben. Je kunt zelf toch ook wel bedenken dat je overlast veroorzaakt? (Niet specifiek op jou doelend overigens, maar in het algemeen.)
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door JeePee »

9292OV heeft 100 miljoen reisadviezen afgegeven. Daarom werd er vanmorgen een heerlijke slagroomtaart bezorgd op het werk ten name van de mensen met wie ze veel samenwerken. Altijd leuk als een pakketje voor jou een taart blijkt te zijn :)
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Wubbo »

Ik heb al een heleboel reisadviezen via 9292 opgevraagd. Waarom heb ik geen taart gekregen? :P
JeePee
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1472
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 20:52
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door JeePee »

Jij krijgt al kadootjes in de vorm van gratis output. Wij leveren ook nog de input :)
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door tsov »

Jemig, wat weet die Anniko van Santen veel :shock: (nu op RTL4 bij De Slimste)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

Tjeempie, die heb ik een tijd niet meer gezien.

M'n oog is blijkbaar ontstoken geweest, is nu aan het herstellen ofzo. Had eerst beide ogen -1.75, nu is de een -2.5 door de infectie en de ander -2.0. Mag geen lenzen in, maar moet bril dragen. Echter, omdat mn bril ouwe sterkte heeft (-1.25 beide ogen), zie ik er niet zoveel denderend mee. En een nieuwe bril moet dus nog op gewacht worden, omdat de opticien zegt dat als ik mn ogen rust geef, het kan zijn dat mijn beide ogen weer allebei terug gaan naar -1.75 of (aannemelijker) -2.00...

Dus als je me op 't station ziet en je zwaait naar me en ik reageer niet, dan weet je waarom. Eveneens als je me tegen mensen of objecten aan ziet botsen :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Geert »

Ach, niets mis met een bril toch ;) :mrgreen:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door deadlock »

Geert schreef:Je gaat nu in op hoe een mp3-speler klinkt, maar daar gaat het helemaal niet in. Mensen gedragen zich asociaal en roepen dan "maar je kunt altijd vragen of ik me anders wil gedragen", terwijl andere mensen daar helemaal geen zin in hebben. Je kunt zelf toch ook wel bedenken dat je overlast veroorzaakt? (Niet specifiek op jou doelend overigens, maar in het algemeen.)
Als je niet weet dat je overlast veroorzaakt, hoe moet je het dan weten?

Als je problemen met iets hebt, zég het dan gewoon.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Mikos »

@Tsov: Inderdaad, er is geen onderwerp waar ze niks van af weet. Goede kandidaat, dus! Zelfs beter dan dat soap-sterretje Charly Luske (of hoe je dat ook schrijft)! :pos:
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door tsov »

Die viel me trouwens wel 100% mee, niet zoals die GTST-er van gisteren, dat was wel heel erg sneu...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Mikos »

Helemaal mee eens. Daar zat meer in dan in de gemiddelde zeepster... :roll: Overigens, tof programma, dat ik veel heb bekeken op de Vlaamse TV. Vind dat Martijn het op zich leuk doet, hij moet er alleen nog een beetje inkomen, niet? :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Over zeepster gesproken, ik lees net dat ONM gaat stoppen :D

"zo komt er ruimte vrij voor nieuw drama met meer impact" :cry:

Zaten we net op te wachten ja...
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Karl »

:mrgreen:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Veel te duur voor BNN, dat het het nog zo lang heeft volgehouden na de vorige poging om het te doden door Veronica.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Heel dat BNN, ook zoiets. Je moet als crew van één keer een leuk programma niet denken dat je meteen maar een hele zender kan gaan opzetten, en nog serieus genomen worden ook :|
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Wubbo »

BNN heeft er niet voor gekozen om te stoppen met ONM, dat heeft de netcoordinator gedaan. Volgens hem (in DWDD) omdat er te weinig mensen keken. Volgens BNN (Patrick Lodiers) scoort het wel goed in de doelgroep (13-19) en is dat aandeel stijgend. De waarheid van die cijfers kan ik niet beoordelen. Opvallend vond ik wel dat de netcoordinator vond dat er maar wat anders moest komen omdat Nederland 3 niet alleen voor jongeren is. Met dat argument krijg je dus nooit aantrekkelijke programma's voor jongeren, terwijl dat volgens mij juist een doel van de publieke omroep is: bereiken van moeilijk bereikbare doelgroepen.

O, en die baby-TV die ze ook regelmatig hebben mag dan ook wel weg, scoort niet goed in de andere doelgroepen. Kulargument.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door deadlock »

Wie heeft de nieuwste stunt van de PVV gezien?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door JWM »

Wubbo schreef:O, en die baby-TV die ze ook regelmatig hebben mag dan ook wel weg, scoort niet goed in de andere doelgroepen.


Wat heb je toch steeds met die baby's :lol:
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Wubbo »

Toch maar eens zwanger worden. Nu nog een originele plaats om te bevallen :mrgreen:.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Wie heeft de nieuwste stunt van de PVV gezien?
Vertel, wat doen ze? :)
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Meltrain »

Mikos schreef:Helemaal mee eens. Daar zat meer in dan in de gemiddelde zeepster... :roll: Overigens, tof programma, dat ik veel heb bekeken op de Vlaamse TV. Vind dat Martijn het op zich leuk doet, hij moet er alleen nog een beetje inkomen, niet? :)
Ik vind De Slimste Mens ter Wereld nog steeds 30x leuker dan De Slimste hoor. :wink:
Bij de Vlaamse versie is er gewoon veel meer (onzinnige) humor tussendoor, wat met name ook komt door Erik Van Looy.
Ik vind Martijn Krabbé eigenlijk te serieus voor deze quiz (en de reclames zijn k*t :evil: ).
Overigens heeft de Vlaamse versie vanaf komend seizoen niet meer één vast jurylid (was: Rik Torfs), maar steeds een ander jurylid. De verschillende juryleden zijn vandaag bekend gemaakt, met daarbij o.a. Urbanus.
Bron: De Standaard.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Mikos »

Oei oei, ze moeten in België een bestaand en succesvol format veranderen :roll: Maar, ben het met je eens dat De Slimste Mens Ter Wereld een stuk spontaner is. Het gaat hier weliswaar steeds beter :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten