Doorgeefluik

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Doorgeefluik

Bericht door dennistd »

Snap ik, maar je zou dan toch Klarenbeek als genoemde bestemming verwachten en niet Zutphen.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Nee, want we werken natuurlijk met bestemmingen, niet met treinen. En wie wil er nu naar Klarenbeek? Stop met meedenken; hier is door hoogopgeleide mensen uitermate goed over nagedacht. Daar kunnen wij simpele zielen toch niet over meepraten. :X
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Doorgeefluik

Bericht door dennistd »

Nou ja, de 240 ging naar Apeldoorn terwijl me daar Amsterdam Centraal dan weer logischer had geleken. Maar er zal inderdaad vast heel goed over nagedacht zijn (not...)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Doorgeefluik

Bericht door ODRAIL »

Mikos schreef:Nee, want we werken natuurlijk met bestemmingen, niet met treinen. En wie wil er nu naar Klarenbeek? Stop met meedenken; hier is door hoogopgeleide mensen uitermate goed over nagedacht. Daar kunnen wij simpele zielen toch niet over meepraten. :X
Een simpele begrijpelijke oplossing is bij NS / ProRail blijkbaar te moeilijk :shock: :? :wink: .
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Doorgeefluik

Bericht door trolly »

Dûh.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Suus »

KM46 schreef:
Mikos schreef:Nee, want we werken natuurlijk met bestemmingen, niet met treinen. En wie wil er nu naar Klarenbeek? Stop met meedenken; hier is door hoogopgeleide mensen uitermate goed over nagedacht. Daar kunnen wij simpele zielen toch niet over meepraten. :X
Een simpele begrijpelijke oplossing is bij NS / ProRail blijkbaar te moeilijk :shock: :? :wink: .
Nee, jij denkt te eenvoudig, er staat toch dat het voor mensen met academisch denkvaardigheden wel te begrijpen is :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Reiziger Delft
Berichten: 1198
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Doorgeefluik

Bericht door Reiziger Delft »

Mikos kan je hier iets mee? In 's-Hertogenbosch werd vanochtend omgeroepen dat er een seinstoring was tussen Utrecht en Rhenen. Reizigers naar Schiphol konden omreizen via Breda en Rotterdam. Precies op dat moment kwam de rechtstreeks intercity naar Schiphol binnen; alle intercity's naar Utrecht reden dan ookgewoon. Oorzaak is waarschijnlijk dat Utrecht-Rhenen tussen Utrecht Centraal en Utrecht Vaartsche Rijn samenloopt met Utrecht-'s-Hertogenbosch. Dat levert dus echter onzinberichten op.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Doorgeefluik

Bericht door Meltrain »

In stel 9443 ontbreken de klapstoelen bij deur 20.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Vanwege reparatie missen in dat stel wel meer klapstoelen zag ik.

Doorgegeven. :pos:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Doorgeefluik

Bericht door Z2N »

Vanmiddag zat ik in trein 8843, die met stel 7541 reed. De verlichting was in de gehele trein uit, ook in het toilet bij deur 11/12. Is dit dan een melding waard? Want vgm blijven de lichten in het toilet wel aan, als die in de coupé's uit zijn. De lampen bij de wasbak deden het namelijk wel.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Voor zover ik weet is treinverlichting treinverlichting. De machinist zal vergeten zijn deze aan te zetten, daar kan ik niet zoveel mee.
dennistd schreef:Het lijkt me toch dat (ondanks de werkzaamheden Zutphen-Arnhem) alsnog meer mensen die overstap maken dan op de 240...
Nog terugkomend hierop; het systeem heeft moeite met het ontvangen van afwijkende treinnummers bij verstoringen en werkzaamheden, waardoor in dit geval de overstap op de trein naar Zutphen niet gevonden en getoond kon worden. De 240 komt naar boven omdat het systeem weet dat er een overstap plaats kan vinden op de 7000, maar die heeft op jouw half uur niet gereden. Het eerstvolgende alternatief naar Apeldoorn (want we werken met bestemmingen en niet met treinen, weet u nog?) is in dit geval de... 240! Niet bij mij komen klagen, ik geef alleen door. :pos:
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Doorgeefluik

Bericht door Z2N »

Via Somda heb ik begrepen dat datzelfde stel momenteel defect staat in Ledn, er is dus wel meer mis mee. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Doorgeefluik

Bericht door Chrysa »

Scherm 11815 (TB7) op Lage Zwaluwe is zwart. Ook is het nummer er half af gekrast.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Doorgegeven. :pos: De volgende keer graag nog wel weer even de precieze locatie erbij.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Doorgeefluik

Bericht door Chrysa »

Is goed, maar ik denk dat je station Lage Zwaluwe overschat. :')
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Doorgeefluik

Bericht door Meltrain »

Daniel schreef:In treinstel 4237 laadt de pagina van WiFi in de trein niet volledig, waardoor je niet op het tabje "Internet" kunt klikken en dus geen verbinding met de WiFi kunt maken.
Dat heb ik de laatste tijd ook vaker meegemaakt.
Twee weken geleden had ik het in alle treinen, terwijl vorige week in alle treinen (waarin de Wi-Fi überhaupt werkte) de pagina wel volledig laadde en ik wel kon inloggen.
In de twee treinen waar ik vanochtend in zat, laadde die inlogpagina dan weer niet volledig. :?
Ik zal de komende tijd de treinnummers dan maar eens gaan noteren. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Doorgeefluik

Bericht door Wannes »

Chrysa schreef:Is goed, maar ik denk dat je station Lage Zwaluwe overschat. :')
Lage Zwaluwe is natuurlijk wel 'The gateway to Europe', daar komen alle internationale lijnen en treinen van / naar België, Amsterdam, Zeeland en het oosten van Nederland bij elkaar. Dat ze er niet stoppen is een ander verhaal maar ze komen er zeker langs.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Chrysa schreef:Is goed, maar ik denk dat je station Lage Zwaluwe overschat. :')
Integendeel, ik ken station Lage Zwaluwe aardig goed. Maar de storingsafdeling verwacht evenzogoed een precieze locatie. :wink:
Rob357
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 08 okt 2018, 09:56

Re: Doorgeefluik

Bericht door Rob357 »

7034 kwam twee minuten te vroeg (9.24) aan in Esk en ging één minuut te vroeg (9.25) weg. Op originele vertrektijd (9.26) waren we al halverwege tussen Esk en Hgl.
Gebruikersavatar
Mikos
Berichten: 5808
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 19:04
Contacteer:

Re: Doorgeefluik

Bericht door Mikos »

Daar kan ik echt helemaal niks mee.
Rob357
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 08 okt 2018, 09:56

Re: Doorgeefluik

Bericht door Rob357 »

Oké duidelijk, toch dank voor de snelle reactie.
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Doorgeefluik

Bericht door umbusko »

De klok op station Glanerbrug loopt 5 minuten achter.
Afbeelding
dennistd
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Doorgeefluik

Bericht door dennistd »

Helemaal bij de tijd zijn ze daar nooit geweest. Wist je trouwens al dat ze daar nu ook kabeltelevisie hebben? Wanneer de riolering aangelegd wordt is nog niet bekend... (A)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Doorgeefluik

Bericht door AppleMoose »

Wist je dat dat grapje zelfs in Glanerbrug al als erg oud wordt beschouwd? -o-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Doorgeefluik

Bericht door umbusko »

Pas maar op, ik kom nu Oldenzaal inspecteren. :wink:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reisthijs en 33 gasten