Mag ik even kwijt #29

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Damn, YouTube heeft voor elke video nu een reclamefilmpje :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Dat is dan zeker per land verschillend want Luxemburg heeft het niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Luxemburg heeft heel veel niet, zeker op het gebied van YouTube niet.

Ik kreeg zojuist een brief van de NS, ik krijg mijn Fyratoeslagen van de week dat de Fyra opeens niet meer reed voor 100% terugbetaald (had ze gekocht op de dag dat hij vlak voor de avondspits opeens buiten dienst ging) :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door JWM »

Een beetje slim bedrijf had aan klantenbinding gedaan en je een nieuwe Fyra toeslag ervoor teruggegeven..
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Maar net wat je slim noemt natuurlijk :shock:

"He jammer meneer, er ging wat mis. Hier, om het goed te maken: Kom gratis NOG een keer in ons falende k*tprodukt zitten! :pos: "
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Bee schreef:Luxemburg heeft heel veel niet, zeker op het gebied van YouTube niet.
Tja klein landje he, valt meestal tussen het wal en het schip met winkelketens, websitefunctionaliteit, etc.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Bee schreef:Damn, YouTube heeft voor elke video nu een reclamefilmpje :|
Nergens last van hoor. Je zit zeker auteursrechtelijk beschermd materiaal te bekijken? Mja, dan loop je die kans :) Maar heus niet bij elk filmpje hoor :pos:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OUO7yhO6ld8[/youtube]

Krijg je hier ook reclame bij? :idea:
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door MdJ »

Reclame voor XXL-waterkokers? :mrgreen: :pos:
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Suus »

Geen reclamefilmpje ervoor, maar wel zo'n reclamebalkje voor miniatuurtreintjes :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Daniel »

Hmm, hier niet...

Weet (of heeft) iemand hier toevallig een programmatje waarmee ik MSG-files in EML-files kan omzetten of in ieder geval kan MSG-files importeren in Thunderbird zonder daar Outlook voor nodig te hebben?
De mails uit een PST halen en omzetten in MSG is inmiddels gelukt, maar nu de volgende stap nog...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

Kan je niet beter een hele PST importeren in Thunderbird en dan weggooien wat je niet nodig hebt?

Wat is er trouwens mis met Outlook?
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Oud forumgebruiker »

Heb zojuist overplaatsing aangevraagd bij mijn werkgever van Zaandam naar een filiaal in Amsterdam... na ruim 3 jaar wordt het toch weleens tijd wat dichter bij huis te werken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

ziggy schreef:Zaandam [..] Amsterdam [..] wat dichter bij huis
Ra ra, wat klopt hier niet? :shock:
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Oud forumgebruiker »

? :idea:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Daniel »

Fles schreef:Kan je niet beter een hele PST importeren in Thunderbird en dan weggooien wat je niet nodig hebt?
Da's het hele probleem: er zijn eigenlijk geen converters daarvoor die geen Outlook nodig hebben voor de conversie.
Maargoed, als er geen conversiemogelijkheid is dan kan ik altijd nog gaan knippen en plakken vanuit 't programma dat ik nu heb om de PST-file te bekijken. Da's alleen wat meer werk dan gewoon converteren natuurlijk en je blijft met mails in aparte bestanden zitten dan.
Wat is er trouwens mis met Outlook?
Niks, maar ik heb Office 2007 voor thuisgebruik en studenten en daar zit geen Outlook bij :wink: (Trouwens, Thunderbird werkt wel verdomd veel sneller)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

ziggy schreef:? :idea:

Wat is het probleem aan pendelen naar Zaandam als je in Amsterdam woont?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

De weg waar ik vanmiddag in wilde rijden was afgesloten wegens werkzaamheden en verder kon je eigenlijk nergens heen behalve het bos in, dus ach ik ben gewoon dat geasfalteerde bospad ingereden (staat een mooi verkeersbord dat er geen verkeer in mag, behalve agrarische voertuigen, dus ik deed een tractor na door maar 30 km/u te rijden :lol: ), na een tijdje een kruispunt, hmm laten we hier eens rechts gaan, de weg werd steeds smaller, de gaten steeds groter, weer een kruispunt, hmm hier maar links en zo ging het nog een hele poos door. Maar ik kwam precies op de juiste autoweg weer uit, eigenlijk in een korte tijd toch een heel stuk opgeschoten. Bij thuiskomst eens op de kaart gekeken; elk kruispunt waar ik overheen ben gekomen had twee doodlopende wegen en twee doorgaande wegen, oftewel ik heb bijzonder goed gegokt! 8-)

(Ik moest weer terugdenken aan die "afkortroute" van twee jaar geleden; met de spiegels door de braamstruiken, komt het dorp in zicht, staat er vijf meter voor het einde van het bospad een paaltje... :evil: )
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Oud forumgebruiker »

Fles schreef:Wat is het probleem aan pendelen naar Zaandam als je in Amsterdam woont?
Als ik kan kiezen tussen driekwartier reizen en 10minuutjes loopafstand, is voor mij de keus snel gemaakt...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Stefan »

STF schreef:(Ik moest weer terugdenken aan die "afkortroute" van twee jaar geleden; met de spiegels door de braamstruiken, komt het dorp in zicht, staat er vijf meter voor het einde van het bospad een paaltje... :evil: )
Tsja.... Soms zit het mee en soms zit het tegen. :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door webguy »

Ik was afgelopen week in Dallas, TX voor een conferentie / jaarlijkse vergadering van alle software ontwikkelaars binnen de organizatie waar ik stage loop, wereldwijd :) Was best boeiend allemaal, alleen als je d'r stage loopt heb je d'r geen bal aan eigenlijk. Maar ja, het regende er nogal, en ik ben uitgegleden met mn laptop in mn handen. Resultaat? dit:
Afbeelding
Ik kon gelukkig via mn PDA wel mn laptop besturen, de rest van de laptop werkt nog prima. Maar dat wordt dus een nieuwe :P Heb nu tijdelijk een beeldscherm aangesloten: een kleine desktop heb ik nu dus.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Justin »

Ik las het op FB inderdaad. Ziet er erg... kunstzinnig uit kerel!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door Fles »

ah zoeen toshiba. Dat is wel passe hoor nu
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door STF »

Dat is niet zo leuk...
Maarja je hebt ook OHIHers die per ongeluk met de auto over hun laptop heen rijden, bij het aankoppelen van de caravan. :lol:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door webguy »

Fles schreef:ah zoeen toshiba. Dat is wel passe hoor nu
Ach ja, nu shoppen voor wat beters :) Amerika is gelukkig stuk goedkoper dan NL :) Toshiba was ik nooit vreselijk ontevreden mee, al begon in het laatste half jaar van alles niet super te lopen. Mja, nu heb ik straks een leuk servertje met Core2Duo :)

Oh enne, wat hebben jullie allemaal eigenlijk (qua laptop) en wat zijn de goede ervaringen?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #29

Bericht door deadlock »

Fles schreef:
deadlock schreef:Wie heeft de nieuwste stunt van de PVV gezien?
Vertel, wat doen ze? :)
Ze hebben geklaagd over een herhaling van Kinderen voor Kinderen 1996 waarin Allah Ahkbar gezongen wordt :'(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 50 gasten