Ik ook, daarom zijn het ook maar 2 sneltreinen (die als stoptrein rijden t/m Castricum) en 2 intercity's (die alleen tussen Den Helder en Schagen overal stoppen).Western Soldier schreef:Ik vind 4x per uur een sneltrein plus 2x per uur een intercity erg veel voor de tak naar Den Helder.
Bij die sneltrein had ik er bijgezet dat van de 4 er 2 in Den Helder beginnen, de andere 2 beginnen dus 'pas' in Alkmaar. Ik denk dat je daar even overheen gelezen had.
Die viel buiten de lijnen die ik noemde (wilde niet te groot beginnen), maar aangezien je er om vraagt, ik dacht in eerste instantie aan de versnelde IC met daarnaast 2x een sprinter Zwolle - Arnhem Centraal, doordeweeks overdag aangevuld met 2x een sprinter Dieren-Tiel of Dieren-Venlo, die dan zowel de sprinter Zwolle-Arnhem als de sprinter Arnhem-Eindhoven aanvult tot een kwartiersdienst op Dieren-Arnhem en een 10-minutendienst op Arnhem-Elst. De sprinter uit Zwolle komt dan vlak voor de IC uit Zwolle aan in Arnhem en de sprinter naar Eindhoven vertrekt in Arnhem direct na die IC.Western Soldier schreef:Wat je plannen tussen Deventer en Zwolle zijn is mij ook niet helemaal duidelijk. Je wilt de intercity daar niet meer laten stoppen, maar dan zal er toch een andere trein moeten terugkomen. Ben ik op zich voorstander van, maar ik mis de invulling daarvan.