De Jacht!

Voor OV-gerelateerde hobby's, computerspelletjes, gezelschapsspellen, etcetera
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Dan heb je me gevangen. Verrassende zet. Daar had ik niet op gerekend. Ik was via tolplein west en oost gereisd. Veel opties had ik niet. Ik sta op tiendenschuur.
PHS

Re: De Jacht!

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Je krijgt me door!
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Als Nieuwe speler wil ik het wel een keertje gaan proberen dan.

Ik ben op een random locatie gestart (Dartpijltje gegooid op een kaart van Nederland, veel succes iedereen.)

Episode 66, Dag 1

Vandaag reis ik met de bus

Hint: Ik kom van hoog.
Ik blub in het Drecht.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Vanuit tiendenschuur naar station goes. Ns-bus naar kruisingen. Dan ic tot bergen op zoom
JothamvW
Berichten: 1227
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Met lijn 20 terug naar Goes.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Ik ga deze ronde van De Jacht! trouwens op een kaart intekenen om iedere 3 dagen neer te zetten als ik de route moet vrijgeven. Als jullie nog een voorkeurskleurtje hebben hoor ik het graag.
Ik blub in het Drecht.
Western Soldier
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10

Re: De Jacht!

Bericht door Western Soldier »

Oh, wacht even, wat is nu de bedoeling, er is nog geen 24 uur voorbij gegaan sinds de laatste reisdag van de voormalig crimineel. Is het niet een regel om dan nog de kans te geven aan de jagers om nog te reizen. Niet dat het in de praktijk uitmaakt, ik reis toch bij het begin van een nieuwe episode weer naar een centrale plek (meestal Schiphol Airport), maar toch voor de mensen die het wel uitmaakt.

In elk geval voor mij maakt het niet uit. Ik reis met de Intercity Direct van Rotterdam Centraal naar nou wat zal het zijn, Schiphol Airport
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Ik zal er volgende keer rekening mee houden. Er stond niks in de regels hier over: Alleen dat er een nieuwe crimineel mocht beginnen en dat er een nieuwe ronde begint, dus ik had er geen rekening mee gehouden. Thanks voor het zeggen.
Ik blub in het Drecht.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: De Jacht!

Bericht door jelmerrr »

Ik blijf in ieder geval op Utrecht Centraal.
Yanaike
Berichten: 1852
Lid geworden op: ma 02 dec 2013, 22:14

Re: De Jacht!

Bericht door Yanaike »

Western Soldier schreef:Oh, wacht even, wat is nu de bedoeling, er is nog geen 24 uur voorbij gegaan sinds de laatste reisdag van de voormalig crimineel. Is het niet een regel om dan nog de kans te geven aan de jagers om nog te reizen. Niet dat het in de praktijk uitmaakt, ik reis toch bij het begin van een nieuwe episode weer naar een centrale plek (meestal Schiphol Airport), maar toch voor de mensen die het wel uitmaakt.
Als het goed is zou het niet uit moeten maken, je hebt immers toch 2 dagen om naar een centrale plek te reizen voor de crimineel zich op dag 3 bekend maakt.

Ik reis met metro naar Rotterdam Centraal, gevolgd door de Thalys naar Schiphol Airport en dan nog een trein naar Amsterdam Zuid
Western Soldier
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10

Re: De Jacht!

Bericht door Western Soldier »

Nu niet en maakt het mij ook niks uit, maar als ik in Zuid Limburg of wat dan ook in de middle of nowhere eindig, zou een extra dag niet verkeerd zijn, voor de mensen die in Zeeland zitten is het nu misschien wel vervelend.
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
TreinenFreak
Berichten: 235
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 17:38

Re: De Jacht!

Bericht door TreinenFreak »

Van Serooskerke, Gapingseweg naar Goes met lijn 133 en de snelbus *bus*
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door ArrivaBas »

Ik reis van Bergen op Zoom naar Rotterdam Centraal met Intercity [serie=Intercity|2019|Amsterdam Centraal - Haarlem - Vlissingen2200[/serie].
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Episode 66, Dag 2

Vandaag reis ik met de boot en de bus.

Hint: Ik heb een broodje gecocht. (Nee, dat is geen spelfout)
Ik blub in het Drecht.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

Libre de coch is een Catalaans kookboek.
Wanneer je coch broodje googled dan kom je uit op bakkers in de omgeving Rotterdam maar ook Schoonhoven. Dit zou kunnen in combinatie met een boot.
Ik reis van bergen op zoom via Roosendaal naar Tilburg. Geen idee of mijn vermoeden juist is.
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

ZO6176 schreef:Libre de coch is een Catalaans kookboek.
Wanneer je coch broodje googled dan kom je uit op bakkers in de omgeving Rotterdam maar ook Schoonhoven. Dit zou kunnen in combinatie met een boot.
Ik reis van bergen op zoom via Roosendaal naar Tilburg. Geen idee of mijn vermoeden juist is.
Er zijn meerdere routes mogelijk tussen deze twee plaatsen binnen een uur, je maakt het me erg moeilijk om te checken of je reis klopt (en dus ook of je me gevangen hebt als dit van toepassing is, al ga ik je niet aan je neus hangen of dat hier ook zo is) en om je route in te tekenen op de kaart als je me niet verteld hoe (en afhankelijk van overstappen ook wanneer) je reist, zoals volgens de regels moet, al ga ik er in dit geval vanuit dat je alleen de trein gebruikt.
Ik blub in het Drecht.
ZO6176
Donateur
Berichten: 6034
Lid geworden op: wo 02 dec 2015, 20:20
Locatie: Eindhoven

Re: De Jacht!

Bericht door ZO6176 »

DrechtBlub schreef:
ZO6176 schreef:Libre de coch is een Catalaans kookboek.
Wanneer je coch broodje googled dan kom je uit op bakkers in de omgeving Rotterdam maar ook Schoonhoven. Dit zou kunnen in combinatie met een boot.
Ik reis van bergen op zoom via Roosendaal naar Tilburg. Geen idee of mijn vermoeden juist is.
Er zijn meerdere routes mogelijk tussen deze twee plaatsen binnen een uur, je maakt het me erg moeilijk om te checken of je reis klopt (en dus ook of je me gevangen hebt als dit van toepassing is, al ga ik je niet aan je neus hangen of dat hier ook zo is) en om je route in te tekenen op de kaart als je me niet verteld hoe (en afhankelijk van overstappen ook wanneer) je reist, zoals volgens de regels moet, al ga ik er in dit geval vanuit dat je alleen de trein gebruikt.

Van bergen op zoom per ic naar roosendaal. Ik vertrek om 22.06 en kom om 22.16 in Roosendaal aan.
22.27 ic naar Tilburg. Aankomst aldaar 23.03. Genoeg gespecificeerd?
DrechtBlub
Berichten: 1224
Lid geworden op: za 03 mei 2014, 20:43

Re: De Jacht!

Bericht door DrechtBlub »

Yep, Thanks.

Zeer gewaardeerd.
Ik blub in het Drecht.
JothamvW
Berichten: 1227
Lid geworden op: zo 14 feb 2016, 11:10

Re: De Jacht!

Bericht door JothamvW »

Met lijnen 132, 133 en 436 van Goes naar Den Bommel, P+R N59 via Zierikzee, Sas en Oude Tonge Busstation.
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8840
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door ArrivaBas »

Ik blijf op Rotterdam Centraal staan.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
TreinenFreak
Berichten: 235
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 17:38

Re: De Jacht!

Bericht door TreinenFreak »

Van Goes naar Roosendaal per snelbus en Intercity.
Western Soldier
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 22 mei 2017, 18:10

Re: De Jacht!

Bericht door Western Soldier »

Ik blijf staan te Schiphol Airport
Regelmatig te vinden in de lijnen 51, 352, 589, 590, 51, 53 en 54.
Etienne
Donateur
Berichten: 7942
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: De Jacht!

Bericht door Etienne »

Ik sta nog altijd in Breda.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
jelmerrr
Berichten: 1810
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: De Jacht!

Bericht door jelmerrr »

Ik blijf op Utrecht Centraal
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten